Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

Tria el pit o el biberó.

monrs
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 03, 2016 8:33 pm

Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: monrs » dv. juny 03, 2016 9:06 pm

Bona nit,
Tinc una nena de 13 mesos que fins ara li continuo donant el pit i fa una setmana que vaig començar a treballar en un nou treball, es una fabrica de plàstics, jo estic en el laboratori fent controls de qualitat. Per preparar les mostres he de deixar que el plàstic PVC es calenti fins que es fongui això provoca que hi hagi uns vapors i olors no molt agradables... el meu dubte es si sabeu si pot arribar a la llet això que oloro, al arribar a casa li he donat el pit a la meva filla i he notat que la llet tenia un olor diferent.
Estic pensant en deixar de donar-li el pit perquè nose fins a quin punt es segur, em sap molt greu.... Em podeu ajudar? Sabeu si pot ser perjudicial per ella?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. juny 04, 2016 11:05 am

Pots preguntar al equip de www.e-lactancia.org a través de mail. Contesten prou ràpid.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: jaruma » ds. juny 04, 2016 4:19 pm

Jo també et recomano que truquis a albalactancia, o ho preguntis a algun metge, tot i que de vegades en aquests temes no tots estan molt informats.

Quan el meu fill tenia pocs mesos se'm va quedar el cotxe sense benzina i vaig haver de comprar una bossa i intentar omplir el dipòsit. Al final, entre els nervis i tot, se'm va caure per les mans, i vaig passar força estona respirant la benzina. I també em vaig preocupar, per si li podia passar a la llet. Vaig trucar al 061 (crec que és aquest número, pels dubtes mèdics), i em van passar amb un pediatre que em va dir, molt sorprès, que al nen no li passaria res a través de la llet, i que si JO em trobava bé. Així que potser et poden resoldre el dubte, però de tota manera jo intentaria parlar-ho amb un expert en lactància.

I si finalment ho has de deixar, molts ànims! Tard o d'hora ho hem de deixar tots, i és pel bé de la teva nena (tot i això, espero que et diguin que no li passa res a la llet). Una abraçada!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: jaruma » ds. juny 04, 2016 4:22 pm

Ai, havia llegit albalactancia, però ara veig que Petitpríncep havia posat e-lactancia. Doncs em sembla millor opció, sí! Però si no et poden ajudar, a albalactancia potser poden.
monrs
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 03, 2016 8:33 pm

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: monrs » ds. juny 04, 2016 5:29 pm

Moltes gràcies! Ara mateix els escric a veure que diuen i que em recomanen. No sabia a on dirigirme, gràcies!!!!
nina_85
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 29, 2015 11:50 am

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: nina_85 » dl. juny 06, 2016 8:24 am

També podries posar-te en contacte amb el departament de riscos laborals de la teva empresa i ells et podran assessorar
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: arlet78 » dl. juny 06, 2016 5:07 pm

Hola monrs!!

Doncs jo si q crec q pot ser perillós.
Sóc técnica en PRL, l,Higiene Industrial no és la meva especialitat però sé q en segons quins laboratoris les noies que estan lactant les han de recol.locar per aquesta raó.
Els monòmers q formen segons quin plàstic poden ser molt perjudicials. Si fos un contacte puntual no, però pel que entenc és cada dia.
Contacta ràpid amb el teu tècnic, totes les empreses tenen un tècnic de prevenció, ja sigui dins l empresa o amb un servei de prevenció aliè.
Ahhh i no fa falta q deixis el pit, than de recol.locar, és un dret, només faltaria!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: jaruma » ds. juny 18, 2016 8:00 pm

Hola monrs, què et van dir finalment? Vas poder solucionar-ho?
monrs
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 03, 2016 8:33 pm

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: monrs » dl. juny 20, 2016 11:55 pm

Bones! Vaig escriure a Albalactancia i a e_lactancia, però només em va respondre aquest últim.
Em van dir que lo mes important era la protecció personal més per la meva salut que per la nena. Que per la nena no era tòxic i mentres que jo em trobi bé no he de pensar que a la nena li ha de caure malament. Que està comprovat que fins en llocs molts contaminats es millor continuar amb la lactància perque els aliments i la llet de vaca també tenen contaminants.
Igualment cada cop al sortir de la feina em trec la llet i la llenço, algo millor serà.
Moltes gràcies a tots! m'heu tret un pes de sobre sou uns cracks! >.-<:
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Es saludable continuar lactancia treballant en un laboratori

EntradaAutor: jaruma » dt. juny 21, 2016 9:05 pm

M'alegro molt que al final s'hagi solucionat i no hagis hagut de deixar la lactància!! :p-)

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::