Vol pit i pit

Tria el pit o el biberó.

Halia
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Vol pit i pit

EntradaAutor: Halia » dg. juny 21, 2015 5:53 am

Gràcies marones, us vaig llegint!
La nena plora molt, molt. El cas és que la única manera que té de calmar-se es el pit.
Ahir va dormir pel dia cada tres horetes. Pero no la puc deixar enlloc pq plora. A sobre meu, amb la teta.
A les 6 vam sortir a comprar. Plorera al cotxet, amb la mama a coll.
En arribar a casa, pit, fins ja l'infinit. S'anava dormint, anava menjant... Jo vaig sopar al sofa amb ella al damunt. I fins les 2 no va parar de plorar. Em diuen que són colics i q es calma amb el pit. Sabeu com tinc el pit d'adolorit?:(
Ara s'ha llevat a les 5 i a les 6 mrs pit.

No puc més...estic desesperada!!!!
Imatge
Imatge
Marga33
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dg. juny 21, 2015 6:57 am

Halia,
A mi em va passar més o menys el q expliques, amb la diferència o el problema afegit q de pes anava justet, li va costar casi 1mes agafar el pes de naixement..un patiment..
El vam portar al osteòpata i va millorar molt en 2sessions, resultava q tenia les fontaneles montades arrel del part i a sobre un reflex de moro super acusat, q no se li va alleugerur fins els 4mesos.
Ho vam passar molt malament, ens va salvar de no embogir el collit, el porteig i la lactància, i el pit vaig estar a punt de tirar la tovallola moltes vegades. T'entenc, es molt dur, esgotador, però pensa q li estas donant el millor al teu petit, el teu contacte es el q el reconforta, encara q li donessis bibi, tenirlo molt a sobre teu es el q el calmarã els plors, res com els braços de la mare per trobar el consol un nadó... Anims q passarã, amb paciència i amor, tot passa.
Halia

EntradaAutor: Halia » dl. juny 22, 2015 8:42 am

Ahir vam nar a Sant Joan de deu.
No parava de plorar en tot el dia.
Vem estar moltes hores i ens van dir que la Dafne té colics!!!
Per això m'agafa els pits com me'ls agafa...
Està sent durillo pq plora durabt gairebé 5 Hores, no dorm res i ho passem molt malament.
Ara sí que m'estic plantejant la LA pq no puc amb el mal de pits que em fa...

M'han dit qur pot durar 4 mesos així i nosaltres no veiem la llum...

Aiix....

Gràcies per ser-hi.
Imatge
Imatge
inger_0
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dl. juny 22, 2015 8:55 am

Això dels còlics, quant més ploren, més aire agafen i més còlics tenen. S'ha d'intentar calmar el plor, ja sé que és molt difícil. Ja fa el rotet després de cada presa? A mi em va anar molt bé fer-li uns massatges a la panxa, que em va ensenyar la llevadora, si no saps com es fan pregunta-li. I has anat a un grup de lactància? De debò que crec que et poden ajudar, a millorar la postura al donar pit, si cal, i amb el dolor de mugrons també t'ajudaran.
Si passes a LA pot ser que tingui més còlics, ja que amb el bibe agafen més aire.
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1292
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 22, 2015 9:32 am

L'Isaac no va tenir còlics, però es posava (i es posa) molt nerviós quan té son. A mi em va anar molt bé els vídeos que hi ha pel youtube de cançons pels bebés. Especialment aquesta:
https://www.youtube.com/watch?v=RCDbTgmvfig
Esperava a què es calmés, si s'adormia és que tenia son, i si no li posava el pit a l'abast. El nen popava més tranquil i no agafava tan aire.
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegim La lladre de llibres de Markus Zusak. T'apuntes?
Koaleta
Entrades: 129
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dl. juny 22, 2015 10:08 am

El meu fill també tenia còlics i vaig buscar molta informació. A mi el què em funcionava va ser (en aquest ordre:
-embolcallar el nen, que estigui ben recollidet. En anglès n'hi diuen SWADDLE. Si busques a internet trobaràs un munt de vídeos de com fer-ho.
-cantar o posar-li música, inclús allò que en diuen soroll blanc (a internet també ho trobaràs)
-agafar-lo en braços i balancejar-lo
-posar-lo al pit
Fent tot això a la vegada deixava de plorar i s'adormia. Ja sé que sona molt estrany, però a nosaltres ens funcionava.
Si el poses al fular i li dones el pit mentres et mous i poses música de fons també funciona.
Al meu se li van passar als tres mesos. Però el pitjor van ser els primers quinze dies, després va millorar.
Si estàs cansada o nerviosa que ho faci una altra persona (menys lo del pit, obviament).
Prova-ho, de veritat que funciona.
Molts ànims.
Jo vaig aguantar amb LM exclusiva però si creus que li anirà millor LA, la decisió és teva i únicament teva, i tu ets la única persona que sap el què us convé.
Halia

EntradaAutor: Halia » dl. juny 22, 2015 12:26 pm

He anat a buscar el pot de LA però no m'hi veig pagant tant per algo pitjor de lo que li puc oferir jo.

Ho intentaré amb mugroneres i millorant lq posició.
A ella li calma molt el pit i em sap greu treure-li el seu remei natural...

Si millora passat uns dies... Ho intentarem!
És dur, ahir vaig estar de.plorera però el meu home és va quedar la nena al sofa adormida sobre el seu pit des de les 0.00 fins les 6!!!!
He dormit al llit sola i m'ha anat tant bé...
Junts podrem amb això!
Imatge
Imatge
Koaleta
Entrades: 129
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dl. juny 22, 2015 1:43 pm

Que bé Halia! Ja has dormit més hores seguides que jo en els últims 14 mesos. Hehe!
Ànims en aquesta lactància! L'arribada del primer fill sempre és molt estressant, hi ha qui ho viu millor i qui ho viu pitjor, qui necessita més ajuda i qui no en necessita tanta, però sempre és un estrés!
Això de les mugroneres a mi m'ho van desaconsellar totalment i ser de gent que hi ha tingut problemes, però no hi entenc gaire. Jo, com ja t'han dit , aniria a un grup de lactància.
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 22, 2015 1:49 pm

anims halia, jo les mugroneres me les posava quan tenia l'isaac fora del pit, amb els mugrons sucats de purelane. a mi tant els discos de lactància com els mateixos sustens em feien mal... per casa anava a l'aire! de fet es ben cet que la LA no elimina els còlica, simplement n'hi ha que ho porten millor que d'altre, el meu no va fer còlics pero sí que feia gasos a la matinada i li vaig haver de donar el pit un temps asseguda al llit i tenir-lo incorpora't fins que feia rots o pets...
Imatge
Imatge
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegim La lladre de llibres de Markus Zusak. T'apuntes?
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. juny 22, 2015 7:52 pm

Nosaltres vem passar 4 mesos de colics i feiem LM i amb bibi van acabar.pero cada cas es diferent.
Ara nosaltres el k feiem era k de 19h a 23 o 0h dela nit el pare se la penjava a la boba carrier i automaticament el colic parava i jo podia descansar.ara eren 4-5h de porteig ala k la deixavem al.moises plors altre cop
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. juny 22, 2015 7:54 pm

Perdo tb volia dir k la.motxileta boba carrier esta feta pq la posicio sigui molt natural pel nen i k gracies aixo els nens portejats amb boba carrier dormen millor i no tenen colics
A nosaltres els 4 1ers mesos realment era aixi 4h de motxileta mentre tenia colics i despres tirons de 9h!
Ara als 6 mesos tot va canviar pero per altres temes k no venen al cas aqui
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dt. juny 23, 2015 9:21 am

Halia, es mooolt dur!! Ho sé!! Però junts podreu, ja veuras! El meu marit tb ho feia aixo i va molt be per recuperar forces!! La LA pot ger venir més còlics, i les mugronetes tb me les van desaconsellar a mi, si pots anar a un grup de lactancia t'anira molt be.
La osteopatia en el nostre cas va millorar tant el tema del reflex de moro com els colics, les fontaneles per suposat, ningu mes ho havia diagnosticat menys la osteopata, i tb el vam portar pel tema son, molts despertars q ara mateix i desde fa temps nomes 1 o 2 a la nit. Pero clar te 7mesos, la teva encara es molt petita.
Anims!! Els primers 3 o 5 mesos son els més durs pero per la contra, passen volant!
Halia

EntradaAutor: Halia » dt. juny 23, 2015 10:13 am

Hola,

Primer dia amb canvi de xip superat!
Les mugroneres em van mb. La nena s'agafa mb, però amb els colics fa malbé el mugró.
M'ajuden quan el tinc Ko. Sempre q puc, però,li dono pit normal.

Ahir colics de 8 a 23, tot un miracle!!! I hem descansat tots!
Les gotes que li dono,la infusió que em prenc i el pit surten efecte!!!
I si el pit és la seva medicina, li donaré.
Imatge
Imatge
Náyade
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 25, 2015 9:56 am

Prova superada, o gairebé superada :ok:

Ànims, deu ser mooooolt dur, però com veus pots amb això i tens el total suport del teu marit, que això ja es un 60% ben bé : lasito :

Un petonàs, família :love: :oset:
Imatge
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: pruneta30 » dv. juny 26, 2015 3:17 pm

Guapa! T'he llegit ara! Nosaltres hem passat pel mateix i es veu la.llum creu-me! Tot i q seguim tenint un petit dimoniet que ara ja te 5 mesos! Els 3 primers van ser...uffffff vam voltar per osteopatas, digestoleg,....pq et juro q pensavem q el nen tenia alguna cosa més del que arribava a plorar...i el pit...millor ni t'ho explico! Eren còlics, van passar cap als 3 mesos, i segueixo fent LM tot i q des dels 4'5 mesos no es exclusiva per problemes meus de salut! Anims que passa!!!!!mil.petons
Imatge
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dg. juny 28, 2015 4:27 pm

Que tal Halia, com va tot?
Imatge
Imatge
Imatge

Halia

EntradaAutor: Halia » dt. juny 30, 2015 12:09 am

Doncs... ens hem passat al biberó! :ok: :ok: :ok: :ok: :mumint:

Estava molt malament, plorant cada cop que s'enganxava i no gaudia gens de la nena. Era sentir-la i voler marxar de casa corrents... Ara amb el bibe està més tranquil·la, ho estic jo i ho està el papa.
Vaig passar-ho malament perquè tothom et diu sempre que la LM és el millor... i jo em vaig informar moltíssim per fer-la genial.
La nena s'enganxava molt bé però jo no soportava el mal de pits (no de mugró).

Així que ara estem gaudint d'ella molt més i estic al 100 % per ella quan té còlics. Abans era pànic el que sentia amb ells, perquè només volia pit!

Gràcies a totes!
Imatge
Imatge
martina13

EntradaAutor: martina13 » dt. juny 30, 2015 10:42 am

Clar k si Halia ben fet!!!!
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dt. juny 30, 2015 2:21 pm

la qüestió es que estigueu bé, així que me n'alegro molt guapa!
abraçades,
anna maria
Imatge
Imatge
Imatge

Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dt. juny 30, 2015 4:55 pm

Si Halia, si esteu tots bé es lo important! Disfruta de la petita!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: