Nomes vol pit estirat

Tria el pit o el biberó.

iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Nomes vol pit estirat

EntradaAutor: iole » dt. març 29, 2016 8:34 pm

El meu bebe de casi tres mesos fa dos dies que nomes vol pit si estem estirats a llit, a algu li ha passat? Pot ser la crisi dels 3 mesos?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Nomes vol pit estirat

EntradaAutor: Anna Maria » dc. març 30, 2016 10:59 am

Bones!
Doncs sí, pot ser, en això de la popa no hi ha cap nen igual. El meu (que té 14 mesos) porta uns dies que a la nit li haig de donar el pit esquerre asseguda com durant el dia perquè sinó no popa igual i s'emprenya, les altres tomes de la nit les faig estirada. En general les crisis de creixement es noten perquè fan un canvi de pauta durant uns dies, es mostren més nerviosos amb el pit o volen popar més vegades, etc. Això dels mesos pot ser que no se't compleixi amb el que està establert, jo crec més que són pics de demanda perquè el nen va creixent i ha de fer més producció.
Pot ser que ell es trobi més còmode així. Has provat de donar-li popa amb coixí de lactancia al voltant de la teva panxa?
Ah, i quan era petit hi va haver unes setmanes que també li vaig haver de donar asseguda durant la nit perquè sinó no sabia treure l'aire i vaig descobrir que era perquè tenia malt de panxeta.
Ves fent proves, provant a veure si ho va volent quan estàs asseguda, amb molta calma, i sinó estirada.
Molts ànims i paciència!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Nomes vol pit estirat

EntradaAutor: iole » dc. març 30, 2016 7:04 pm

Gracies!!!

Avui ha volgut alguna presa sentat!!! La resta estirat! Son etapes suposo!!!
Faraday
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 03, 2015 10:39 am

Re: Nomes vol pit estirat

EntradaAutor: Faraday » dc. març 30, 2016 10:57 pm

Hola, no sé a què et refereixes amb això de la "crisi de 3 mesos", però a mi em va passar exactament el mateix amb el meu nen! Cap als 3 mesos, només podia mamar si estàvem estirats. Si el tenia asseguda es començava a retorçar. Només en cas de molta gana i si estavem por ay al final sucumbia. Ara té 6 mesos i ja accepta més posicions, però segueix mamant molt millor si estem estirats!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::