Regal personalitzat nen 2 anys

Avatar de l’usuari
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: Manjula » dv. gen. 28, 2011 8:05 am

Hola!!!! :***:
Jo no sóc gens "apanyá" per les manualitats però em ve de gust començar a fer alguna coseta.
El proper 12 de febrer és l'aniversari de la meva neboda, l'Ariadna farà 3 anyets, i he pensat de fer-li un Memory amb les fotos de les cares de la familia (tiets, tietes, cosins, avis...). És una cosa molt sencilla (espero) i suposo que li farà molta gràcia tenir-nos a tots en un joc.

Ara bé, 10 dies després, és l'aniversari del meu altre nebot, que en farà 2 anyets i és cosinet de l'Ariadna. I també m'agradaria fer-li alguna coseta ben xula per jugar, però no vull repetir. Em podeu donar alguna idea??? Una de ben senzilla, si us plau que sóc una patata amb això de "fes-t'ho tu mateix".

Moltes gràcies!!!! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: piruleta » dv. gen. 28, 2011 9:05 am

Hola no sé com has fet el memori, però a veure qué et sembla això:
Busques una imatge d'un nino, animal... el plastifiques i desprès imatges de roba, pantalons, camises, jerseis, mitjons, botes... també plastificat.
Compres velcro adhesiu i els hi poses al darrera.
Es convertirà en un joc per vestir i aprendre on va cada cosa.
Espero haver-te ajudat
Avatar de l’usuari
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: Manjula » dv. gen. 28, 2011 9:43 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Oh!! M'encanta la idea!!!! :p-) :p-)
Moltes gràcies!! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: ña » dv. gen. 28, 2011 2:10 pm

Hola Manjula, jo tampoc soc "gens apaña" pero amb treure dibuixos d'internet, fer-ho en un tros de cartro o paper plastificat, retallar-ho i amb feltre de colors i cus i descus un miler de vegades, faig de tot!!!! Llibres, samarretes, etc. Perdo molt de temps pero em queden prou be!!!! :love: :love: :love: :love: :love: Ara ja estic començant a fer el regal de l'aniversari de la meva mare que no es fins el 17 de febrer, pero aixi ho tinc amb temps!!! Has pensat a (se que a Abacus en venen) fer un llibre personalitzat amb fotos??? Nomes has de comprar el llibre i omplir-lo amb fotos de la familia, de fotos de peçes de vestir, del que vulguis!!!!
Ja ens explicaras.

P.D: a Abacus tambe tenen kits per fer manualitats, podries mirar si t'interesa alguna. Podria ser una bona opcio.
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: socpetitona » dv. gen. 28, 2011 7:31 pm

A mi em van regalar un àlbum de fotos on hi sortim jo embarassada, el meu marit, els meus fills, pares, avis, sogres, tiets, etc tota la família, i és el llibre que mes es miren els meus fills!!! els encanta anar recitant qui surt a cada foto.

Una altra alternativa és comprar pintura de roba i pintar-li una samarreta amb un dibuix que li agradi i posar-li el seu nom.
Imatge
Avatar de l’usuari
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: Manjula » dg. gen. 30, 2011 9:31 am

Bon dia!!!! :-()-)
Bé, he trobat per internet un Caillou i la seva robeta per vestir-lo. Ara només quedarà imprimir-ho, plastificar-ho i posar-li el velcro per tal que poder enganxar i desenganxar la robeta.
Com ho puc fer més resistent? Un foli plastificat ja ho és prou??

El tema de les fotos també està molt xulo, aniré a l'Abacus a veure què veig. Aquesta idea me la guardo per una altra ocasió. Llegint-vos dona ganas de fer moltes cosetes!!! :p-)

Aquests seran els meus dos primers regals fets per mi. Espero que em quedin ben xulos. Posaré una foto quan els acabi. Qui sap, potser això és el principi d'alguna cosa.. jajajaja

GRACIES :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: ña » dg. gen. 30, 2011 6:26 pm

Perque no ho fas en cartulina i hi poses un cartones finet abans de plastificar?
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: Manjula » dt. feb. 01, 2011 11:31 am

Hola Ña!!
Si, ja ho havia pensat. El foli és molt nyigui-nyoguis. :ufs:

Gràcies per tota aquesta pluja d'idees!! :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: piruleta » dt. feb. 01, 2011 10:36 pm

La cartrolina és moolt bona idea, de totes maneres jo demanaria que em deixessin veure una mostra allà on ho plastifiquis, que n'he vist de molt rígids i de molt tous. No sé perquè.
Ja ens ensenyaras alguna foto eh!
Avatar de l’usuari
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: Manjula » dc. feb. 16, 2011 2:38 pm

Hola maques!!!
Ja va ser l'aniversari de l'Ariadna i el Memory va ser tot un èxit. Ara bé, vaig tenir greus problemes amb la plastificació de les targetes. Pel que em van explicar les expertes en plastificació (unes amigues meves que són mestres <:-) ) la cosa era que les targetes eren molt gruixudes i que per això no s'hi enganxava bé la plastificació. El gruixut era el de la foto i el de la cartulina, no trobo que fos gaire gruixut, pot ser era la màquina de plastificar que no era gaire bona :ufs:
Bé de totes maneres, ja he pres nota, i per l'aniversari del meu nebot no hem tornarà a passar. El plastic que tinc per plastificar queda bastant dur, per tant no li posaré res mes per fer el Caillou.
També li estic fent el seu nom en feltre per la porta de la seva habitació. M'està quedant molt xulo >.-<:

Prometo fotos.

Moltes gràcies a totes.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Regal personalitzat nen 2 anys

EntradaAutor: ninetapetita » dv. feb. 18, 2011 9:28 pm

hola,

algú té fotos d'aquests llibres personalitzats dels que parleu??

i si vaig a l'abacus, com els demano?

Gràcies!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!

Torna a “Regals i detalls de bateig”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::