Quanta llet treure per una toma?

Tria el pit o el biberó.

Cucafera74
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm

Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: Cucafera74 » dg. març 27, 2016 4:12 pm

Hola!

Avui he començat a experimentar amb el tirallets, però no sé quanta llet m'he de treure per fer una toma completa. D' aquí dues setmanes l'hauré de deixar amb ma sogra un parell de tardes i vull estat segura que no es queda amb gana... Avui, en uns 15 minuts he dret 60 ml i llavors és com si ja no hagués sortit més. Em sembla molt poc... Ja sé que cada nen és diferent, però em podríeu dir quant us treieu vosaltres?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. març 27, 2016 5:03 pm

La meva feia tomes de máxim 50 ml (75 ml amb 8 mesos!) i això que era una nena de percentil alt.
El millor consell que et puc donar es que congelis en petites quantitats, pq no sol tenir res a veure el que beu un nen de teta que el que fa bibi... I millor no haver de llençar gaire llet.
En teori hi ha una fórmula de quanta llet materna es pren per presa quan la mare és fora: 150Xkilos i tot dividit per 8. Amb la meva filla no s'ha complert.
I el primer dia treure't la quantitat que has tret está molt bé! Pensa que el tirallets extreu sempre molt menys del que tens en realitat.
Ànims amb la tornada!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Cucafera74
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: Cucafera74 » dg. març 27, 2016 7:33 pm

PetitPrincep79, moltes gràcies! Em deixés molt més tranquila!!! I seguiré el consell de guardar quantitats petites... Jo pensava que 60 ml no era res, ja veus.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: shyla » dg. març 27, 2016 9:40 pm

El meu fill gran tambe el maxim que feia amb bibero quan el deixava a l'escoleta era 100. Pero normalment 70-80. Aixo al primer any després ja no n'hi portava. Com et diuen, millor quantitats petites 50-60. Ja que un cop li dones no es pot guardar i donar-li mes tard si no s'ho acaba. Es millor haver de descongelar quantitats petites.
Imatge Imatge
Cucafera74
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: Cucafera74 » dl. març 28, 2016 2:57 pm

Moltes gràcies, Shyla!


Aprofito per preguntar quin aspecte ha de tenir la llet... Vaig refrigerar la que em vaig treure ahir i avui estava com separata en aigua i greix. No sé com explicar -ho d' una altra manera. Quan he sacaejat, s ha tornat a ajuntar. I no fa cap olor. Ja ha de ser així? Es que em.fa por que s hagi fet malbé i li senti malament... Gràcies.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. març 28, 2016 3:38 pm

Ja es així, tranquil.la ;-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: shyla » dl. març 28, 2016 4:31 pm

Es aixi, si la deixes reposar la part greixosa puja i l'aigua queda a baix. Totalment normal en totes les llets. La que es compra de vaca tambe ho faria si no li treguessin greix (nata) durant el proces d'envasat. A part dir-te que pot variar de color en funció el que mengis. La de la nit i la del día tambe son diferents. A vegades tambe pot fer una olor rara i es perqué comença a digerir-se, pero es igual de bona.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: melibea80 » dl. març 28, 2016 6:25 pm

Hola!! És interessant aquesta pregunta!

Jo amb la nena no vaig aconseguir mai que li agradés la congelada. No vaig tenir tampoc la necessitat de fer-ho a diari i no vaig insistir gaire, però m'agradaria saber si els vostres petits noten el canvi de gust, si al final s'hi acostumen... i sobretot com feu la descongelació i unificació de la llet perquè quedi una textura el més natural possible. També voldria saber si heu fet servir el biberó de medela aquest natural o un altre qualsevol amb tetina 0 per a les primeres proves amb llet extreta.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. març 28, 2016 7:23 pm

melibea80 ha escrit:Hola!! És interessant aquesta pregunta!

Jo amb la nena no vaig aconseguir mai que li agradés la congelada. No vaig tenir tampoc la necessitat de fer-ho a diari i no vaig insistir gaire, però m'agradaria saber si els vostres petits noten el canvi de gust, si al final s'hi acostumen... i sobretot com feu la descongelació i unificació de la llet perquè quedi una textura el més natural possible. També voldria saber si heu fet servir el biberó de medela aquest natural o un altre qualsevol amb tetina 0 per a les primeres proves amb llet extreta.

Gràcies!


Sobre el gust, hi ha alguns nens que rebutgen la llet congelada per efecte de la lipasa. La solució passa per escalfar la llet a 70 graus un cop extreta i després congelar-la.
La meva gairebé no volia prendre llet en la meva absencia, i la poca que prenia ho feia amb cullera.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: shyla » dl. març 28, 2016 7:28 pm

Melibea podría ser que canvies el gust per aixo que he comentat, algunes dones tenen mes quantitat d'un enzim que digereix la llet i fa que canvii el gust i olor tot i estar congelada. Aixo es pot evitar escaldant la llet abans de congelar-la.
Per descongelar una manera fácil es fer bullir aigua en un cassó,,retirar-la del foc i posar la llet congelada a dins. Aixi es descongela i s'atempera una mica. Despres remenes i ja esta.
Jo amb el meu fill gran vaig fer servir el calma de medela i perfecte. El petit no l'ha volgut, i no l'he hagut de deixar tantes hores com a l'altre aixi que no hem provat mes. Ara ha fet un any i beu perfecte amb got de vidre normal.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: melibea80 » dt. març 29, 2016 12:00 pm

Gràcies!!
Cucafera74
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: Cucafera74 » dt. març 29, 2016 12:55 pm

Moltes gràcies a totes, estic aprenent molt!

Ahir vaig donar-li el biberó per primer cop (bueno, el meu marit) i va anar súper be. Jo patia per si el rebutjava, però crec que aquest, amb tal de menjar, li és igual d' on vingui!

L' únic és que li costava empassar i després va fer moltes glopades. Interpreto que el biberó és més ràpid que el pit? Vaig fer servir el.que venia amb l' extractor, igual es massa ràpid? El Sergi té tres mesos i el bibe és un Philips Avent
Avatar de l’usuari
RALA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: RALA » ds. juny 11, 2016 8:53 pm

Hola,
He entrat perquè tinc un bebé d'un mes, i la setmana que ve l'hauré de deixar una tarda sol. El cas és que m'han aconsellat el biberó que comentava la companya, el calma de medela. Perì igualment tinc un parell de dubtes, sobre la quantitat, parleu de diverses quantitats, però els vostres nens, són més grans, el meu quina quantitat deu necessitar..?
I una altre cosa, s'ha d'escalfar? m'ha semblat llegir que la nostra llet està a 37º, llavors s'hauria d'escalfar, no?

Gràcies
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: Quanta llet treure per una toma?

EntradaAutor: Gantils23 » dc. juny 22, 2016 12:18 pm

Hola,

Noies jo congelo bosses de 150ml aproximadament... ?-) :-:)

Algun cop que li hem donat 120ml se'ls ha pres, i si l'estic congelant per d'aquí a dos o tres mesos he pensat que 150ml se'ls empassarà sense problemes...

Rala, jo vaig provar amb el Medela i no el va agafar, després vam canviar a un de més fàcil succió i millor. Haig de dir que la meva pujada de la llet és molt intensa i surt més aviat com un bibi, no ha de fer força... de totes maneres ens va costar un mes ben bo que acceptés el biberó, igual que el xumet, hi ha nens que rebutgen el biberó i no és fàcil que l'acceptin...
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::