Auxili... Mastitis???

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
meirinish
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:17 pm

Auxili... Mastitis???

EntradaAutor: meirinish » dj. gen. 19, 2017 6:22 am

:ufs: auxili noies...

Tinc una petitona de 2 setmnes i aquesta nit m'he llevat entre toma i toma amb un dolor brutal a un costat del pit i el tinc dur com una pedra... i el mal es molt fort.

He tornat a fer una altre toma i m'he aplicat aigua calenta abans però no ha millorat gens... i estic que rabio de mal. El problem també és que me l'he enxufat molta estona per si es desbloquejava i llavors de l'altre pit no ha menjat quasi i tinc por que se'm bloquegi també l'altre.

Algun consell??? Gràcies!!!!!
Nora2007
:: rateta
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

Re: Auxili... Mastitis???

EntradaAutor: Nora2007 » dj. gen. 19, 2017 12:32 pm

Bonica, molt ànims!! on vius?? el millor seria contactar amb algun grup de lactància o assesora, si vols et paso contactes d'algunes o bé mira't la web de alba lactancia, és molt important!! i ho estàs fent molt bé que vagi mamant del mastitis

Anms bonica
Avatar de l’usuari
meirinish
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:17 pm

Re: Auxili... Mastitis???

EntradaAutor: meirinish » dj. gen. 19, 2017 4:29 pm

Moltes gràcies noies!

He passat un dia dolentet però sembla que amb l'aplicació de calor abans de les tomes i donar-li més sovint ha funcionat. Tot i això provaré el probiotic que comenteu ja que sovint em passa (tinc in nen de 4 anys i amb ell era un continuu).

Mirare si per aqui Martorell hi ha alguna associacio o algun lloc on anar a preguntar per futurs casos.

Un petonas!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::