G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

Tria el pit o el biberó.

Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Mum15 » dv. jul. 03, 2015 5:28 am

Ahir li vaig preguntar a una llevadora i em va dir a demanda. Cadascun diu lo seu. Pero aqet nen sols s calma amb el bibe i com lagafa!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Tutty29 » dg. jul. 05, 2015 9:45 pm

Bona nit noies!!Jo tinc una nena de 5mesets i fem lactancia mixta, al principi feiem mes pit que bibi, ara nomes fem pit a mig mati i a la nit, la resta ea bibi.
En el primer embaraç vaig donar el pit el primer mes, el nen plorava molt, colics,...
i em sento igual de bona mare donant pit que bibero, aixi que endavant!!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dl. jul. 06, 2015 11:01 am

Noies, una pregunta: la Dafne feia la caca molt verda i pastosa (semblava herba...) i estavem pensant en cambiar de llet, per por a que li caigués malament però avui ha fet caques daurades!!! :ok:
Portem 1 setmana amb aquesta llet... potser el seu sis.digestiu havia de refer-se, no?

Es Almiron digest pq com estava amb còlics... i de moment no la canviarem. Anavem a canviar a la Enfalac Digest.

Tutty29, jo com tu ho vaig passar fatal perquè tenia molts còlics, plorava moltíssim... i al final no et compensa.

Sobre lo de llet a demanda o no: nosaltres li donem cada 3h amb 90 ml i cada 4 amb 120 ml. Ella es desperta a aquestes hores per demanar però últimament amb els de 120 ml en demana cada 3 h o així.
La infermera ens va dir que ella feia la digestió cada 2.30h y que no li donés abans.... però ni idea la veritat.
Sobre el pit tothom t'informa. Sobre el biberó, ningú diu res..........

Gràcies!
Imatge
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Mum15 » dj. jul. 09, 2015 7:10 am

Noies qina marca de bibe us ha funcionat millor per un recent nascut?

Fina ara li estem donant el philip avent anticolic... i be pero crec q es cansa molt, tot i q penso q deu ser la gracia per a que no engulli i li fagi mal la panxa, no?

Ahir a les 9 vam provar un suavinex... qin mal moment. En res es va prendre el bibe i naltros feliços... pero de 9 a 12 uns plors (i ell no es ploraner)... dic haura engullit massa depressa anb aqsta tetina i ara mal de panxa. Total q ara a les 7 dic va tornare a provarlo... ostres i al posar la tetina va i no te el forat rajat?? Amb rao va tragar tan rapid pobret!!!!!

Aixi q vull comprar un altre per no anar nomea amb el d philips. Qina marca us va be q sigui anticolics pero q no es cansi tant al beure??
Imatge
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: MamiMestra » dj. jul. 09, 2015 7:28 am

A mi em van anar bé els tommee tippee amb tetina variflow. És en forma de X i surt més o menys depenent del que xuclin. Vaig fer servir els q no tenen tub a dins del bibe i ni un còlic.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dj. jul. 09, 2015 10:14 am

Mum15 ha escrit:Noies qina marca de bibe us ha funcionat millor per un recent nascut?

Fina ara li estem donant el philip avent anticolic... i be pero crec q es cansa molt, tot i q penso q deu ser la gracia per a que no engulli i li fagi mal la panxa, no?

Ahir a les 9 vam provar un suavinex... qin mal moment. En res es va prendre el bibe i naltros feliços... pero de 9 a 12 uns plors (i ell no es ploraner)... dic haura engullit massa depressa anb aqsta tetina i ara mal de panxa. Total q ara a les 7 dic va tornare a provarlo... ostres i al posar la tetina va i no te el forat rajat?? Amb rao va tragar tan rapid pobret!!!!!

Aixi q vull comprar un altre per no anar nomea amb el d philips. Qina marca us va be q sigui anticolics pero q no es cansi tant al beure??



Dr.brown!!!
Per nosaltres, genial!!
Imatge
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Mum15 » dj. jul. 09, 2015 11:11 am

Merci!! Despres anire a la farmacia a mirarlos.

El vostre despres del bibe tambe li queda la llengua blanca? Ya mestic rallant per si es muguet
Imatge
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Atuchi » dv. jul. 10, 2015 10:55 pm

Si, es normal. Prova a netejar-li la llengua amb una gaseta amb aigua, si es muguet seguirà blanca, si es llet se li anirà.
Nosaltres tb dr.brown i bé, tot i q la meva no es de colics per sort
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dv. jul. 10, 2015 11:03 pm

Si, a la meva tb se li queda blanca
blanca.
No et.preocupis
Imatge
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: martina13 » ds. jul. 11, 2015 7:08 pm

La meva peke nomes volia marca MAM tant de bibes com xumets com gots daprenentatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: petitajo » dl. jul. 20, 2015 7:46 am

A nosaltres, despres de probar varios els suavinex son els q li van anar millor, es ben cert q cada nen es un món >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Ari_RG » dl. març 07, 2016 8:01 pm

Hola noies!!

Ja fa alguns mesos que aquest post està inactiu i la veritat m'ha agradat molt trobar-lo així que el torno a pujar perque les futures maamis que no donarem pit tinguem un espai per compartir!

Estic de 31 setmanes i des del preincipi tenia bastant clar que no volia donar el pit, crec que es algo preciós pero que ho has de sentir i estar-hi disposada i jo no ho sento la veritat... I mira que m'han intentat convencer, però crec que fer el que sento sera el millor per la meva peque, que per cert naixera a finals d'abril (tinc placenta prèvia així que m'hauran de fer cesarea) i que es dira Abril XD (la dpp era el 08/05 pero mira ha decidit que vol dir-se com el mes en que naixera... ;-))) )

Encara dubto sobre quina llet donar però faré servir els bibes de Dr.Brown que m'han parlat genial...

Bé en unes setmanes us explicaré la nsotra experiencia biberonenca a veure com va XD!

Per cert, us heu trobat mamis de bibe amb algu nadó que rebutjes el bibi?? Si comences des de l'hospital, pot ser que rebutji un tipus de tetina o de llet?

Gràcieees!!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dl. març 07, 2016 9:33 pm

Marones, de petits i petites adictes al biberó!!!

Necessito saber una cosa: la nostra petita farà 9 mesos en uns dies, i per sopar fa bibi. Es fotia 300 ml i ara li donem 210 ml més 2 cullerades de cereals.

Quan vau substituïr el biberó de la nit per "sopar"?

Es que ella necessita el moment biberó, li encanta... i a mi més encara! :love: :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Essuca » dl. març 07, 2016 9:39 pm

Hola!

Halia, cada pediatre et dirà un moment diferent per introduir el sopar. Nosaltres ho vam fer entre els 9 i els 12 mesos, no recordo exactament, peró et dirè que ara té 3 anys i el bibe d'abans d'anar a dormir no el perdona, ni que sopi superbé, ni res, sempre abans de dormir bibe (li hem reduit la dosi, i ara fa uns 150-200ml), peró ha fet 300 i 350 tranquil·lament durant any, any i pico. El meu fill encara té el moment biberó i és supergran. A més com que no és de menjar gaire, crec que el "salven" els bibes.
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Mireia80 » dt. març 08, 2016 10:29 am

Hola Halia,
no tinguis pressa! El que pots fer si vols és provar de donar-li sopar amb cullera i de postre una mica de bibe, com fa la companya, els alimenta molt, i si li agrada...
Els dos meus des dels 6-7 mesos que van provar la cullera que ja no van voler tornar al bibe... i mira que de vegades que es feia tard o alguna cosa així ho intentava, perquè és molt més còmode, però no hi havia manera!!!!! Així que jo des de ben petits ja cereals al matí amb cullera, que és molt més lent i pesat, dinar i sopar la verdura igual amb cullera, i berenar fuita que era el pitjor moment perquè no els agradava gens fins que ho vaig començar a barrejar amb iogurt...
Ara em queda molt lluny, però recordo que em feien molta enveja les que amb un any i pico podien fer bibe al matí abans d'anar a la guarde! Jo em tirava molta estona donant-li la papilla!!!

Ari, no conec cap cas de nens que hagin rebutjat el bibe, segur que n'hi ha, però no crec que sigui gaire freqüent. Els primers bibes que et donen a l'hospital són super peques, amb la tetina molt estreteta i els bebes l'agafen de seguida. De la llet ja ho aniràs veient. Jo vaig comprar la mateixa que em van donar a l'hospital, perquè li anava bé! Molts ànims que ja et queda poc!!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Ari_RG » dj. març 10, 2016 8:22 am

Gràcies!!!

Sempre penso que si no coneixen altre cosa no poden trobar-ho a faltar... Però amb els peques mai se sap!! Imagino que als hospitals no tenen un unica llet que donen, però alguna que hagi parit recentment a la Corachan sabria dir-me quina llet els hi donen (si es que nomes treballen amb una o dues llets)?

Imagino que entre les infermeres i desrpés quan portes el peque al pediatre et diuen temes de quantitas oi?? Perquè estic més pez... XD! Tema bibes, alguna s'ha agafat algun dels bibes del hospital o al arribar a casa directament ha passat als seus bibis? Els bibis pel que he entes els preparen sempre les infermeres?? O es pot demanar fer-lo els papis?

Quin aluvion de preguntes ejejejeje!!

Un petonet noies!!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: noviachuky » dj. març 10, 2016 8:27 am

Ari els bibis te'ls preparen ells, normalment fan servir uns biberons d'un sol ús, et porten 30 ml. cada 3 hores, més endavant passes a 60 ml. després 90 ml. sempre de 30 en 30, el bebé menja el que necesita igual que el pit, nosaltres ho feiem a demanda.
A vegades pensa que li fas 60 ml. i te'n sobren 20 o 10 o el que sigui, ho has de llençar, no ho guardis mai per la següent presa.

Nosaltres a l'hospital feiem 30 cada 3 hores però el nen es quedava amb gana, quan vam arribar a casa directament ja li feia 60 cada 3 hores i quan tenia 15 dies 90 ml cada 3 hores però el nen no aguantava així que vam optar per fer 60 ml. cada 2 hores, això al principi, després ja ho vas veient tu mateixa.

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::