Introducciö biberó nit

Tria el pit o el biberó.

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Introducciö biberó nit

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. maig 20, 2018 3:46 pm

Hola, tinc un nen de 3 mesos, i des de que ha nascut que fa LME. El que passa és que menja cada 2h aprox., gairebé mai aguanta les 3 hores, només quan el banyo al vespre sobre les 19:30h, li donc el pit i el poso a dormir, aguanta unes 5 hores fins la propera toma. A partir d'aleshores demana cada 2 hores i ja no puc més. Coincideix que ara té més mocs de lo habitual (des de que ha nascut que té mucositats i la infermera ja em va dir que és normal sempre i quan no tingui febre ni tos....), i aixó encara fa que demani més sovint..bé, això crec jo. Aquests dies li estic fent molts rentats nasals amb suero, 1,5ml a cada foradet abans del pit i abans de dormir. Li faig unes 5/6 vegades al dia perquè li sento molts mocs, com un roncar...però a les vies altes. Ell està rialler, no té febre, i fa molts pipiís i caca sovint, però ultimament fa mooooltes glopades. Jo ho relaciono amb el suero+mocs, però clar, això fa que no mengi "normal". Menja molt sovint però poc, i va fent glopades tota l'estona..no veig que paeixi bé ni que mengi a gust.... Les nits s'han tornat un infern perquè no descansem gens, i m'he plantejat el biberó per la nit, el de després del bany, a veure si queda més satisfet...i aguanta més tota la nit, i és que com pot ser que amb més de 3 mesos encara no allargui un mica les tomes? Com puc introduïr-li el biberó? I quina llet? Em sap greu però es aue se suma que tinc una nena de 4 anys i necessita que també estigui per ella, i jo sense dormir no sóc persona..estic molt desanimada, esgotada, de mal humor...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Introducciö biberó nit

EntradaAutor: noviachuky » dl. maig 21, 2018 9:30 am

Hola!

Pots provar-ho lo del bibi, però jo ho veig una llegenda urbana, nosaltres no hem fet mai pit amb cap dels dos, el gran dormia tota la nit o potser es despertava i feia un bibi, però el petit fins els 3 anys els seus bibis de la nit no els perdonava, va ser horroros, però ja et dic tot i fer bibi cada 3 hores se'n fotia un...

Ànims! No puc dir-te gaire cosa més, només que això passarà.

Muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Introducciö biberó nit

EntradaAutor: noviachuky » dl. maig 21, 2018 9:31 am

En quan a la marca jo et diré la que donavem nosaltres però potser al teu li va bé una altra, li donavem la Almiron.

Muaaaaaaaaaa
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Introducciö biberó nit

EntradaAutor: Anna Maria » dl. maig 21, 2018 10:37 am

Bones guapa,
Les idees preconcebudes sempre són horribles, ni tots els nens que fan bibi dormen tota la nit ni tots els nens que fan popa es desperten sovint, hi ha de tot.
El cas més recent que conec és el d'un amic que té bessons. La mare dona pit de dia i de nit fan biberó, ja que així la mare pot descansar i s'aixeca ell a preparar-los i tal. Parla-ho amb la teva parella a veure si pot ser ell el qui s'aixequi, perquè si és un nen demandant de llet a la nit també ho podria ser de biberó, i tant per tant jo preferiria seguir amb la popa.
Molts ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Introducciö biberó nit

EntradaAutor: crunchi » dl. maig 21, 2018 8:01 pm

Hola,
Jo també crec que lo de donar bibe pq dormi més és llegenda urbana. Et recomano moltissim el llibre de la Rosa Jové, Dormir sense llàgrimes. Allà explica que els nens tenen cicles de son diferents als adults i la son té un procés. És algo maduratiu i fisiològic, i pot trigar fins els 3 anys perfectament que et dormi una nit sencera.

L'únic que veig és que si et passes al biberó, la teva parella et pot ajudar aixecant-se ell per donar-li el bibe, i així tu descansar. Això si. Però deixar el pit per fer bibe pensant que aixi et dormirà més, pot ser que funcioni o pot ser que no.

Feu collit?

També comentar-te que pensa bé què vols fer amb el tema de la LME, perque just a la nit és quan mamen per estimular la prolactina i que al dia següent tinguem llet als pits. Si suprimeixes tomes a la nit, pot ser que et baixi la producció de llet i s'acabi la LME. Pensa bé què vols fer, si realment vols passar-te a la LA.

Anims, els inicis son molt durs, i si en tens 2 de nens, ja ni m'ho imagino. Anims!!
Imatge

Imatge
Òscarpm
Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 30, 2018 2:56 pm

Re: Introducciö biberó nit

EntradaAutor: Òscarpm » dv. nov. 30, 2018 3:03 pm

A nosaltres ens passa semblant, fa 3 setmanes que te mics i fa 3 dies que fa glopades grosses peró no es veu petir, li vam cambiar la llet pero tornare a donarli almiron altre cop. Mose si sera de la llet o que ha de fer el seu curs de la maduracio aparell digestiu.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::