Mossegades als pits

Tria el pit o el biberó.

crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Mossegades als pits

EntradaAutor: crunchi » dt. abr. 03, 2018 9:04 am

Hola noies,
Obro post perque aixi amb les presses no trobo un que estigui obert.
Us volia consultar sobre les mossegades als pits. En Nil té 8 mesos i mig, i seguim fent LM. Li han sortit les 2 dents de baix i les 2 de dalt. I res, fins ara molt bé, però ahir em va mossegar mentre intentava adormir-se (pero estava despert). Em va mossegar primer un i després l'altre, i m'ha fet ferida i tot a un mugró. Un mal horrorós.
Ahir entre que era tardissim i jo tenia son, que li costa molt adormir-se ja de per si, i que em va mossegar, em vaig enfadar. A ell no li vaig dir res, perque no sé si seria contraproduent i no sé fins a quin punt ho entendrà, que m'ha fet mal. Però estava enfadada i vaig arribar a pensar que potser havia arribat el final de la LM, cosa que ara en fred no hi vull ni pensar.
Us ha passat? Què heu fet o com ho heu solucionat? Hi ha solució?
He de dir que ara està explorant constantment, que et mossega els hombros, es braços, les baranes del parc, les cadires... però ostres, el pit?!?! I una mossegada digne de premi eh? Ben forta.
No sé, ara en fred vull pensar que va ser algo puntual i no es repetirà, pero clar, ja vaig amb por...

Merci. :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 03, 2018 9:16 am

Hola guapa!
Primer de tot, no és ni molt menys indicatiu de final de donar pit. Fa poc que li han sortit aquestes dentetes? jo diria que és per falta de costum tant d'ell de domini de les dentetes com tu de notar que les utilitza per popar. Però clar, mossegada no ha de fer, sinó simplement has de notar un roce i no tota l'estona.
Amb l'Isaac va ser l'indicatiu de la sortida de la primera denteta, només tenia la denteta sobresortint, no creixuda, i ja em va mossegar. Ell no sabia ni el que feia, jo vaig fer un ai de sobte que el va asustar i tot. La primera ocasió, el vaig consolar, dient-li que no passava res. Ho va tornar a fer, aquest cop clar amb coneixement, com per provar a veure, ja sabem que la canalla de normal ho han de provar si els hi fa gràcia. Jo vaig optar per treure la boca amb compte del mugró i donar-li un copet suau a la boca, mirar-lo amb cara seria i dir-li que no em mossegués, que em feia mal. Ho va fer algun cop més.
Ara de més gran, algun cop les dents "li molesten" per popar, és a dir, que a l'agafar la popa l'agafa més amb les dents que amb els llavis, i jo el faig treure i li dic que obri bé la boca i vigili amb les dents.
Per treure la popa sense fer mal quan ell està agafat, has de pressionar el mugró per la zona que té agafada, no estirant perquè et pot fer mal, no se si m'explico.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: Mara17 » dt. abr. 03, 2018 10:58 am

Sí, sí, li has de dir que no t'agrada i que et fa mal! No cal que el renyis, esclar, però dir-l'hi, l'hi has de dir. Que vegi que t'ha fet mal i que miri de fer-ho d'una altra manera. Confia que t'entendrà perquè ho farà! :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 04, 2018 10:40 am

Merci noies per contestarme. Just ahir l'Alba Padró (assessora de lactancia) explicava aquest tema en els seus stories de instagram.... va dir que aixo no té per que ser el final i que normalment dira 1 setmana. Espero que lo meu sigui puntual i no es repeteixi, pero estic super atenta perque vaig amb por clar.
Aquesta nit no m'ha mossegat però tinc ferida en un mugró i cada cop que em mama d'aqueat pit, veig les estrelles!!! En fi.... santa paciencia.
Si Anna Maria, per treure el pit de la boca em van explicar com fer-ho, i em van dir posant el dit a la seva boca i llavors obra la boca i el solta. ;-))) :ok:
I tema dents, doncs les de baix poder ja fa 2 mesos que les té, i les 2 de dalt li han sortit fara 2 setmanes. Deu ser el que comentes, que ho vol explorar tot, si....
En fi, merci boniques!! :-()-) aviam si us puc dir que realment no s'han repetit les mossegades :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: Vannion » dj. abr. 12, 2018 3:32 am

Arribo una mica tard pero tambe fare la meva aportació!
Ens ha passat una cosa una mica similar... al meu noiet, ja feia un mes que lluia les dues dents d'abaix i em va començar a mossegar... cada vegada que ho feia, deia... a la proxima deixo el pit... pero llavors no em veia amb cor ni amb ganes! Ell va estar dues setmanes aixi i es va acabar (potser perque tocava) perque vaig començar a fer, que cada vegada que em mossegava, el retirava del pit, li deia que a la mama no se la mossega i el tenia una estona sense mamar.
Espero que el teu noi ja hagi deixat les males costums! Perque les ferides fan un mal terrible!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: crunchi » dc. maig 16, 2018 1:11 pm

Merci noies, de moment no sha repetit lo de mossegar.... segueixo anant molt en compte, i intento que quan mama mirar-lo als ulls i estar pendent d'ell, per si de cas :miko: però si, sembla que va ser algo puntual. :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: Anna Maria » dc. maig 16, 2018 5:02 pm

Una etapa més superada :ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: martulineta » dl. juny 04, 2018 6:08 pm

Hola mames!

Jo també estic passant aquesta fase de mossegades al mugró i és horrorós! La meva filla ara ha fet 11 mesos i ho associo amb les dents perquè fa unes setmanes vàrem viure uns dies de mossegades ho va deixar de fer i ara que li estan sortint dues dents més ho està tornant a fer. La meva més que mossegar de cop quan acaba de mamar no deixa el mugró sinó que l'estira amb les dents tancades i fa un mal terrible. Li dono pit patint. Estàveu parlant d'una "tècnica" per treure-li el pit de la boca, com es fa exactament? Aniria bé per evitar que apretés les dents? perquè més o menys el moment que ja ha acabat i comença a estirar l'intueixo.
Es ben bé que cada nen és un món, la meva filla gran va fer teta fins gairebé els 3 anys i només em va mossegar 1 sol cop i amb aquesta... en fi...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Mossegades als pits

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 04, 2018 9:51 pm

Bones Martulineta,
si intueixes el moment en què deixa de mamar ho pots provar, l'Isaac també hi va haver un temps que treia la boca "arrossegant" les dents, i com t'explicàvem abans, se li ha d'ensenyar que no ho pot fer. Doncs per treure, representa que a part de les dents, fan ventosa amb la boca. Llavors poses dos dits al pit, fent una mica de pressió al costat d'on té la boqueta, per fer entrar "aire" i que surti la ventosa, no sé ben bé com explicar-ho, una pressió petita... uix, no sé si m'explico bé
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::