No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

Tria el pit o el biberó.

carmecirera
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 12:46 pm

No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: carmecirera » dt. ago. 11, 2020 3:02 pm

Gent! A veure si em podeu ajudar...

Em trobo que fa temps que m'agradaria destetar i també se m'hi suma que aviat hauré de fer un tractament mèdic incompatible amb la lactància

El nen té 13 mesos i amb llet de fórmula o de vaca, com a molt em beu 90 ml en tot un dia.

He provat diferents tetines, amb got, amb palleta. Que li doni el pare... però res!

La llet tipus farinetes amb cereals se les menja mitjaaaanament bé (l'hora del menjar sempre és un suplici!), però clar, si es desperta a la nit amb gana m'agradaria poder-li donar un biberó i no haver-lo d'assentar per anar donant cullerades...

Alguna idea?
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1895
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Anna Maria » dt. ago. 11, 2020 5:31 pm

Bones!
Dius que has provat diferents tetines o bé vas, però i un vas d'aprenentatge? Jo vaig utilitzar-lo per posar-hi la meva llet per l'escoleta i també un altre per aigua i el va agafar de seguida:
https://a0.soysuper.com/fb71b33520a415e ... 43f689.jpg

És del Mercadona, i la part de la tetina és dura, no flonja com la tetina d'un biberó. A la part de sota (de dins del vas, no se com explicar-ho) veuràs que hi ha com un plàstic que fa que hagi de succionar, a imitació de la popa. Potser n'hi ha d'alguna altra marca però del mateix tipus, és a dir, amb la tetina dura.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegirem La noche en que Frankenstein leyó el Quijote de Santiago Posteguillo. T'apuntes?
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 384
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Bea » dt. ago. 11, 2020 7:40 pm

Hola, jo només ho vaig aconseguir amb una llet amb cereals que va ja preparada en brick d'un litre, no porta gaire cereals, és bastant líquida i es pot pendre en bibe amb tetina de llet, no de cereals. Va estar uns mesos només amb allò i ara ja li vaig barrejant amb llet de vaca. El got d'aprenentatge que diu l'Anna Maria també el tinc i va molt bé.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET