Vol pit i pit

Tria el pit o el biberó.

Halia
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Vol pit i pit

EntradaAutor: Halia » dc. jul. 01, 2015 4:45 pm

Moltes gràcies!
Imatge
Imatge
Halia

EntradaAutor: Halia » dg. març 13, 2016 9:05 pm

He llegit ara això i després de 9 mesos veig que no he passat a comentar!

Quan vaig fer biberó, vaig continuar amb mal de pits i quan la nena tenia 2 mesos em van fer un cultiu... tenia mastitis bacteriana.
No la va veure ningú, ni assesores de lactància, ni gine ni ningú més. Va ser mala sort. Vaig plorar moltíssim perquè ara sí que tenia una explicació lògica de perquè em feia tant de mal el pit si tenia el mugró sense clivelles....

Així que noies que passeu el que jo: demaneu cultiu instantani!!!
Imatge
Imatge
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

EntradaAutor: pesoleta314 » dl. març 14, 2016 11:13 am

Ostres Halia, quina mala sort. Em sap molt greu la teva situació perquè entenc pel que vas passar, i ha de ser molt frustrant que després de tot hi hagi l'explicació. Ami em va passar el mateix, però sí que m'ho van acabar trobant.

Així que corroboro el que dius: si us fan mal els pits i no hi veieu clivelles ni taques ni bonys, demaneu cultius de llet. Jo vaig enganxar dues infeccions bacterianes i fins que no em van descobrir el que tenia ho vaig passar fatal. Hi ha poca informació (igual que l'Halia, ni al grup de lactància, ni el gine, ni moltes conegudes que donaven el pit no s'ho van ni imaginar, que era això). Jo pensava que hi havia d'haver una explicació! I al final la llevadora en visita rutinària em va dir que devia ser infecció, em va fer prendre de seguida probiòtics i ibuprofen i m'hi vaig notar al moment. I al cap d'una setmana quan ja van tenir els resultats que confirmaven la infecció, antibiòtic durant força dies. I tot i així em va repetir... Però almenys vam saber què era i vaig tirar endavant la lactància! I mira que feia un mal de por, però jo necessitava saber el motiu d'aquell mal, no podia ser normal.

També us dic que no a tot arreu fan cultius de llet, almenys fa dos anys era una cosa força novedosa. Així que si teniu dubtes que pugui ser això, potser haureu de moure-us una mica.
Halia

EntradaAutor: Halia » dt. març 15, 2016 9:16 pm

Què bé pesoleta!
Tant de bo a mi m'hagués passat com a tu!
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: