G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Martina20 » dt. abr. 01, 2014 9:42 pm

Nosaltres escalfem l'aigua al microones.
Però una amiga meva li dona amb l'aigua natural de sempre i perfecte i super pràctic. Clar que jo al fer lactància mixta la llet de biberó la rebutja sinó es una mica calenta.
Com vas Karma? Em faig un fart de tirar llet perquè mai sé quan voldrà. Ara estic fent bibis de 120, en Max té 5 mesos ja!
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: picdeladona » dc. abr. 02, 2014 2:49 pm

Hola noies :content:
Gràcies per les vostres respostes. Veig que cadascuna fa servir diferents maneres.. i totes deuen ser correctes.. De moment continuaré amb la bullició de l'aigua ja que el meu peque encara té 1 mes i mig, això sí, a les nits faré servir el termo. Sí que veig que li agrada que estigui un pelet calenta, a temperatura ambient se la pren però no li agrada gaire..
Martina20: Doncs de moment vaig fent amb la L.mixta tot i que porta uns dies que s'enganxa al pit però un cop ha pres el seu bibe! Si té molta gana i li poso abans pit no l'acaba de voler, es posa supernerviós... clar ja se n'adona que del bibe raja més llet..jejj. Però un cop li dono, després si s'enganxa a teti una bona estona xuclant com cal i no fent-la servir de xumet.. Actualment amb gairebé 2 mesos li estic donant 90 ml i després teti. De moment està engreixant com cal.. Al nèixer abans d'hora i amb baix pes ara estem molt contents!! Però molt en temo que em comenci a rebutjar la teti.. Però vaja, tampoc passa res..L'important és que creixi sa i feliç :love:
Un petonàs a totes. Us vaig seguint!
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: musica » dj. maig 01, 2014 11:16 am

Hola noies,
Nosaltres hem hagut de fer LA, i ara ja no tindré més fills i venc tot d'artilugis per a la LA. A veure si us interesessa alguna cosa:

viewtopic.php?f=58&t=41387
El raspallet de la tetina és nou. No l'hem fet servir mai.

viewtopic.php?f=58&t=40728

viewtopic.php?f=58&t=40728

En breu posaré en venda l'escalfabiberons/escalfapotitos Jané.
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Martina20 » dc. maig 21, 2014 8:27 am

Hola companyes del GAB! Aquest espai està molt silenciós! Com estan els vostres petits i petites? <:-<

Va tinc una pregunta. El meu petit té gairebé 7 mesos i volem un d'aquests biberons que tenen agafadors. Teniu alguna recomenació. Nosaltres fem servir la marca avent però els que venen amb agafadors no m'agraden per això ho pregunto
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: aseret » dc. maig 21, 2014 12:05 pm

Hola companyes de bibe :))
Doncs ni idea daixo dels bibes amb agafador, n'he vist pero els.utilitzen per l'aigua.
A casa no crec q els.utilitzem, la peque no vol ni sentir a parlar d'agafar ella el bibe... i ja te 15mesos! Fins i totnes selectiva a l'hora d'escollir qui li dona, si hi som els dos l'hi he de donar jo! Us pasa aixo?
Sembla que durant el dia gairebe no pren llet, pero a la nit continuem amb dues preses.
Crec que durat el dka hauria de beure la llet en got, pero no hi ha forma...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Martina20 » dj. maig 22, 2014 8:10 pm

Ostres, el meu té el desig d'agafar-lo i aguantar-lo però encara no pot i l'hem d'ajudar.
A mi m'encanta aguantar-li i tenir-lo als braços, és tan tendre. Són uns moments que disfruto molt :love:
Avatar de l’usuari
ura13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dt. març 26, 2013 11:43 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: ura13 » dv. jul. 25, 2014 4:59 pm

Hola noies! Pujo aquest post, ja que per X motius no he pogut donar més el pit, i porto uns 10 dies amb bibi. Vam començar amb la NAN però semblava que no l'acabava de pair bé i ara tenim la NAN però hipoalergica i sembla que va més bé i en menja més quantitat. D'aquí dos dies farà un mes, però portem un pes baixet i ara l'estem recuperant. Menja 100-110 i cada 3h, és correcte? Pesa 3,210g.

Moltes gràcies i espero que hi hagi gent per anar participant.
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: aseret » dv. jul. 25, 2014 7:00 pm

Hola ura!
Primer de tot moltes felicitats pel teu baby ;)
Lo de canviar la llet a hipoalergenica us ho va dir el pediatra? A vegades tenen un gust mes rarot...
Al mes la meva renacuaja es prenia la friolera de 60ml i una mica d pit, vam aguantar fins els tres mesos xo no crec q prengues massa pit. Compravem la nidina, va haver una temporada q treia moooolt desprs del bibe, pero va acabar passant sol.
No t agobiis massa amb la quantitat que nomes ell sap quanta li cap a l estomac, si veus que se l acava li poses 30ml mes si veus q nhi deixa sempre doncs redueix-li i aixi euras q sho acaba ;)
Diuen q els bibes haurien d ser opacs per a q no veguem el q menja o el q deixa jejej amb el pit no es sap mai! Mengen el q volen.

Ah! I nosaltres no miravem mai el rellotge, la lactancia tot i q sigui artificial per mi sempre ha estat a demanda, fins i tot ara que ja te un any i mig fem bibe a demanda nomes ella sap quan li apeteix llet ;)
Una abraçada ben forta
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: musica » dg. jul. 27, 2014 11:01 pm

Hola noies,
venc l'esclafabiberons i escalfa potitos! va molt bé, sobretot si sortiu de vacances!!!!

viewtopic.php?f=58&t=41958&p=1721166#p1721166
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Irúa » dg. oct. 26, 2014 10:29 pm

Hola noies! Sóc mare d'un nen de dos mesos i mig. Volia donar-li el pit però tot i estar tot el dia enganxat al pit plorava de gana fins que no li donàvem biberó. Vaig intentar combinar-ho però ara ja li dono només biberó. No se però si és molt normal doncs cada dues hores més o menys ja té gana...
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Irúa » dg. oct. 26, 2014 10:31 pm

Se m'oblidava, menja uns 90ml cada cop, de vegades ni arriba, i excepcionalmet pot arribar als 120.
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: aseret » dl. oct. 27, 2014 4:49 am

Hola Irua!
Felicitats pel teu bebe :)
la meva petita era una mica com el teu, jo li feia a demanda el bibe, ella prenia poquet i sovint, la verirat és que no ens hauríem d'angoixar per les preses ni per la quantitat.
Ànims i seguiu els vostres instints ;)

Una abraçada
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Irúa » dl. oct. 27, 2014 9:21 am

Aseret, gràcies per contestar tant aviat i moltes gràcies.
Jo no li donava importància, però és que tant la pediatra com la infermera em van dir que li donés cada tres hores i m'ho van insistir. Intento fer-ho, però quan té gana comença a plorar desesperadament i li dono igualment, encara que sovint tot just fa dues hores que ha menjat.
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: montsejoel » dl. oct. 27, 2014 10:49 am

Irúa, jo no pautaria l'alimentació, és a demanda, igual que si fos lactància materna, quan el teu nen vulgui i la quantitat que vulgui.
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Irúa » dl. oct. 27, 2014 3:16 pm

Ok, moltes gràcies per les respostes, intentaré no amoïnar-me :ok:
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: ragi » dl. feb. 16, 2015 4:50 pm

Una pregunta, jo fare LA directament.
Quins bibis em recomaneu i que siguin anticolics?
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: martina13 » dl. feb. 16, 2015 9:16 pm

Tens dr browns
Pero x mi sens dubte els millors bibis i xumets son els de la marca MAM
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Irúa » dl. feb. 16, 2015 11:27 pm

Jo faig servir Tommee tippee que també van força bé.
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: aseret » dt. feb. 17, 2015 12:15 pm

Nosaltes tamé hem utilitzaat els TOmmy Tippie i ens han anat molt bé, no sé si realment hi ha bibes anticòlics... o bebés que potser els costa més adaptar-se a la realitat i que necessitin plorar i al no trobar, el pediatra una solució als plors et diguin q són còlics per a q et quedis més tranquila...

Segurament hi hagi bebés amb còlics, no et dic que no, i es deu pasar molt malamanent, però sembla q si no compres un bibe o un altre tindrà còlics.

Felicitats pel teu embaràs!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: petitajo » dc. feb. 18, 2015 10:38 am

hola,
Nosaltres vem començar amb el dr Brown i em acabat amb els suavinex passant per la Nuk i la chicco. Al principi utilitzavem una tetina rodona i no l'agafava be i es tacava tota, despres de varies proves utilitzem la tetina de latex anatómica de suavinex, desde el primer dia q li va anar molt be.
Et recomano q intentis recollir totes les mostres de biberons i tetines posibles, deixa q les provi i q el petit esculli.
Respecte a lo dels colics penso com la aseret, no crec q el bibero hi tingui res a veure.

Sort!
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::