'Sacaleches' com i quanta llet extreure

Tria el pit o el biberó.

Jomateixa82
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

'Sacaleches' com i quanta llet extreure

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. feb. 16, 2016 11:04 am

Hola!!

Tinc dubtes sobre els sacaleches, n'he provat de manuals, d'electrics... I cada vegada trec molt poca llet!! Crec que el problema es que la nena mama molt i no li dòno temps al pit a produir-ne més... El tema es que no veig possible fer prous reserves per quan vagi a treballar. Vosaltres com ho feu? És millor treure un sol cop assegurant-me que hagin passat el màxim d'hores possibles, o en trec poc varies vegades al dia i ho vaig ajuntant? Quines quantitats aconseguiu treure?

Això junt a que la nena es nega en rotund a prendre la llet amb bibero em frustra bastant. Amb el que em costa treure-la i sempre l'acabo tirant perquè per més que ho probi no vol biberò ni en pintura (he probat tetines de silicona, de làtex, la calma... I res de res), tampoc afegint cereals perquè varii el gust i li sembli una cosa diferent.

Al final i en contra del que m'agradria crec que haure de comprar llet artificial quan vagi a treballar aixi si no en fa prou amb el que aconsegueixi conservar els cangurs no es quedaràn amb el cul a l'aire... I hauràn de prendre paciència i donar-li amb cullera. En cas que hagi de comprar una llet artificial quina em recomanarieu?
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: 'Sacaleches' com i quanta llet extreure

EntradaAutor: petipe » dt. feb. 16, 2016 12:22 pm

Jo la treia d'un pit mentre ella mamava de l'altre, era la forma més eficaç i ràpida, tot i així normalment havia de juntar extraccions. Si no recordo malament feia 30, 40, 50 o 60 ml... i això ja era molt.

D'altra banda, has de provar que li doni el biberó una altra persona, si ho fas tu diuen que pot ser per això que no funcioni, tenint la "mama" no volen el bibe ni en pintura. O potser quan vegi que "no hi ha més remei" serà quan s'hi agafi. També conec casos en que no va poder ser i van haver de fer-ho amb cullereta.

No sabria recomanar-te cap llet concreta, la veritat...

Sort!
PetitPrincep79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1995
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. feb. 16, 2016 4:37 pm

Primer de tot, deixa de probar de donar-li. Amb tu, dificilment voldrà prendre biberó, en el moment de necessitat, si te gana, ja en prendrà (t'ho diu una mare que la seva filla prefeeria esperar-se i no ha passat res fins que van passar varis mesos i senli oferia amb got o amb cullereta).

Sobre el tirallets, a mi em va funcionar crear una toma extra, quan la posava a dormir em tornava a extreure , el pit funciona a demanda, així que li vaig crear un extra. A vegades treia 50 i d'altres fins a 100, però amb constància vaig acumular força. Hi ha gent que li va bé reservar-se un pit a la nit i extreure's al dia següent.

Sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Jomateixa82

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. feb. 16, 2016 7:05 pm

Gràcies guapes!

Aniré provant el que proposeu, a veure com va. Jo també crec que quan vegi que jo no hi sóc no tindrà més remei que prendre del biberò, cullera o esperar.

Gràcies de nou!
Nafrer
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 2:01 pm

EntradaAutor: Nafrer » dt. feb. 16, 2016 7:22 pm

Hola Jomateixa82,
Puc explicar-te el que vaig fer jo:
aproximadament un parell de mesos abans de reincorporar-me a la feina vaig començar a crear el meu propi banc de llet. Abans de tornar a treballar, a la nit habitualment només popava d'un dels pits i al matí podia extreure amb el tirallets elèctric uns 100 ml. El meu nen, tampoc ha vulgut mai biberó (de cap tipus i ni donant-li jo ni ningú altre) així que quan vaig començar a treballar, li donaven la llet amb cullereta amb una miqueta de cereals. En tornar de treballar, jo li tornava a donar només un pit i extreia per congelar i reservar de l'altre pit. Així i començant a fer-ho amb temps abans de reincorporar-me a la feina, vaig aconseguir donar la meva llet bastants mesos.
Per si et serveix, hi ha qui m'ha explicat que el nadó tampoc volia biberó i li donaven la llet en got petit.
En el moment que vam començar amb l'AC, de vegades, també aprofitava les preses que feia d'altres aliments per extreure llet.
Després vaig passar a la llet de farmàcia Enfamil, amb la que no he tingut cap problema.

No t'estressis amb el tirallets, prent-ho amb calma.

Salutacions,
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. feb. 17, 2016 5:29 pm

Hola Nafrer,

Jo també feia això que a la nit a partir de certa hora, només li donava un pit, així al matí l'altre estava a punt de petar.

A més, has d'estar molt relaxada, no tenir gens de fred (almenys en el meu cas) i intentar no fixar-te amb el soroll que fa. Jo mirava la tele, o llegia... Mirar fotos del peque també ajuda, o olorar alguna cosa seva.
Imatge
Imatge
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dj. feb. 18, 2016 9:02 am

Paciencia bonica, tot té sol.lució!
El que et diuen: so està la mami, no voldrà. També vaig fer banc de llet, uns mesos abans, jo em llevava una mica abans per extraure, també m'he extret al mateix temps que mama, però no és gaire còmode. Sí és important que estiguis tranquil.la i relaxada, q et miris fotos o videos del petit...
Sort!
Jomateixa82

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. feb. 18, 2016 11:42 am

Gràcies maques pels consells!!

És cert que quan m'he intentat relaxar i 'no sentir' el soroll o no sentir-me com una maquina productora de llet m'ha servit. Ahir amb la nena al costat jugant i mirant-la vaig aconseguir treure 100cc d'un sol pit en 10 min! Aixi que falta de llet no era!!!

M'he fixat que totes heu parlat de quantitats de màxim 120 cc o aixi, per tant suposo que quan ells mamen deuen menjar aixo més o menys, no? Doncs com es que quan fan bibis moltes vegades fan molta més quantitat? Els bibis en teoria embafen més, aixi que amb menys n'haurien de fer prou i no al revés, no? O és que amb el pit mengen més vegades (no tinc ni idea si el bibi també es a demanda o si es segueixen horaris més marcats...).

De quan feu les bosses per congelar? De 100? Millor descogelar-ne dos si cal que una molt plena i llavors no se l'acabi, no?

A l'hora d'extreuee puc fer al mati, guardar a la nevera, extreure de nou al vespre i ajuntar-ho tot i no congelar fins al vespre-nit?

Perdoneu tantes preguntes!! Jejeje
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. feb. 18, 2016 5:04 pm

Millor bosses petites, que descongelen molt més ràpid, i si cal se'n fan 2 o 3, que no pas que n'hagis de llençar!! És or líquid!

Jo tenia bosses de 100 i tb algunes de més petites per si repetia.
Imatge
Imatge
Nafrer
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 2:01 pm

EntradaAutor: Nafrer » dj. feb. 18, 2016 9:47 pm

Bona nit,
Jo feia el mateix, bosses petites: 100, 50,...
Et deixo un accés interessant, per si no el coneixes:
http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... -extraida/
També, no sé a on vaig llegir que no es mesclessin llets a diferent temperatura, és a dir que si et treus al matí la guardes a la nevera per fer més tard més quantitat i congelar: abans d'ajuntar-les hauries de posar la segona extracció un temps, també, a la nevera per aconseguir la mateixa temperatura.

Salutacions,

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: