que li passa?

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
wini
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 10:54 am

que li passa?

EntradaAutor: wini » dg. des. 29, 2013 10:13 pm

Hola noies, tinc una nena de casi 2 mesos i fem llet materna. Fins ara tot ok. Fa uns dies que casi no menja res en tot el dia i quan li ofereixo el pit es posa a bramar com una desesperada i quan aconsegueixo q senganxi dura maxim 4 minutets i no es qda trankila, xo no es torna a enganxar i torna a plorar molt. Quan sadorm sembla q descansa trankila pero entre xarrup i xarrup poden passar fins a 8 hores i jo estic q rebento! No entenc q li passa... algu em pot ajudar?
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: que li passa?

EntradaAutor: annatp » dl. des. 30, 2013 6:39 am

http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... recimiento


t'encaixa aixo? a mi em va passar una cosa semblant cap als 2 mesos (i no als 3 com diu l'article). No soc experta en el tema pero a mi em va ajudar llegir-ho.
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: que li passa?

EntradaAutor: garota » dl. des. 30, 2013 6:57 am

Bon dia!

I de pes? En continua guanyant? Podria ser una crisi,...però una amiga meva va passar pel mateix i al final va resultar ser una intolerància a la proteïna de la vaca,...ha retirat de la seva dieta tot aliment que la contingui i ja està! El nen torna a mamar bé i torna a estar content i sense plors! També plorava moltíssim només veure el pit,...!
No sé, comenta-li al pediatre!
Ànims!
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: que li passa?

EntradaAutor: sandrajuli » dl. des. 30, 2013 8:45 am

T'anava a dir el mateix, pots provar de no menjar làctics, i tot el que tingui proteïna de ll de vaca durant 2 o 3 dies, a veure si millora la cosa...
Pq has vist q fes les caques diferent?
8 hores sense mamar un bebè de 8 mesos, no és normal...
Imatge
Avatar de l’usuari
sardina
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. set. 21, 2010 6:46 pm

Re: que li passa?

EntradaAutor: sardina » dl. des. 30, 2013 1:11 pm

El meu tenia intolerancia a la llet de vaca diagnosticada als 2 mesos, hem fet LM fins els12 mesos (evitant lactics i derivats jo), pero mai va rebutjar el pit. Sempre tenia gana pero a la q deixavem la teta o abraços vinga plorar i feia caques amb sang. Si has de deixar els lactics 2-3 dies no basten minim 15...
Sort!! i anims!!
Avatar de l’usuari
wini
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 10:54 am

Re: que li passa?

EntradaAutor: wini » dl. des. 30, 2013 11:50 pm

Gracies per les vostres respostes!! He parlat amb pediatre i mirarem de restringir lactics de la meva dieta com em dieu a veure si hi ha una intolerancia. De pes va be i les caques tot i q escasses son iguals q sempre.A veure si hi ha sort! Gracies noies!!!!!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::