rotet nocturn i hores de son

Tria el pit o el biberó.

Gracienca
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. nov. 16, 2011 7:06 pm

rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: Gracienca » dj. set. 06, 2012 12:53 pm

Hola,
Quan doneu el pit a la nit li feu fer el rotet? És que la meva patufa es queda tan adormideta que no vull despertar-la i la torno a posar al bressol. Dubto perquè acostuma a anar restreta i té forces gasos. No sé si el tema del rotet hi té a veure.

Ja que hi sóc, quan us dorm? Amb 3 mesos ha començat a dormir 8 hores seguides. zz:-) Haig d' intentar donar-li més el pit de dia perquè vagi agafant pes o ella mateixa ja ho demanarà si té gana?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 06, 2012 1:12 pm

Hola
els infants que prenen pit no cal que els facis fer el rotet (als del bibe ni idea). Si tenen necessitat de fer un rot ja ho faran, no et preocupis! :r) Però al mamar no empassen aire.

Després, els nens de pit... (la teva filla només pren pit, no), tampoc acostumen a anar restrets. El que sí que és habitual és que a vegades es poden estar dies sense fer caca però no és restrenyiment perquè no hi ha cap problema.

Tema dormir, si et dorm 8 hores seguides a la nit, aprofita-ho!!! pot ser que d'aquí un temps canvïi o que ja faci les nits seguides sempre més. I en principi no cal que la despertis de nit. Com tu dius, si tingués gana jo crec que es despertaria. I en tot cas, si anés mooolt justa de pes es podria valorar, però segurament hi ha altres coses a fer abans que despertar-la a la nit...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. set. 06, 2012 2:05 pm

Hola gracienca, la meva nena també es quedava adormida al pit i ara al bibe i a més a més li costa molt fer el rotet però quan els fa són molt forts així que jo també patia per si li quedaven massa gasos a dins però la pediatra em va dir que si la nena no treia i no estava incomoda no calia que insistis amb el rotet a la nit ( de dia si que intento que el faci sempre ).

Sobre les hores de son jo també he tingut la sort de tenir una nena dormilega i la pediatre sempre m'ha dit que no la desperti, ara té 4 mesos i dorm de 9 a 5 d'una tirada, a les 5 li donc un bibe perquè jo encara estic de baixa i així dormim fins les 9 o 9:30. Si aquest bibe de la nit no el fa representa que fa un bibe menys al dia però la pediatra no m'ha dit pas que li augmenti els altres per compensar el que no s'ha begut. Ells sols ja es regulen i si tingués gana segur que demanaria, mentre vagi agafant pes i estigui bé i contenta disfruta de les hores de son q tal i i com t'han dit potser d'aquí un temps canvien i ens toca despertar-nos ( esperem que no, jeje )
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: Tutty29 » dj. set. 06, 2012 5:40 pm

El meu petit que ara te 7 mesets no fa el rotet cada dia, hi ha dies que si hi ha dies que no, per cert pren bibi. Quan tenia 1 o 2 mesets a les nits es despertava bastant sovint i va tenir nomès 3 cólics. A partir dels 3 mesos la cosa va canviar, dormia més seguit a la nit i ara només es desperta un cop pel bibi,
Gracienca
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. nov. 16, 2011 7:06 pm

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: Gracienca » dv. set. 07, 2012 12:39 pm

Gràcies per les respostes. Veig que ja anem bé sense rotet nocturn. De dia sí que l'acostuma a fer encara que només prengui pit. Sé que en això hi ha gent que diu que cal i gent que no, però jo si el fa doncs mira, millor, i si no tampoc em preocupo.

Ponioleta ha escrit:
Després, els nens de pit... (la teva filla només pren pit, no), tampoc acostumen a anar restrets. El que sí que és habitual és que a vegades es poden estar dies sense fer caca però no és restrenyiment perquè no hi ha cap problema.

...


Pel que comentes del restenyiment, tot i que només pren pit pot estar 4 dies sense fer caca. Això ha passat sempre, des que era ben petitona, però ara ja ens hi hem acostumat.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: Ponioleta » dv. set. 07, 2012 12:43 pm

Gracienca ha escrit:
Pel que comentes del restenyiment, tot i que només pren pit pot estar 4 dies sense fer caca. Això ha passat sempre, des que era ben petitona, però ara ja ens hi hem acostumat.


això és ben normal en els nadons lactants (de LM). :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: mdemare » dv. set. 07, 2012 5:05 pm

Jo al principi li feia fer el rot per culpa de la pressió avies-tietes que fan sentir.te culpable més que una altra cosa perque de rots no n'hi havien. Resultat:ell nerviós i els dos sense dormir. Així que ara si té un rot se'l tira solet i si no en té... doncs no seré jo qui el forci a fer-se rots. Ens podem quedar hores esperant.
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: Tatti » ds. set. 08, 2012 9:40 am

Bones!
En patufo té 4 mesos, fem LME, durant el dia si que fa el rotet ( bé, rotet no.. Rotàs) pero a la popada que fa a les 12 de la nit (dormit) i la que fa de matinada no fa rot mai.
Poc a poc les àvies ho han pogut veure i convèncer; dormit no fa rot...
Ara, al mati, quan li rentem cara i mans a la pica li surt tot l.aire q ha pogut empassar.
Cada criatura es un món, oi
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: sagmai » dt. set. 11, 2012 9:56 am

Jo tampocli faig ferrot, ni denitni dedia. Si en te, ja el sap fer sol....
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: rotet nocturn i hores de son

EntradaAutor: tineta14 » dj. abr. 05, 2018 8:48 am

Hola! reprenc aquest fil per dir que jo sí que noto si no fa el rotet... El meu nen té un mes i mig i si per la nit no fa el rot doncs es troba malament, es queixa molt!. Hi ha vegades que no el fa perquè està molt adormit, el deixo al bressol, i aleshores comença a rondinar fins que el treu i es queda més descansat. Quan mama ho fa força ansiós...no sé què puc fer...però es que des del primer dia que menja amb una ànsia...! :-:) . Té molta gana! jejeje...
Com li puc fer treure els gasos per la nit? ah, i ja li faig massatges i moviments de cames, però res...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::