Qualitat de la llet materna

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
jordin118
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 22, 2016 6:40 pm

Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: jordin118 » dl. feb. 22, 2016 7:03 pm

Bona tarda,

Sóc nova aqui, he estat mirant i no he vist cap post que parlés d'aquest tema...

Tinc un nadó de sis mesos i mig i fa poc més d'un mes que hem introduit els purés. El cas es que des que menja sòlid que la llet que faig està molt aigualida, me'n trec per poder fer els cereals amb la meva llet, però no li senta bé, la treu tota, no és bòmit, més bé és regurgitament, però fins ara no habia tingut cap problema amb la meva llet. L'única diferència que he notat és aquesta, la qualitat de la llet. Creieu que pot ser aquest el motiu de que no l'accepti? O potser algun problema digestiu?

Tinc hora demanada pel pediatra, però m'agradaria saber les vostres opinions.

Moltes gràcies!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: shyla » dl. feb. 22, 2016 8:15 pm

jordin118 ha escrit:Bona tarda,

Sóc nova aqui, he estat mirant i no he vist cap post que parlés d'aquest tema...

Tinc un nadó de sis mesos i mig i fa poc més d'un mes que hem introduit els purés. El cas es que des que menja sòlid que la llet que faig està molt aigualida, me'n trec per poder fer els cereals amb la meva llet, però no li senta bé, la treu tota, no és bòmit, més bé és regurgitament, però fins ara no habia tingut cap problema amb la meva llet. L'única diferència que he notat és aquesta, la qualitat de la llet. Creieu que pot ser aquest el motiu de que no l'accepti? O potser algun problema digestiu?

Tinc hora demanada pel pediatra, però m'agradaria saber les vostres opinions.

Moltes gràcies!

Y no pot ser pels con cereals?
Imatge Imatge
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: Marga33 » dl. feb. 22, 2016 8:25 pm

Hola bonica
Al meu parer no has trobat cap fil sobre el tema perque no es veritat q la llet materna tingui una qualitat dolenta o menys bona..
La teva llet és la perfecta pel teu petit, si la treu pot ser pels cereals, com diu la Shyla.
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: arwen81 » dl. feb. 22, 2016 9:22 pm

Bonica la qualitat de la llet materna sempre és bona. Al mes, als 6 mesos, als 2 anys.....
Si notes alguna cosa segurament és degut als cereals però la teva llet és or. Que la vegis més aigualida por ser perquè quan te n'extreus no arribes a la part més greixosa. També varia segons el dia, el moment del dia....etc...Jo me'n vaig treure una temporada i mai era igual, ni la quantitat ni el color. T'ho diu una mami que ha donat pit fins els 21 mesos.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
jordin118
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 22, 2016 6:40 pm

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: jordin118 » dl. feb. 22, 2016 9:52 pm

No és dels cereals... Quan pren fruita sola no treu res, però si després de la fruita pren pit si que ho treu... Per això ho he relacionat amb la meva llet. Ara els cereals li dono amb llet en pols AR i no treu res... Durant la nit també continua prenen pit i, potser menys quantitat, però també treu.
Moltes gràcies pels vostres comentaris!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: turuleta » dt. feb. 23, 2016 7:16 am

Mes aviat deu ser per la quantitat de menjar q menja.q esta retipa!per aixo a mi magrada dobarli trossos.pq escullen ells quina quantitat mengen.prova a donarli menys papilla
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: arwen81 » dt. feb. 23, 2016 8:22 pm

Clar...si sempre treu amb la teva llet (perquè dius que a la nit també li passa) deu ser per la quantitat de menjar, prova a donar-n'hi meys...De fet la teva llet és la mateixa de sempre i s'adapta a les necessitats del petit. Sigui el que sigui la teva qualitat és sempre bona.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: Marga33 » dt. feb. 23, 2016 8:48 pm

Completament d'acord, si treu será que li sobra. Al meu fill també li he donat menjar sense triturar, i sempre prioritzant pit primer i després alimentació complementaria, recordem que la llet és el principal aliment fins l'any, així s'ha regulat sempre ell i ha menjat cada vegada més sólid i menys llet. Ara té 15 mesos i no pren tanta llet i menja molt més.
De tota manera si el pediatre no està gaire al dia en lactancia materna segurament et farà dubtar de la teva llet..jo aniria a un grup de suport a la lactancia o a una assessora de lactància si no tens opció d'un pediatre pro-lactancia.
Avatar de l’usuari
jordin118
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 22, 2016 6:40 pm

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: jordin118 » dc. feb. 24, 2016 9:06 am

Ahir va berenar molt aviat, sobre les 5 de la tarda, ja que està una mica refredat i no va voler dinar, i sobre les 7 li vaig donar el pit, no va menjar en excés però també en va treure. Sé que del refredat no és tampoc perque fa bastants dies que treu i es va refredar aquest cap de setmana.
La pediatra en cap moment m'ha fet dubtar de la llet, al contrari, sempre em diu que és la millor que li puc donar, però de la última visita cap aqui ens passa això... Estic molt descol·locada.
Aquesta tarda tinc hora amb la pediatra, a veure que em diu.
Moltissimes gràcies pels vostres comentaris!
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: Alesta » dc. feb. 24, 2016 4:49 pm

Jordin... la qualitat de la llet materna, com t'han dit, sol ser sempre bona! Ara bé, la llet varia i de vgades pot no posar-se-li bé al bebè. En aquests casos cal trobar la raó que, generalment, poc o res té a veure amb la qualitat.
si la llet que extreus és molt aigualida pot ser perquè no arribes al final i aleshores contindrà molts sucres i sovint això no se'ls posq gaire bé qls bebès. Per tal de comprovar si és aquest el cas podries fer una primera extracció de llet aigualida i separar-la (si vols congela-la per més endavant) i no li donis al bebè. Aleshores segueix l'extracció en un altre pot i, tot i que costi més, segueix fins la part del final, mês greixosa i blanca. Dóna-li aquesta al bebè.
quan faci pit directament mira de buidar una mica de llet abans de posar-lo al pit per la mateixa raó.
Jo et recomanaria esterilitzar molt bé el tirallets i els recipients per evitar virus i/o bacteris si ês que no ho fas ja! :love:
i no se si has consultat amb la pediatra sobre algun virus estomacal???
Pensq que la llet materna canvia la seva composició per adaptar-se a les necessitats del bebè en tot moment. Segurament en uns dies tot tornarà a anar bé!!!
Avatar de l’usuari
jordin118
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 22, 2016 6:40 pm

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: jordin118 » dc. feb. 24, 2016 9:00 pm

Hola!
Aquesta tarda hem anat a veure la pediatra, ens ha comentat que es un tema de regurgitament, es estrany que fins ara no ho hagi fet, però que en principi el bebè esta sa però la llet més liquida li retorna.
Quan m'extrec llet sempre intento treure-la tota, però com dieu, potser en uns dies torna a canviar una mica i se li sentia millor.
Moltes gràcies!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: Marga33 » dj. feb. 25, 2016 9:40 am

Jordin, el únic que se m'acut recomanar-te pel tema regurgitació és si pots portar al bebé a un osteópata que faci terapia craneo-sacral. Al meu fill li va anar super-bé! Pero generalment també passa amb el sol fet del pas del temps i maduracio...
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Qualitat de la llet materna

EntradaAutor: Alesta » dj. feb. 25, 2016 12:22 pm

Jordin, per la regurgitació va molt bé la verticalitat. Mira que no faci pit estirat i encabat de menjar que estigui una bona estona assegut o dret (en braços es clar!)
menjar poc i sovint també els ajuda i sobretot lo d'evitar la lactasa (sucre de la llet més aigualida) li anirà bé.
Generalment els marxa entre els 12 i els 18 mesos. A alguns abans!!!! Ànims!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::