Urgent! Ajuda lactància a Girona

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: Maroa » dv. abr. 05, 2013 3:17 pm

Hola noies,
Tinc una amiga que té una nena de tres setmanes i està tenint una lactància materna molt complicada. Necessitem saber algú que la pugui ajudar urgentment de manera professional. Ja ha anat a algun grup de suport, però necessitaria algú que la pogués assessorar de manera personal i a qui pogués trucar quan tingués dubtes, etc. És a Girona. Moltes gràcies!!!
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: sandrajuli » dv. abr. 05, 2013 3:21 pm

si és urgent se m'acut trucar a l'Alba Padró, té el telèfon 24 hores... 690 144 500
sinó, si vol venir el dilluns al grup de lactància de Santa Coloma de Farners... fem atenció personalitzada. Pot parlar amb nosaltres per mail també, i si de cas li donaria el meu telèfon... agambarlactancia@gmail.com
Imatge
Avatar de l’usuari
Falca
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: Falca » dv. abr. 05, 2013 3:33 pm

Jo et puc donar el tel d'una llevadora que fa visites a domicili a Girona. Es un sol i a mi em va ajudar moolt amb la lactancia.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: NyiNyi » dv. abr. 05, 2013 4:42 pm

Al cap de Can Gibert hi ha 1 grup que es reuneix cada divendres de 9-11 h. Ho fa una llevadora i molt bé! També hi ha un grup al Cap de sta clara, però diria que només es reuneixen 2 cops al mes.
Per urgències, també et puc donar el contacte d'una llevadora que segur que et pot ajudar.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: Maroa » dv. abr. 05, 2013 5:50 pm

Falca i Nyinyi, us he enviat un privat.
Gràcies!!!
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: mishka » dv. abr. 05, 2013 7:31 pm

El grup de lactància Giromames de Girona es troba el tercer dimecres de cada mes, de 15 a 16.15h, a la botiga Eco-Lògic, carrer Francesc Ciurana, 9. Es gratuït i està obert també a embarassades. No es un grup tancat d'assistència "obligatoria". No has d'avisar ni res. Ho porta la Noemí Carrera, que es va formar com a doula amb Mares Doules i com a assessora de lactància amb ALBA Lactancia Materna a Barcelona i a més a més és assessora també al grup Mames Braves de Sant Feliu de Guíxols.
També hi ha un grup de trobada setmana a Espai Mare, on també es tracten temes d'alletament.

No tinc el telèfon d'aquesta noia, però al facebook està per Noemí Carrera Doula.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: Maroa » ds. abr. 06, 2013 6:57 pm

Moltes gràcies per les respostes.
nina_85
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 29, 2015 11:50 am

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: nina_85 » dj. maig 19, 2016 9:24 pm

Bona nit!!
Tinc una nena de 4 setmanes, va fer un bon pes al néixer (3550); pero els primers dies va perdre bastant (fins a 3150) pel que per indicacions de la pediatra vam iniciar lactancia mixta. Primer pit i despres oferir biberó. D'aquesta manera, a les dues setmanea va recuperar el pes i la setmana vinent tenim visita de nou per veure com va.
El cas es que pel meu compte he intentat anar reduint els biberons (mai n'ha pres mes de 3-4 al dia; hi havia preses de pit que despres no volia bibero), pero no acabem d'anar bé. M'he fixat que els dies que ha rebut més biberó, està mes tranquila, en canvi, els dies que només fem pit (excepte el bibero de la nit que l'hem mantingut quasi cada dia) està molt més neguitosa, tot i oferir-li continuament el pit, li costa agafar el son, etc.
Coneixeu algú (llevadora, etc...) amb qui pogués consultar o venir a casa x ajudar-me i aconsellar-me?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Urgent! Ajuda lactància a Girona

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 21, 2016 1:38 pm

No tens cap grup de lactancia a prop? A molts CAP n'hi ha.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::