...per fer amb nadons!

Avatar de l’usuari
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

Re: ...per fer amb nadons!

EntradaAutor: mamamimos » dv. oct. 28, 2011 10:10 pm

Jo també estic interessada! M'agradaria fer alguna postaleta per Nadal i vull que hi surti el nen, sense fer la típica foto...
De moment he pensat fer amb pintura de dits la seva mà estampada i que sigui la corona dels reis d'Orient...n'hauria de fer 3 i els dibuixos dels reis no sé com quedaran.... o sigui que si teniu idees, siguin nadalenques o no, sóc tota orelles (o ulls...) :love:
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: ...per fer amb nadons!

EntradaAutor: Martineta26 » dv. oct. 28, 2011 10:34 pm

Ramtri amb nadons de 8 mesos és difícil fer manualitats, més que res perquè en aquesta edat no tenen gens de motricitat fina i els has d'agafar tu la mà i fer-ho tot, cosa que al final acabes fent tu la manualitat. El que es fa molt és experimentar amb diferents materials a sobre de paper d'embalar gran i llavors si vos aprofitar-ho i pots dibuixar alguna cosa i retallar-ho.

El meu nen l'any passat que anava a la classe de lactants, per nadal amb un cd vell que ens van demanar que portessim els pares, el van estampar amb els dits dels nens i al mig i van posar una foto del nen, llavors amb un cordill per poder penjar a l'arbre de nadal. Molt fàcil però que als pares ens encanten aquest detallets!
Avatar de l’usuari
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

Re: ...per fer amb nadons!

EntradaAutor: gegar82 » ds. oct. 29, 2011 8:58 am

Nosaltres algunes de les activitats que hem fet amb nadons son:

1. Amb una caixa de quesitos l'han pintada de marro i hi hem fet un "reno" les potes son pinzes pintades de marro també.
2.- Amb un tub de paper de wc lhem pintat i han fet un cagatio, les potes pinzes i la barretina amb paper de seda.
3.-L'ultima es pintar pinzes i fer-hi els tres reis d'orient, tu has de dibuixar les cares dels reis.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: ...per fer amb nadons!

EntradaAutor: nuscka » ds. oct. 29, 2011 9:18 am

Ramtri, com a mare et dic que a mi em for molta rabia quan veig que la manualitat l'ha fet la mestra. M'estimo més que em porti un a cagarro, peró que l'hagi fet ell. Jo quan veig que ho ha fet la mestra tinc tendència a pensar "qui cuidava el meu fill mentre ella feia aixó?".

Al cole del meu fill experimenten amb diferents materials. Per exemple barregen pintura amb serradures, o juguen amb diferents tipus de papers, o pinten amb xocolata desfeta. Normalment forren una taula, o posen un paper gran a terra, i als pares ens en donen un retall, o de vegades (sobretot a p0) cada manualitat se 'emporta una familia.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: ...per fer amb nadons!

EntradaAutor: sivi » ds. oct. 29, 2011 6:53 pm

La meva filla va a la classe de nadons i demà farà 9 mesos.
De moment a la classe ha fet com a manualitats: Una estrella de paper amb tot de ditets grocs seus per un costat, ja que va a la classe de l'estrella,i per l'altre un barrufet pintat per la mestra (va a l'escola el barrufet) i llavors plastificada.
Una cartolina en forma de castanya i la seva ma plantificada al mig. A darrera la mestra va posar catanyada 2011 i ho va plastificar.
També va fer una maraca amb dos mi primer danone petits i ella va enganxar els gomets que la decoren, però es que la meva filla sempre va pessigant coses pel món, la pinça la fa a la perfecció, la mestra li mig desenganxava el gomet i ell el treia i l'enganxava a on volia (quasi tots allà mateix)
Treballar amb lactants es complicat, ja que no fan gaire res, però la meva va molt espavilada i com que són pocs, la mestra li fa fer moltes coses que llavors guardem de record.
Imatge

Imatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: ...per fer amb nadons!

EntradaAutor: turuleta » dl. set. 30, 2013 6:02 pm

ei ja sé que és un post molt antic...d'on es treu un imant per enganxar?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vader83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dc. març 06, 2013 7:48 pm

Re: ...per fer amb nadons!

EntradaAutor: vader83 » dl. des. 08, 2014 9:28 am

L'iman es compra en tendes de manualitats.

Torna a “Amb nens”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::