Millor llet continuació mercat

Tria el pit o el biberó.

Tatanet
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 19, 2015 8:28 pm

Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: Tatanet » dl. oct. 24, 2016 8:41 am

Bon dia noi@s,
Començo la alimentació complementària i estic buscant una llet de continuació. Un informe de l'OCU comenta que hi ha diferències entre llets de continuació en tema de sucres,... però no anomena marques.
Hem podeu fer alguna recomanació de llet de continuació?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. oct. 24, 2016 4:27 pm

Nosaltres som de LM, però jo el que he anat llegint a diversos llocs és que el millor és continuar amb la llet d'inici 1, que és la més similar al pit.
Les altres només serien fetes com a "juguesca" per a poder-les anunciar, ja que la normativa diu que les llets d'inici no poden ser publicitades ni se'n poden donar mostres.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
sargantana7
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: sargantana7 » dl. oct. 24, 2016 5:39 pm

jo en el seu dia també vaig buscar informes comparatius i vaig trobar que les millors posicionades eren Enfalac i Blemil. Jo vaig triar la primera, de tota manera la farmacèutica em va dir que aquestes eren més caretes i que qualsevol llet de farmàcia va be.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: noviachuky » dt. oct. 25, 2016 8:27 am

Nosaltres sempre ens hem guiat per les indicacions del nostre pediatre, així amb el primer fill feiem Blemil i amb el segon vam fer la Almirón, pq la Blemil el feia anar restret.

Salutacions
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: mercesf30 » dt. oct. 25, 2016 6:49 pm

Nosaltres sempre hem fet servir Nidina (i encara la fem servir de número 4 (a partir de 24mesos), crec que som els únics que ho comprem això! :content: ) per relació qualitat/preu, però segurament que n'hi ha de més cares que són "més bones". Suposo que les de farmàcia.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: garota » dc. oct. 26, 2016 1:08 pm

Jo faria com diu la Petit Princep. Continuar amb la 1, que és la que més "similar" és al pit i la que menys sucres porta i més nutrients. Les altres, com bé ha dit, estàn fetes per publicitar-les. No deixen de ser llet de vaca amb sucres i aromes....
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: Ninetaa » dc. oct. 26, 2016 2:48 pm

Hola nosaltres hem fet servir Almiron. d'aixo que et diuen que millor seguir amb la 1... vols que et diga el que penso?? doncs que aixó si que es un bulo de les farmaceutiques per fer-nos creure que la 1 es més 'sana' que la 2 o la 3... arribat el moment em vaig dedicar a llegir etiquetes de tooootes les marques de llet tant 1 com 2 i les diferencies eren tan subtils.... que vaig pensar m'estan venent la moto per a que segueixi comprant la 1 que es bastant MES cara quan en realitat la 2 es gairebé igual (segons la marca es inclús millor! de fet la nidina 1 aporta encara menys proteines que la blemil 2, que en realitat lo del canvi de la 1 a la 2 es diu per les proteines, pq de bebes no toleren grans quantitats i la llet de vaca per exemple en té massa, per aixó els hi donem llet de formula, amb menys proteines (aixo de llet de vaca amb sucres i aromes no se d'on ho treieu... suposo que es una forma més de sentirse socsuperbonamarejomailidonariamerdadaquesta, pero vamos que no es cert...). De fet no vaig canviar a la nidina, pq l'almiron ja ens anava bé i com que el nen es delicadet de la panxa no vaig voler fer invents...

Edito: ah! i aixó de farmacia millor,... ara la nidina tb la venen a la farmacia i l'almiron als supermecats :-D :-D :-D
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. oct. 26, 2016 5:28 pm

Ninetaa ha escrit:Hola nosaltres hem fet servir Almiron. d'aixo que et diuen que millor seguir amb la 1... vols que et diga el que penso?? doncs que aixó si que es un bulo de les farmaceutiques per fer-nos creure que la 1 es més 'sana' que la 2 o la 3... arribat el moment em vaig dedicar a llegir etiquetes de tooootes les marques de llet tant 1 com 2 i les diferencies eren tan subtils.... que vaig pensar m'estan venent la moto per a que segueixi comprant la 1 que es bastant MES cara quan en realitat la 2 es gairebé igual (segons la marca es inclús millor! de fet la nidina 1 aporta encara menys proteines que la blemil 2, que en realitat lo del canvi de la 1 a la 2 es diu per les proteines, pq de bebes no toleren grans quantitats i la llet de vaca per exemple en té massa, per aixó els hi donem llet de formula, amb menys proteines (aixo de llet de vaca amb sucres i aromes no se d'on ho treieu... suposo que es una forma més de sentirse socsuperbonamarejomailidonariamerdadaquesta, pero vamos que no es cert...). De fet no vaig canviar a la nidina, pq l'almiron ja ens anava bé i com que el nen es delicadet de la panxa no vaig voler fer invents...

Edito: ah! i aixó de farmacia millor,... ara la nidina tb la venen a la farmacia i l'almiron als supermecats :-D :-D :-D


Ninetaa, no és que sigui un bulo, si no que per llei està prohibit fer publicitat de la llet 1.
Per tant, que fan les farmacèutiques? S'inventen una llet 2 (i 3 i 4) que ja es pot fer publicitat. Les diferències si que és cert que són subtils, básicament la 2 té en general més proteïnes que la 1, ja que la llet materna te poques proteïnes( per això la 1 si és comparable a la LM però la 2 no). Obviament depen de marques, però si la 1 és similar a la LM, la 2 quin sentit té? La llet de teta no té mai més proteïnes, continua sent baixa en proteïnes.

La 2 és un invent per poder saltar-se la llei i fer publicitat. No necessiten més proteïnes pq precissament als 6 mesos ja se li'n donen més a través de la alimentació complementária.

I per cert, quina feinada mirar-se tots els pots!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: Ninetaa » dc. oct. 26, 2016 9:09 pm

la diferencia de proteines era gairebé de 0.1 o menys,, i estava mooooolt per sota del maxim recomanat per un bebe lactant... i de fet hi ha marques "bones" que si compares tenen més percentatge de proteines que d'altres llets més barates....aixi que no veig el problema... a mi de fet em sembla malament es que la 1 sigui abusivament cara i ara s'hagi fet correr que en realitat la 2 no es prou bona quan crec que no es cert, em sembla un saca cuartos ...
No es feinada, es voler saber la veritat i no limitarme a repetir i fer les cantarelles que se senten en grups de criança i internet :ok:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: damma85 » dl. març 27, 2017 10:35 am

Hola,

Coneixeu marques que No portin oli de palma?

Nosaltres a la botiga ens ha costat deu i ajuda trobar-ne una llet ecológica de qualitat i sense oli de palma. Ara tenim una que ens agrada molt >.-<: però m'agradaria coneixer més.

Salut i gràcies,
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Millor llet continuació mercat

EntradaAutor: numa1982 » dl. abr. 17, 2017 8:11 pm

La llet materna porta un component tb present l'oli de palma (àcid palmític) i per això la llet de continuació i les núm 1-també en porten. Ho pots llegir aquí: http://boticariagarcia.com/aceite-de-pa ... infantiles
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::