Regal pel primer anyet

Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Regal pel primer anyet

EntradaAutor: ninetapetita » dl. gen. 24, 2011 5:28 pm

Hola!

La meva fillola aviat farà 1 anyet, i volia fer-li algun regal especial, no sé, algo amb fotos o algo així, però fet per mí. Em podeu donar alguna idea? Ja us dic ara que ha de ser fàcil, que sóc una mica "patata" amb les manualitats, eh??


Gràcies!!!!


pd. accepto propostes de regals fets amb feltre, cartulines... i si pot ser, que es pugui cusir a mà..... no demano massa, oi? >.-<:
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

Re: Regal pel primer anyet

EntradaAutor: Neus2010 » dl. gen. 24, 2011 9:17 pm

A l'abacus hi ha moltes çoses per fer manualitats de forma senzilla. I una de les coses que hi ha son marcs de fotos de fusta per pintar o fer amb
paper tipo collage i capsetes de fusta que les pots fer a conjunt. Passa-hi pq tenen moltes coses per fer tipus manualitats.
Neus
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Regal pel primer anyet

EntradaAutor: nunus » dl. gen. 24, 2011 9:40 pm

A veure, el que jo et diré és molt senzill, eh, però potser t'ho pots "currar" més...

Jo, tot just avui, al meu fill li he imprès una sèrie de targetes amb fotos de les diferents persones de la família (pares, ell mateix, avis, tiets, la gossa, etc..) i també d'algun dels seus personatges i joguines preferits (Pingu, Mickey...). Pensava enganxar-les en trossos de cartolina i després plastificar-les.

És que per Nadal li van encantar unes targetetes senzilles que vam posar amb la foto de cadascú a la taula, per saber on seia tothom, i hi va jugar molts dies. I llavors em va venir la idea de fer-li això. A veure si demà ho acabo. :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Regal pel primer anyet

EntradaAutor: bipa » dl. gen. 24, 2011 10:39 pm

JO vaig comprar unes lamines imantades per poder imprimir i li vaig fer com "magnets" de la nevera amb fotos de tota la familia i ha jugat molt mentre jo cuinava ella anava enganxant i desenganxant de la nevera els magnets i anava reconeixent i aprenent els noms de tots (que som uns quants.... neujor:-) neujor:-) ) el que passa és que ara que ja tenen un any les fotos s'han quedat una mica descolorides :ufs: potser fent-ho a través d'un fotoprix o així et surten millor.

Si no també li pots fer un llibre personalitzat amb feltre i fotos o el que et diuen de les etiquetes (i després hi enganxes iman o algo així). He vist a algun lloc que també imprimeixen fotos sobre roba i pel llibre amb base de feltre també li pot agradar. Tot i que vigila amb el feltre que si és del bo destenyeix i si s'ho posa a la boca no fa gaire gràcia...

Edito, per que si et veus amb ànims de cosir una mica al meu blog (surt a la firma) pots trobar un tutorial d'aplicacions a tovalloles o idees de tunejar i personalitzar samarretes :ok: :ok: i es pot fer a mà perfectament amb el punt de festó (tot i que porta una mica més de temps que a màquina...).
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal pel primer anyet

EntradaAutor: Raqueleta » dt. gen. 25, 2011 11:08 am

Et dono una idea fàcil però que pot quedar resultona, és la idea que guardo per a fer a la mestra de la Clara a final de curs...
Agafes una foto on sortiu les dues i li fas tu mateixa un marc amb feltre, el feltre és molt fàcil de treballar, no es desfila i es cus ràpid. Pots fer el marc d'un color X i a sobre cosir-hi algun dibuixet, per a que quedi el marc més maco i amb relleu, què sé jo, algunes flors, algunes marietes, cors... Amb làmines de feltre de tres o quatre colors diferents ja pots fer moltes coses.

Torna a “Regals i detalls de bateig”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::