posicio per popar

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

posicio per popar

EntradaAutor: Rubinat » dg. juny 26, 2016 10:06 am

Hola!!!
Tinc un petit de dos mesos i mig i esta ben gran! Enrera ha quedat aquell ratolinet. El cas es q vaig començar la lactancia utilitzant mugroneres i ara poc a poc les he retirat. El primer intent va ser fallit perquè no me'l colocaba bé i em va fer una malurada als mugrons q plorava al donarli el pit. Vam tornar a les mugroneres fins q se'm van curar els mugrons. Ara ja he apartat les mugroneres del tot i gràcies a colocarme'l panxa amb panxa i en posicio horitzontal doncs cap problema amb els mugrons. Ara bé, ultimament el peque te molta força i sha fet molt llarg. Quan popem enbutaques amb braços ell es dona impuls amb els peus i perd el pit i s' enfada. No para quiet i veig q aquesta posicio no em va bé però tinc por de posar-la en una altra i q em torni a fer mal als mugrons. He de dir q amb el coixi de lactancia vaig super bé! q en seients sense braços també però no son comodes per estar llargues tomes com les q passa el petit per popar...

Mamis expertes, q me'n dieu?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Re: posicio per popar

EntradaAutor: marilluna » dg. juny 26, 2016 4:13 pm

Hola guapa!
Sempre li dones sentat?? Tumbat et fa mal? No t'hauria de fer mal, si és així és que alguna cosa falla. Demana ajuda a un grup de lactància o la llevadora. Li han valorat el frenillo??
Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: posicio per popar

EntradaAutor: Rubinat » dl. juny 27, 2016 7:51 am

Ei wapissima!!! Com estas?

Nono popa molt bé en totes les posicions. El problema (q es una tonteria ) es q el tio te tanta força q quan estic a la butaca on dono el pit es dona impuls amb les cames i perd el pit però no perquè no en sapigui sino perquè no pare quieto. Se'ns ha quedat petit aquest espai. Per això preguntava si sabeu com puc donar-li el pit sentada en un seient amb braços sense coixi de lactancia ni res.
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::