Lactància i antibiòtic

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: Lula1 » dt. jul. 30, 2013 8:39 pm

Hola noies,

Tinc un nen de 18 mesos que encara pren bastant pit i el dentista m'ha dit que m'hauria de prendre l'antibiotic Rhodogil per les genives. Si em llegeixo el prospecte em diu que no me'l puc prendre i si miro la wb e-lactancia diu que el risc és 1 (lleu). No sé que fer, a més el peque és al.lèrgic a l'amoxicilina i.no sé si li pot fer mal, tot i que és un antibiotic d'una altre mena.

Alguna assessora de lactància em pot ajudar?????

Gràcies
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: mdemare » dt. jul. 30, 2013 8:58 pm

Doncs jo no et puc ajudar perquè no he passat per la mateixa experiència. Has trucat al pediatra, a veure que hi diu?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: Ponioleta » dt. jul. 30, 2013 9:08 pm

Lula la web e-lactancia és molt fiable.
Quants dies n'has de prendre d'antibiòtic? I quina edat té el teu fill?
Per altra banda li podries preguntar al dentista si hi ha altres antibiòtics i buscar a e-lactancia si algun és risc zero però en principi el de risc 1 el pots prendre.

Respecte al tema de l'alèrgia no en tinc ni idea. Millor consultar-ho amb el pediatra
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: Ponioleta » dt. jul. 30, 2013 9:09 pm

He vist q el teu fill té 18 mesos. Penso que cap problema perquè te'l prenguis
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: Lula1 » dt. jul. 30, 2013 9:21 pm

Me l'haig de prendre 1 setmana més o menys. Demà trucaré a la pediatre a veure que em diu. L'antibiòtic que m'haig de prendre és aquest per què és específic per matar els bitxitos de la geniva.
helljedi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: helljedi » dc. jul. 31, 2013 8:45 am

Hola Lula,

truca a la pediatra, que és qui millor coneix l'historial del teu nen. El rodhogil no porta amoxicilina. Crec que el que tens pot esperar un parell de dies a assegurar-te que tot anirà bé. Els prospectes es curen en salut. Jo vaig deixar de donar-li pit per què amb amoxicilina no se'm passava una infecció amb pus i vaig acabar amb aumentine i seguint les instruccions del prospecte no podia, i vaig deixar la lactància (el meu tenia 1any) per què la infecció estava descontrolada i em feia molt mal. I la següent revisió amb la pediatra en dir-li que havíem deixat la lactància per això, i em va dir que es podia, també en part per l'edat del nen, que a ells segons quina malaltia tenen, també se'ls dóna i prenent les quantitats que prenen quan tenen més d'un any, que es podia fer. Em va saber molt greu deixar la lactància i vam intentar reprendre-la en acabar l'antibiòtic, però llavors el meu fill em mossegava i jugava amb el mugró i em feia mal, ell ja va perdre l'interès.

És per això que faràs bé de preguntar-li abans que res.

Ànims i ja ens diràs, que sempre va bé saber-ho.
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: ariun » dc. jul. 31, 2013 12:06 pm

Lula, tranquila de vertitat.
Dos cosetes hem de tenir present.
El pit no es el ronyo, per tant el que fa es crear llet i per fer-ho agafa el que necessita. Per tant la quantitat d'antibiotic que hi ha a la teva llet ( que s'ha colat per la mida molecular que té aquest antibiotic) el lleu. I aixo que vol dir, doncs que la quantitat es tant infimament petita que no afecta al teu nado, tingui un any o un mes.

La segona coseta es que tinguis la precaucio de no pendret amoxixilina ja que el teu fill hi es alergic.

Pero recorda que NO TOTS ELS PEDIATRES, METGES, INFERMERES I COMADRONES estan formats al respecte. La lactancia materna es tant sols una cosa que es comenta en una classe de una hora en una carrera que dura de 4 a 6 anys. Per tant, per aixo ells no han estudiat. Aixi que et pots trobar de tot.

T'ho dic jo que soc assessora de lactancia, mare alletadora en actiu desde fa 4 anyus i mitg i m'ha passat de tot amb els professionals de la sanitat. Aixi que tranquila!!!!!!! Medica't, curat i ja saps, amb la web de e-lactancia.org sempre.

Fare una entrada per explicar com funciona aquesta web. Estic preparant la historia per a que totes ens quedem tranquiles i sapiguem qui, com i perque es va crear aquesta web. No son un grup de "flipats" que han creat una web, es totalment fiable.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: Ponioleta » dc. jul. 31, 2013 12:54 pm

Lula, t'ho confirmo. Mira't a e-lactància i consultat amb altres assessores, coincidim en que no hi ha problema.

Airun, completament d'acord :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: Lula1 » dc. jul. 31, 2013 3:20 pm

Moltes gràcies noies! A part de fer la consulta al Soc Petit també he preguntat a la infermera del CAP i a alba lactància, i he decidit demà començar a prendre l'antibiòtic. Moltíssimes gràcies per les vostres respostes sou uns :***:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Lactància i antibiòtic

EntradaAutor: Ponioleta » dj. ago. 01, 2013 10:01 am

Lula1 ha escrit:Moltes gràcies noies! A part de fer la consulta al Soc Petit també he preguntat a la infermera del CAP i a alba lactància, i he decidit demà començar a prendre l'antibiòtic. Moltíssimes gràcies per les vostres respostes sou uns :***:

ja ja! Ara sí que ets una dona ben informada!! o-o:)
Felicitats per buscar informació i poder prendre les decisions de manera conscient :ok:
I espero que això de la boca no sigui res i es curi ràpid :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::