Còlics i pit

Tria el pit o el biberó.

Gesmil
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Còlics i pit

EntradaAutor: Gesmil » dt. març 29, 2016 2:33 pm

El pediatra ha diagnosticat còlics al meu fill de quasi 2 mesos.
Tot i que no són (de moment, i espero que no ho siguin) tan insoportables com alguns casos que he llegit.
Portar-lo amb el fular em funciona. Encara que surt acaloradot, pobre, no sé si també us passa.
La cosa és que el pediatra m'ha dit que el còlic pot fer que rebutgi el pit, però no és el nostre cas. Al contrari, el calma. Però em fa por sobrealimentar-lo.
Creieu que li puc donar pit si no aconsegueixo calmar-lo d'altra manera, encara que "no li toqui mamar"?
matrida
Entrades: 50
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 7:41 pm

Re: Còlics i pit

EntradaAutor: matrida » dt. març 29, 2016 2:39 pm

I tant que li pots donar!! Als primers 6 mesos el pit es a demanda total!! No hi ha horaris.
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. març 29, 2016 8:52 pm

Li has de donar pit de fet. No esperar a que plori. Al mínim símptoma de gana, (mogui la boqueta, busqui el pit, es xucli els punys...) donar-li. Si esperem que plorin ja és per desespero... empassen aire i comencen els còlics. Ànims i passarà! Ja fas bé d'utilitzar el fulard. I molt de pit!
Gesmil

EntradaAutor: Gesmil » dc. març 30, 2016 1:28 am

Sí, ja sé que si demana pit li n'he de donar. Però i si no en demana? Si plora pel còlic i no per gana, està bé donar-li pit com a recurs per calmar-lo?
També és cert que de vegades costa distingir per què plora :(
Gràcies pels ànims. De moment no són gaire forts els còlics, esperem que no vagi a més :)
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1292
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dc. març 30, 2016 11:08 am

Bones!
tens raó quan dius que és molt complicat saber perquè plora el teu bebè, jo crec que ni ells mateixos ho saben, ells tenen sensacions i la seva manera d'expressar-se és plorant. Primer de tot, intenta estar el més calmada possible (fàcil de dir, oi?). Tu quan plori o estigui neguitós ofereix-li el pit, primer un i després l'altre (pot ser que un no el vulgui i l'altre sí, vas combinant). Pot ser que plori per gana, però també pot tenir mal de panxeta, o estar nerviós, o vol mama, etc. L'Isaac no va tenir còlics, però teníem el que en diem "hora bruixa", que també és cap a les tardes, quan ja estan més cansats i agobiats. A mi el que m'anava bé era posar vídeos del youtube de música relaxant per bebés i oferir-li popa, a vegades popava i a vegades s'adormia, perquè era un nen que li costava adormir-se i tenia el son superficial (ara no és una meravella però ha millorat molt).
Moooooooooooooooolts ànims i paciència, i qualsevol cosa ens la preguntes.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegim La lladre de llibres de Markus Zusak. T'apuntes?
Gesmil

EntradaAutor: Gesmil » dc. març 30, 2016 9:19 pm

Gràcies Anna Maria. De fet, tal i com van passant els dies crec que ell tampoc té còlics, el que passa és que deu ser un calaix de sastre per quan ploren molt i no se sap per què. Jo crec que té alguns dies pitjors que altres, i moments que s'ha estressat.
Sort que el pit ho cura quasi tot :)

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: