Pintar amb aliments

Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Pintar amb aliments

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 02, 2010 12:57 pm

Bones!!!

dissabte és el cumple de l'avi del petit indi i ens agradaria fer-li una manualitat amb el nen per felicitar-lo...
havíem pensat en una tarja amb els peus i mans estampats!
tot i que sé que hi ha pintura de dits per poder-ho fer, m'agradaria saber si algú ha utilitzat aliments i com ho ha fet...
(més que res perquè em fa menys respecte que les pintures!)

la primera idea era fer-ho amb xocolata (colacao per exemple) però no sé si només barrejant-lo amb aigua ja quedarà bé! faria probes però el petit és massa petit i em fa por que s'emprenyi i no puguem fer res "decent"


Mil gràcies boniques! :-()-)

** obro el post aquí també que segur que el veurà més gent que em podrà ajudar! :ok: **
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 02, 2010 1:04 pm

La idea és maca, però penso q fer-ho amb les manetes serà missió impossible!! Nosaltres hem fet un quadre, però amb els seus peuets, pq amb les mans... pffffffffff
Bé, a part d'això, pq no compres colorants alimentaris? Es barregen amb aigua i tenyeixen força... amb cola-cao no sé jo si et sortirà... a part, tu vols q tu duri o no? de fet, la pintura de dits t'aniria genial...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: su392 » dj. set. 02, 2010 1:06 pm

Hola ariadna...
Que diver això de pintar amb peques! jejejeje
A veure... a mi se m'acut:
- Remolatxa
- Pètals de flors
- Espinaques
- Moniato ( pero ara no sé si en trobaries... )

A la llar on va la Queralt han pintat amb això... Ah! si! també ho van fer amb glaçons amb una mica de colorant....

Ja ens ensenyaràs com et queda!
Imatge
||*||
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: esquitx » dj. set. 02, 2010 2:15 pm

T'explico, nosaltres cada 2-3 mesos li hem estempat els peuets sobre una cartulina, així veiem l'evolució i fa molta gràcia, i espero que quan ell sigui gran li faci la il.lusió que ens fa a nosaltres.
El primer cop tenia un meset i mig, més o menys i com t'han dit només li vam poder fer els peus perquè les mans no les posen planes ni que vulguis, el menys nosaltres no ho vam aconseguir i no el vam voler forçar gens ni mica, així que només vam fer els peuets.
Vam agafar pintura de dits i amb un pinzell li vam pintar la planta dels peus, vam posar cartulina sobre la taula i li vam estempar els peuets. Llavors a sota l'aixeta amb aigua, marxa súper ràpid, només, a vegades queden alguns restos a les ungles que marxen amb dues banyades.
L´últim cop que li vam fer tenia 7 mesos, i ja li vam poder fer les mans però no vegis quin festival, s'ho va passar pipa!! Va acabar amb tot el cos pintat, només haviem de vigilar que no es poses les mans a la boca!! Però no sabeu lo que li van agradar veure les seves mans i peus de colors, se'ls mirava i cridava d'emoció!! Una passada!!! Va acabar, evidentment, de pet a la banyera!!! jajaja

El primer cop a mi també em feia cosa perquè pensava que si li feia alguna reacció al.lèrgica o algú, així que li vam pintar, vam estempar i super ràpid cap a sota l'aixeta. I perfecte, penso que estan provades aquestes pintures i no ha de passar res, ara quan són tant petitons s'ha de vigilar molt. Però encara que intentis fer-ho amb aliments o pigments naturals també et pots trobar que li facin alguna reacció. I no sé si els pigments naturals són gaire duraders.

Una altra opció, gens perillosa per ells es psar-li el peuet a l'escaner, i escanejar-lo, no sé, ara se m'acaba de venir el cap... potser és una bogeria!!!

En fi, ja ens explicaràs com heu acabat!!
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: petazetas » dj. set. 02, 2010 2:17 pm

A l'escola de la Lia ho van fer amb cireres i xocolata desfeta.
Les cireres molt bé però després queda marró i la xocolata bé, però després s'ha de deixar assecar una mica per si hi ha alguna part que té una mica de gruix...

tot i així t'he de dir que durant dies demanava trossets del seu quadre de xocolata per menjar-se'ls, o sigui que tot un èxit.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 02, 2010 2:43 pm

ei! mil gracies noies!!!

Així amb les manetes em costarà?? aiiii bueno! ho intentarem i si no es pot... doncs amb els peuets ja quedarà xulu!!

jo volia fer-ho amb pintura de dits però no la trobo enlloc!!! bé... a l'Abacus sí sé segur que n'hi ha... però no puc anar a Sant Cugat fins la setmana vinent i ho necessito per aquest cap de setmana!
avui com que he d'anar a l'Eroski, miraré al Drim... a veure si hi hagués sort!

si no... doncs faré això! compraré algun colorant (miraré primer si en tinc algun jeje) i a veure què ens surt!

Petazetas, la xocolata la fas servir de la normal? o desfeta? clar... be a ser el mateix que el colacao barrejat amb aigua, no?? :-:)

us pejaré una foto del resultat! :ok:
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 02, 2010 3:51 pm

T'anava a dir q miressis a l'Abacus, però sinó hi ets... doncs segurament q la trobis al Drim també!
Ja ens ensenyaràs el resultat! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: gege » dj. set. 02, 2010 9:30 pm

Jo li faig cada mes i des del primer que ho faig amb pintura de dits, ara t'he de dir que les mans fins fa poquet tb eren mission impossible, feiem punys jeje
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Ginger » dv. set. 03, 2010 9:36 am

Ei, Gege! jo tb ho faig cada mes i les mans, si en fem una o "mitja" ja estic més q satisfeta.

ARIADNA, tingues amb compte q si ho fas amb aliments pot ser q a la llarga es floreixin i caldria passar-hi vernís o alguna cosa. Jo et recomano la pintura! ;-)
Imatge

Imatge
Tisketa
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 9:48 pm
Ubicació: Manresa i Barcelona

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Tisketa » dj. set. 16, 2010 11:18 pm

Noies... el truc màgic el teniu a les mans... sobre el canviador... La crema pel culet!!

Sí, síu, sona extrany, peròi penseu-hi. Està adaptat per a bebés molt petitons, des del naixement, com que té talc, taca en blanc, i no cal comprar coses rares. Només cal que li empastifeu bé les manetes i els peus i els estampeu en una cartulina fosca, negre o granat. Un cop sec, cal forrar-ho amb airon-fix o similar, perque si no el talc marxarà.

Jo ho he fet amb la meva nena, divereses vegades, Els peus, es veuen força bé. però les manetes... costa molt!!

Tisketa!
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: ariadna » dv. set. 17, 2010 9:35 am

ualaa!! no se'm havia acudit pas!!! però, totes en duen de talc? nosaltres gastem la de la marca Weleda, que és natural...
en tot cas, ho provaré! així tenim més opcions a part de la pintura!
GRACIES!
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Ginger » dv. set. 17, 2010 9:58 am

BONA IDEA! :ok: :r)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Carme74 » dv. set. 17, 2010 1:05 pm

A l'escola pintem sovint amb aliments, i sobretot va molt bé el cafè. Queda un color torrat molt bonic, sobretot sobre cartolina blanca o crua. La xocolata també va molt bé, però amb la calor es pot fondre i fer una empastifada, per tant si vols que duri, no t'ho recomano. El mateix dic pel colacao amb aigua, eh?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. set. 20, 2010 2:07 pm

ei quines idees tant xulis!!!
ariadna que has fet al final??? alguna foto???? :love: :love:
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: ariadna » dl. set. 20, 2010 2:53 pm

doncs Gloria, al final ho va fer amb un tè... normalment té un color mol xulu i taca bastant, però en espessar-lo amb farina, va quedar massa clar... al assecar, el color era gris ja :-:)
de tota manera, a l'avi li va encantar el detall! :love: :love:

ara ja hem comprat la pintura de dits i el dia que va fer 2 mesos vam estampar els peus! (les mans les vam donar per impossibles...)


fotos del regal de l'avi no en vam fer :ufs: (quan hi vagi i m'en recordi,li faré una!!) i dels 2 mesos sí que en tinc, però no les he passat al PC... a veure si tinc una estoneta i ho faig!

Carme, m'apunto el cafè!!! però... com ho feu? vull dir, amb què barrejeu el cafè?

Pitisu, així l'ironfix és fatal?? ostres! qui ho havia de dir amb la quantitat de llibres de cole que em folrava ma mare..... :ufs:
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Carme74 » dl. set. 20, 2010 6:18 pm

ariadna ha escrit:Carme, m'apunto el cafè!!! però... com ho feu? vull dir, amb què barrejeu el cafè?


No cal fer res d l'altre món!! Només utilitzar el cafè de cafetera que us hagi sobrat. Fred, eh? Hahaaaaaaa. Hi ha qui pinta amb Nescafé i aigua, però jo no he fet mai.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Ginger » dt. set. 21, 2010 11:35 am

HAHA, ahir sortia el Buenafuente al programa "El convidat" de l'Albert Om i em sembla q va dir q tb pinta amb cafè... :r)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Carme74 » dt. set. 21, 2010 1:12 pm

Ginger ha escrit:HAHA, ahir sortia el Buenafuente al programa "El convidat" de l'Albert Om i em sembla q va dir q tb pinta amb cafè... :r)

Siiiiiii!!!!!
Jo també ho vaig veure.
Imatge

Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: gege » dt. set. 21, 2010 8:33 pm

Jo també ;)
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: Pintar amb aliments

EntradaAutor: Gloriadsn » dc. set. 22, 2010 9:48 am

ejem.. jo no ho vaig veure..

ei, i aixó de pintar amb café quant s'asseca queda l'olor?? es que a mi no m'agrada el café... i no se si em molesteria l'olor de cafe...ostres soc rara...ja ho se...

Torna a “Amb nens”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::