Fimo

fimo, goma eva, pasta de sal...
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Fimo

EntradaAutor: PICASSA » dj. jul. 21, 2011 2:01 pm

Ostres, ja miraré quina marca tinc... jo em vaig comprar tot el material a Barcelona. Deixa que faci memòria de la botiga on ho comprava, està a la RAmbla de Barcelona, a davant del carrer aquell de les botiguetes que venen bisuteria a l'engrós... és una botiga de manualitats, i que tenen tots els aparells per fer fimo... ja et diré el nom...
Però si que vaig trobar que tot valia força... recordo que la màquina de donar forma al fimo en vaig pagar 30 €, i la xurrera potser uns 20... a part de les pastilles de colors, que també déu ni do. I després et vas animant i cada vegada vols més coses per fer més tècniques, que si els cúters bons, els currons per donar formes, relleus... en fi, que és molt xulo fer fimo, però que no és massa econòmic :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Fimo

EntradaAutor: angelina » dj. jul. 21, 2011 2:09 pm

parlant d preus quan uns costen les pastilles i quin pes tenen? a mi em van costarr 1,9€ cadascuna i son 62gr!em va semblar car pero ni idea.. suposo q tb dona per bastant...
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Fimo

EntradaAutor: miriameta » dj. jul. 21, 2011 4:28 pm

depen de la marca del fimo, jo compro bastant la claycolor, a 2 euros.

i no tinc churrera ni res, jejej no tinc peles, jo a ma.
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Fimo

EntradaAutor: Raqueleta » dj. jul. 21, 2011 6:34 pm

leta ha escrit:Et poso un parell de fotos del que jo faig: :ok:

0182.jpg

0178.jpg

Per fer això fas servir xurrera, Leta?
És que no sé si val la pena comprar-ne una o no...
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Fimo

EntradaAutor: PICASSA » dv. jul. 22, 2011 7:49 am

Bon dia!

Mireu aquest enllaç que us passo: http://pasionfimo.com/2009/11/29/tutori ... -churrera/
A internet hi ha molts exemples de les coses que es poden fer la xurrera... penso que és una de les millors inversions que vaig fer, perquè et permet fer "estampats" amb fimo molt i molt guapos... i després et permet també fer moltes formes diferents.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Fimo

EntradaAutor: Irina » dg. jul. 24, 2011 9:09 am

Hey! Jo fa unes semtmanes que vaig comprar unes quantes pastilletes i encara no he trobat temps per fer el que vull... quan ho tingui us ho ensenyo!

aquest es el blog que m'inspira:
http://muffinsnmore.blogspot.com/p/my-shop.html
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Fimo

EntradaAutor: angelina » dg. jul. 24, 2011 1:52 pm

Ostres que xulo! no hi havia caigut en fer botons!!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

Re: Fimo

EntradaAutor: kitiara » dl. jul. 25, 2011 10:39 am

Como buena amante de fimo, os pongo unas cuantas chicas que hacen unas cosas geniales.
http://noeliacontreras.blogspot.com/
http://dunixe.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fimo

EntradaAutor: leta » dl. jul. 25, 2011 10:45 am

Raqueleta ha escrit:Però ja et dic que no són tan xules com les que fa la Leta, he de provar de fer més coses!

Si jo sóc una inexperta! tot és qüestió de pràctica!! :ok:
he vist la teva pàgina al Facebook i veig que ets multidisciplinar! :ok: m'han encantat els clips pel cabell :love: :love: :love:

Jo també tinc pàgina al FB i una altra al flickr on tinc penjades mil coses. Si cap de vosaltres té curiositat per veure-ho, us envio un privi amb les adreces! :ok:
leta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 25, 2011 10:55 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fimo

EntradaAutor: leta » dl. jul. 25, 2011 10:53 am

PICASSA ha escrit:Sí, jo els xurros els feia amb la xurrera, molt fàcils de fer i queden molt guapos!! a més, et permet fer moltes formes...
Jo em vaig flipar, i em va agradar tan que em vaig acabar comprat toooot el material (la xurrera, la màquina per allisar i fer formes, tots els colors de pastilles, motlles, unes purpurines per retocar... )... i ara ho tinc tot allà guardat a un armari que de tan en tan li trec la pols... i val pasta tot plegat... a veure si m'animo altra vegada!


m'he sentit identificada! tinc la màquina de pasta, la xurrera, els talladors, les testures... em vaig comprar la Dremel per polir les peces i fins i tot un mini forn!! :content: :content: :content:
Tinc ganes de tornar a fer alguna cosa, però amb la peque tant peque se'm fa complicat... només ho prepararia tot que ja m'estaria reclamant de nou...
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fimo

EntradaAutor: leta » dl. jul. 25, 2011 11:18 am

Raqueleta ha escrit:
leta ha escrit:Et poso un parell de fotos del que jo faig: :ok:

El fitxer adjunt 0182.jpg ja no està disponible

El fitxer adjunt 0178.jpg ja no està disponible

Per fer això fas servir xurrera, Leta?
És que no sé si val la pena comprar-ne una o no...


per això no, faig un xurro manualment però sí que és veritat que la màquina de pasta s'amortitza, perquè et surten làmines regulars que amb un rodillo no podriem fer ni de conya... jo la xurrera la utilitzo per fer murrinas (o churros) retro:

0171.jpg
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Fimo

EntradaAutor: angelina » dl. jul. 25, 2011 11:25 am

ai Leta quines aracades mes xules!!!

Jo vull veure les teves cosetes del FB!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Fimo

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 25, 2011 11:28 am

Les de la xurrera, a veure si m'expliqueu com va. És que m'encanta el que es pot aconseguir i cada cop tinc més clar que demanaré que me la regalin pel meu sant, que sempre em pregunten que què vull i mai vull res, ara sí vull alguna cosa!
Vaig veure el tutorial que vau posar l'altre dia (crec que va ser la Picassa) i és una passada, fiques a dins el xurro de fimo i... com ho fa la xurrera per a barrejar-ho? És com si ho triturés tot i el xurro que acaba sortint és totalment diferent de l'inicial.

Per cert, de quina marca són els vostres xurros i què us van costar? Perquè els ho hauré de donar tot mastegadet, que d'això la meva família sabrà menys que jo...

Jo l'altre dia vaig provar de fer la tècnica de millefiori de quadradets i va quedar prou bé, però són més xules les teves arracades, Leta!
Raqueleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 25, 2011 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fimo

EntradaAutor: leta » dl. jul. 25, 2011 11:28 am

kitiara ha escrit:Como buena amante de fimo, os pongo unas cuantas chicas que hacen unas cosas geniales.
http://noeliacontreras.blogspot.com/
http://dunixe.blogspot.com/


Son dos cracks!! Noelia hace unas cosas impresionantes que te dejan con la boca abierta, como sus miniaturas!! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fimo

EntradaAutor: leta » dl. jul. 25, 2011 11:34 am

Raqueleta ha escrit:Les de la xurrera, a veure si m'expliqueu com va. És que m'encanta el que es pot aconseguir i cada cop tinc més clar que demanaré que me la regalin pel meu sant, que sempre em pregunten que què vull i mai vull res, ara sí vull alguna cosa!
Vaig veure el tutorial que vau posar l'altre dia (crec que va ser la Picassa) i és una passada, fiques a dins el xurro de fimo i... com ho fa la xurrera per a barrejar-ho? És com si ho triturés tot i el xurro que acaba sortint és totalment diferent de l'inicial.

Per cert, de quina marca són els vostres xurros i què us van costar? Perquè els ho hauré de donar tot mastegadet, que d'això la meva família sabrà menys que jo...

Jo l'altre dia vaig provar de fer la tècnica de millefiori de quadradets i va quedar prou bé, però són més xules les teves arracades, Leta!


Raqueleta, quan no tenia la xurrera, també feia el retro amb la tècnica millefiori, però amb la xurrera és molt més ràpid! jo crec que amb la presió es van apretant els colors per dins i quan els talles són tots diferents!
Jo la xurrera me la vaig comprar fa un parell d'anys i devia valdre uns vint-i-pico euros, de la marca Makin's Clay. Me la van recomanar a una botiga de belles arts, perquè la de presió (la que s'apreta) és més xunga d'utilitzar i aquesta és més còmoda d'utilitzar (i bastant més cara).
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Fimo

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 25, 2011 12:35 pm

Seria això?
Vaig força perduda...
clay_extruder.jpg
clay_extruder.jpg (38.37 KiB) Visualitzat 16753 cops


A Perles&Co val 27'10€, em sembla força caret...
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Fimo

EntradaAutor: PICASSA » dl. jul. 25, 2011 1:15 pm

Sí, és exactament aquesta. les xurreres que van a pressió has de fer molta força i et deixes els dits, en canvi aquestes, com que vas enroscant, són més senzilles.
De fet la xurrera fa la feina sola. la gràcia és que mai et farà la mateixa combinació de colors ni el mateix estampat. Tu poses a dintre, per exemple, la barreja de 2 colors diferents, tanques la xurrera, i al davant hi poses la forma que vols que et surti. Per exemple, l'estampat retro és la sortida quadrada. vas donant voltes, i ja et surt el xurro quadrat amb la combinació de colors... després vas fent diferents xurros, i al final és quan els ajuntes tots i et surt la "morrina" que en diuen.
La gràcia de la xurrera és que pots fer moltes formes diferents. per exemple, a mi m'agradava utilitzar una que et treu el fimo com si fossin espaguetis, tiretes molt i mot fines. Jo feia una boleta, i després la forrava amb aquests fils que em treia la xurrera, com si cargolés una troca de llana, i quedava molt guapo.
Una vegada tens l'aparell es tracta de posar-hi imaginació. Però si realment no saps quin regal demanar, l'encertaràs amb la xurrera, perquè et facilita molt la vida, i pots fer per exemple joies super boniques!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Fimo

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 25, 2011 1:37 pm

Gràcies Picassa!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Fimo

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 25, 2011 1:59 pm

leta ha escrit:
Raqueleta ha escrit:Però ja et dic que no són tan xules com les que fa la Leta, he de provar de fer més coses!

Si jo sóc una inexperta! tot és qüestió de pràctica!! :ok:
he vist la teva pàgina al Facebook i veig que ets multidisciplinar! :ok: m'han encantat els clips pel cabell :love: :love: :love:

Jo també tinc pàgina al FB i una altra al flickr on tinc penjades mil coses. Si cap de vosaltres té curiositat per veure-ho, us envio un privi amb les adreces! :ok:

Ai, Leta, que m'havia passat per alt el teu missatge...
Gràcies! Pel que fa als clips, ja saps, quan la Clara tingui cabell, jejeje.
El proper que faré seran clips d'aquells que són per a recollir la cua, són allargats. M'explico fatal, poso una foto, em refereixo a la cosa de sota, metàl.lica, i a dalt amb feltre o fimo.
phpThumb_generated_thumbnailjpg.jpg
phpThumb_generated_thumbnailjpg.jpg (4.15 KiB) Visualitzat 16744 cops

Passa'm tu les adreces per veure el que fas!

M'han entrat unes ganes de tenir ja la xurrera!!Ja m'hi veig! Sort que amb les vacances pel mig el meu sant arribarà aviat.
Sabeu dir-me botigues físiques a Barcelona on es pugui comprar? Que la meva família això de comprar per internet...
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fimo

EntradaAutor: leta » dl. jul. 25, 2011 2:38 pm

Raqueleta, ara et passo un privi! :ok:
Jo la vaig comprar a Belles Arts Oller, estan al carrer hospital de BCN i en saben un munt de fimo!! de fet, formen part de l'Associació d'argila polimèrica! també he comprat cosetes per internet a Perles, però millor veure-ho in situ! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771

Torna a “Amb materials diferents”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::