Crisi lactància 3 mesos? Demanda o rutines?

Tria el pit o el biberó.

Imma84
Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 27, 2023 3:13 pm

Crisi lactància 3 mesos? Demanda o rutines?

EntradaAutor: Imma84 » dv. oct. 27, 2023 4:56 pm

Hola a tothom!

Acabo descobrir aquest fòrum i em sembla molt interessant. La veritat que rebre consells i suport es molt important.

Sóc mare d'una nena que dimecres farà 3 mesos i la veritat és que la lactància se m'està fent dura ja que esdevé molt canviant i no sé si ho faig bé.

Després d'haver-li tallat el frenet 2 cops (primer i tercer grau) vam establir complementar la LME en llet de fórmula ja que no augmentava de pes i tenia els mugrons molt malament.

Després cures i tirallets he aconseguit eliminar mugronera i tornar a la lactància exclusiva però veig que la nena no acaba de fer l'agarre i agafa aire i sé senten sorolls al succionar. A més es nerviosa i va ràpid...llavors es molesta per l'aire. Temps després tomes encara aspira i traga dos o tres cops. També té pets que no la deixen descansar bé.

Demanda pit per calmar-se i quan té dolor panxa (gasos i altres) i quan té són...llavors es passaria tot el dia enganxada.Com puc calmar-la d'una altra forma? S'adorm al pit amb una succió automàtica i quan està mig adormida li torna a sortir llet i es despesa i així sense fi.

Últimament a causa de tot això em fa glopades una estona després d'haver menjat i veus que està inquieta moments abans...llavors després es torna a enfadar i vol tornar al pit...I san tornem-hi.

No s'adorm enlloc més o al pit o algun cop al braç amb el xumet.

Els mugrons els tinc millor però amb tanta estona de succió acaben adolorits.

Quan es pot establir alguna mena de rutina amb els bebès? A la nit demana menys, i s'adorm de seguida però no de dia.

S'està poca estona a la maqueta i no li agrada gaire el Cotxet....sempre estaria al braç

No sé si el que us explico es comú o em podeu donar algun consell.

Estic en plena crisi dels 3 mesos?

Salutacions d'una mare que només sap que no sap res
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Crisi lactància 3 mesos? Demanda o rutines?

EntradaAutor: Caterinamore » dv. nov. 03, 2023 9:28 am

Hola bonica,

Jo de crisis de lactància no hi entenc... i també penso que cada nen va al seu aire i al seu rotllo així que no puc generalitzar.

El que he vist és que hi ha grups de lactància als centres cívics o als CAPs (de Barcelona segur...) T'ho dic, però jo no hi he anat mai per falta de temps o d'organització jeje.

També, si aquests grups no t'acaben d'ajudar pots buscar per privat a una assessora experta que et pugui guiar i que et pugui fer cert seguiment.

A mi, en el segon embaràs-postpart-lactància la presència de la mateixa llevadora va ser clau per diagnosticar problemes i solucionar-los al moment.

Espero que trobis suport aviat!!
I clar que en saps d'alletar a la teva nena!! Ànims i molta força :***:

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::