No vol llet!!!

Tria el pit o el biberó.

Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

No vol llet!!!

EntradaAutor: Nineta22 » dl. març 10, 2014 8:25 pm

Bones a totes!!

La meva petita ja te 6 mesos i mig. Jo ja he començat a treballar i mentre no hi sóc li estan donant AC, però fins als 6 hem estat amb LME. Des del principi m'ha rebutjat els biberons!! Al principi pensava que era per la tetina, n'he comprat moltíssimes de diferents!!! Finalment n'hem trobat una que ens funciona, però la peque no el vol ni veure si dins hi ha llet de qualsevol tipus!! Quan veu que dins hi ha aigua, fantàstic!! Però si en comptes d'aigua hi ha llet, fa unes armades!!! Hem provat amb llet meva fresca i descongelada i he comprat diferents marques de llet artificial!!
En principi no hi hauria cap problema perquè seguim amb LM però per feina hi haurà dies que no dormiré a casa i a la ñit no sé com s'ho farà el meu marit amb la petita... A algú li ha passat alguna cosa similar?
RAPUNZELL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Re: No vol llet!!!

EntradaAutor: RAPUNZELL » dl. març 10, 2014 10:04 pm

Nineta, has provat de que li donguin la llet en got?
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: No vol llet!!!

EntradaAutor: Nineta22 » dt. març 11, 2014 5:58 am

Si Rapunzell i tampoc li agrada!! De fet no em preocuparia si jo hi fos cada nit perquè amb el pit ja va bé, però hi haurà algunes nits que no hi podré ser per feina! :(
trudis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 11:39 am

Re: No vol llet!!!

EntradaAutor: trudis » dt. març 11, 2014 7:30 am

Hola! A mi em va passar el mateix. Ho vaig provar tot, bibis, gots,... Molta paciéncia! Estan acostumats al nostre pit i a la nostra llet. A mi finalment em va anar bé donant.li amb cullereta. Al principi li barrejava la meva llet amb cereals. Ara amb llet d fòrmula. Vaig provar amb diferents cereals, i els q li agraden més són els blevit i la llet l.almiron. Però sobretot no t.estressis amb el tema quantitats, a mi m.agoviava. Els nens q han fet pit al principi no estan acostumats a xutes d llet. El meu a sobre té el pes baix. Així qet puc entendre perquè pot arribar a agoviar. A poc a poc i tot anirà fent.se. Sort!!!!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: No vol llet!!!

EntradaAutor: eternitat » dt. març 11, 2014 11:00 am

No et vull pas desanimar però tinc un nen de 3 anys que tampoc volia fet de fòrmula. Quan vaig començar a treballar, quan ell tenia 5,5mesos em treia llet. Va menjar molt pocs cereals perquè anava en percentil molt alt de pes, però els pocs que va fer van ser amb llet meva. Si li feia amb llet de fòrmula escupia la primera cullerada i tancava la boca, i no hi havia manera. Vaig provar totes les marques que vaig trobar i res. També vam provar xeringa, amb got, amb cullera, bibi... i res. Ara amb 3 anys continua sense voler la llet. Només fa la meva, tot i que ara fa molt poquet, i encara si veu a la seva germana de 5m fent-ne. L'hem acostumat a menjar molts iogurts i formatge i ja està!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: No vol llet!!!

EntradaAutor: martina13 » dc. març 12, 2014 6:46 am

hola!!!

ai com t'entenc!!!

jo vaig pasar a LA i la transició va ser complicada va estar 2 diez sense menjar gairebé i jo histèrica

saps com ho vaig aconseguir??? li vaig donar primer només la tetina del bibi i quan la va començar a xumar li vaig mullar amb llet i quan la va xumar li vaig omplir ( la tetina només eh) amb una mica de llet i quan ho va xumar vaig omplir el biberó

tot i així i encara que és radical dir-ho si tu una nit no hi ets no et menjarà potser però si a la seguent té gana ho farà
a mi hi ha dies ue em pren molt poc i de cop i volta em fa 250ml
tinc una amiga que l va pasar una cosa més o menys semblant, texplico per si et serveix:
ella tenia bessones i quan faltava 1 semana per anar a treballar una s'hi havia adaptat genial el bibi però l'altre no i vinga provarho i res
com ho van fer? la mare va agafar la nena que si que feia el bibi i va marxar de casa tot un dia i va deixar l'altre cria amb el pare i una àvia i la nena es va saltar 3 preses aprox i al final a la nit va agafar el bibi i sel va prendre per això pq tenia gana
però molts cops és que la mare nno hi sigui

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::