Iiamo go, el bibero que s'escalfa sol. Opinions

Tria el pit o el biberó.

Laia_Biel
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 8:31 am

Iiamo go, el bibero que s'escalfa sol. Opinions

EntradaAutor: Laia_Biel » dc. feb. 07, 2018 11:11 am

Hola!
Sóc nova aquí tot i que sovint us he llegit i m'heu estat de gran ajuda.
En biel té vora 4 me sos, li dono llet materna però un cop per setmana faig un curs i aleshores hauria de fer biberó. El problema que em trobo és com escalfar-la, ja que la meva mare es queda amb ell en una cafeteria a prop d'on faig el curs. Sé que la llet materna no es pot posarval microones ni escalfar al bany maria, ha de ser sota l'aixeta. Això porta molta estona per fer-li fer a la cambrera.
He vist que hi ha uns bibes que per mitjà d'unes càrregues escalfen la llet a 37°. (No amb resistència, que això no em fa el pes).
Es diuen Iiamo go, els heu provat?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Iiamo go, el bibero que s'escalfa sol. Opinions

EntradaAutor: Anna Maria » dc. feb. 07, 2018 10:39 pm

Bones!
Jo no l'escalfaria. Crec que la llet de popa surt a temperatura ambient. I si li donéssis una toma que t'haguessis tret i que haguessis deixat fora de la nevera una estona? Si ja està a temperatura ambient, doncs la poses en un d'aquells recipients tipus termo per a bibis.
Jo quan vaig començar a portar ma fill a l'escoleta el mig matí prenia llet que m'havia extret, el treia del congelador a la nit abans d'anar a dormir. Al matí quan em llevava, que ja estava descongelada, la posava al taulell una estoneta fins que veia que havia perdut la fredor i llavors la posava al portabibes, i l'educadora ja no el treia fins a donar-li.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Laia_Biel
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 8:31 am

Re: Iiamo go, el bibero que s'escalfa sol. Opinions

EntradaAutor: Laia_Biel » dc. feb. 07, 2018 10:51 pm

Per ara a temperatura ambient no li agrada, però segurament s'anirà acostumant. També a mida que faci més caloreta, serà millor.
Gràcies!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::