Hi ha gent que es sorprèn quan dic que faig LME !!!

Tria el pit o el biberó.

Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Hi ha gent que es sorprèn quan dic que faig LME !!!

EntradaAutor: Alesta » dc. març 09, 2016 8:21 am

Jajaja. Doncs espereu que tingui més de 3 anys! Si seguiu amb el pit i a sobre esteu embarassades els comentaris van que volen! Per sort a aquestes alçades crec que he desenvolupat un sisè sentit que fa que no els retingui i ni tan sols m'afectin, però està a l'ordre del dia "i quan penses treure-li?" "Això és vici" "3s casarà i seguirà amb la teta" (aquest m'encanta pq els hi contesto :com el teu home, no? I em quedo tan ampla!) "Quan neixi el bebè se t'acabarà la llet pel gran" (perdona!!!!!!????? No sabia que hi havia un diposit per cada un... en fi... ironia 100%) i bé, podria seguir.

Qui més ràbia em fa és ma mare que considera que quan els nens ja es desplacen sols se'ls hauria de treure el pit i afegeix "no és natural que un nen que corre faci pit" i això em treu de polleguera! :ufs: i després de més de 5 anys sentint-li ja ho dono per perdut
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Hi ha gent que es sorprèn quan dic que faig LME !!!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. març 09, 2016 9:31 pm

Carai!! Fa 5 anys que dones pit!!!! Això si que es veu poc jijiji i jo que pateixo perquè començo a treballar i tinc por que això afecti a la lactància i em quedi sense llet...

Suposo que sobre la marxa ja aniré veient que és possible!

I sobre fer pell morta dels comentaris ja n'he après també, per tots aquells de l'estil (amb nena de 7 mesos): i encara dorm amb vosaltres?, deixa-la plorar que li anirà bé,...

Total, que com moltes diuen per aqui al forum, i ara ho veig claríssim, que cadascú faci el que li faci sentir millor. Sigui el que sigui el que fem és perquè considerem que és el millor per al nostre fill/a aixi que...

Ah! I això de donar pit estan embarassada jo també m'ho havia plantejat, com deu ser i tal, perqué ves a saber com anirà la cosa però m'agrdaria que la nena tingués germans i que no hi hagués molta diferència d'edat.
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Hi ha gent que es sorprèn quan dic que faig LME !!!

EntradaAutor: Alesta » dj. març 10, 2016 11:25 pm

Jomateixa82 ha escrit:Ah! I això de donar pit estan embarassada jo també m'ho havia plantejat, com deu ser i tal, perqué ves a saber com anirà la cosa però m'agrdaria que la nena tingués germans i que no hi hagués molta diferència d'edat.


En ptincipi no hi ha cap contraindicació, però a la gran la vaig haver de deslletar (bé, mig jo, mig ella) durant l'embaràs del seu germà pq va ser un embaràs complicat i tenia contraccions amb pèrdues quan s'enganxava al pit (pètdues sempre però contraccions només al fer pit). Ara tot va bé, així que de moment seguim... si que és cert que els mugrons estan més sensiblrs però és molt tolerable!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::