Començo suplement LA, vaig perduda!

Tria el pit o el biberó.

Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: Flop » dl. abr. 18, 2016 6:37 pm

Hola,

La meva nena té 5 mesos i avui començo suplement de LA perquè augmenta molt poc de pes. Li he donat NAN 1 de llet en un biberó medela i ha estat un fracàs. M'han dit que primer faci pit i després li doni el biberó. Però no l'ha volgut. Amb el biberó sembla que no sap com fer-ho, l'espeny amb la llengua i la llet que li surt li regalima tota per la boca... Li he intentat donar amb xeringa i tampoc... No sé si nota el gust diferent de la llet, no li agrada el funcionament del biberó... Què en penseu?
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: Gatxàn » dl. abr. 18, 2016 7:08 pm

Hola Flop!

Primer de tot ànims! ja veuràs com tot es posa a lloc. Jo amb el meu petitó també vaig provar el biberó Medela quan vem deixar la lactància materna i no li va agradar gens. No l'hi anava bé, és una mica especial aquest biberó. Tot i que segur que n'hi ha que els ha anat molt bé. T'he de dir que el meu tenia un frenet sublingual que va ser la causa de no augmentar de pes (i això l'hi dificultava mamar i la deglució, no sé si en la teva petita l'hi han mirat). Al final, feiem lactància mixta i vem optar per biberons de vidre amb tetina de silicona i han anat molt bé. Ja ens explicaràs. :-()-)
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: Flop » dl. abr. 18, 2016 7:11 pm

Gràcies per la resposta!
A la meva li van tallar el frenet de seguida. Però sempre ha augmentat bastant poc i ara ja estava en un percentil molt baix...
Ara provaré un boberó dels normals a veure què tal...
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: Essuca » dl. abr. 18, 2016 7:18 pm

Sovint és qüestió de tetina, provar algunes fins a trobar la que vulgui. És una mica estressant fins que no trobes la que us va bé. Una amiga durant una temporada li donava amb una cullereta, perquè el nen no volia cap biberó. Un cop es va acostumar al gust de la llet LA, va poder passar a un biberó però va provar-ne varis de tetines. Sort!
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: Saris » dt. abr. 19, 2016 8:22 am

La meva experiència en LA és que no hi ha biberó perfecte ni tetina. Jo quan vaig començar, cadascú em deia una marca diferent que era la que millor li havia anat al seu fill. Al final, el nen mana. Et pots gastar una pasta mentre vas provant bibes, però segurament un li agradarà.

Al meu li va anar molt be Dr. Browns (vaig provar tomy tipee -o quelcom així, que no se com s'escriu- i fracàs total).

Respecte el baix pes, entenc que no està seguint la seva corva de pes, oi? Està baixant de percentils? Si és aquest el cas, res a dir, sino, que està sempre a percentil baix, has provat anar a una assessora de lactància, a veure?

Ja ens aniràs dient...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 19, 2016 10:36 am

Bones!
I amb un vas d'aprenentatge? dels que tenen antigoteig. jo des de que va començar a l'escoleta amb 6,5 mesos és com li donen la llet, en aquest cas de popa però jo diria que li pot anar bé. Jo ja ho vaig fer així perquè l'Isaac no volia el xumet de cap classe.
Molts ànims i endavant!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: noviachuky » dt. abr. 19, 2016 2:01 pm

Doncs si, hauras d'anar provant bibis diferents, nosaltres finalment vam trobar el de bebedue i es el que vam fer servir. I la llet? Potser no li agrada, podries anar a la farmacia aviam si tenen alguna mostra d'altres marques, blemil, almirol, es les que vam fer servir pel primer i segon fill respectivament.

Ànims i ja veuras que al final ho trobaras
Imatge

Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: Flop » dt. abr. 26, 2016 2:22 pm

Hola,
Gràcies per les vostres respostes! Al final està encantada amb els biberons Nuk. En tenia un a casa que me'l van regalar, ho vaig provar, li va anar bé, doncs amb aquest em vaig quedar!

Ara el problema ja no és amb la LA, sinó amb la LM. Des que fem biberó, en algunes preses li ofereixo pit i no el vol de cap de les maneres. M'ho sol fer cada dia almenys un cop. Si fa això li dono bibe i jo em trec llet, de tal manera que el proper suplement el dono de la meva llet. Però em fa parir que això vagi a més i hagi de deixar la LM. Voldria aguantar uns quants mesos més...

No sé qui em preguntava sobre el pes de la nena. Ella ha estat sempre molt petiteta, estava al percentil 3... Però anava augmentant i em deien que no em preocupés. Però l'últim mes va caure de la gràfica i va baixar del percentil 3! En algú més sobrat de pes potser no seria tan important, però en el seu cas, era urgent introduir el suplement i que pugés ràpid de pes.
sargandilla
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. oct. 30, 2010 9:36 am

Re: Començo suplement LA, vaig perduda!

EntradaAutor: sargandilla » dl. maig 16, 2016 3:05 pm

Normal, el biberó dóna llet sense esforç i el pit de l'han de treballar.
Amb aquesta edat jo optaria per un got.
I sempre hauria de ser, com a primera opció, suplementari amb la pròpia llet.
El tel, si no t'ho va mirar una assessora potser no li han tallat bé o potser en tenia un de submucós sota del que li van veure.
Quins pesos ha fet des del naixement???

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::