Idees per donar la notícia

Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » dv. feb. 18, 2011 11:26 am

Hola noies!!
D'aquí a dues setmanes farem saber a la família que estem esperant un nadó (estic d'11 setmanes) i voldriem fer-ho de manera original, donant-los alguna cosa que els quedi com a record i que no sigui una notícia dita, sinó que quedi per escrit i en el record de la gent.

Teniu alguna idea?

Gràcies!
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: Sesita » dv. feb. 18, 2011 12:08 pm

Primer de tot Felicitats!!

Hi havía un post que hi parlaba d'això... ara no sé per on para. xxo.0.o

Nosaltres vam fer un pastís en el que vam possar "Serem pares". En un dinar familiar vam dir que portàvem els postres per tal de celebrar l'aniversari de noces (coincidia tot) i quan el vam treure, taxaaaan... va ser molt emocionant, la gent es va sorprendre molt i va haver-hi un munt de llàgrimes... neu:-)

Pel segon, l'hi vam possar una samarreta al germà "gran" que a la part de davant possaba "Si tot va bé, al setembre..." i al darrera "Serem 2!!" ... aquesta no sé si et servirà gaire. neu:-D

Que vagi molt bé!!

edito... ara veig que busques manualitats, no t'haurè ajudat gaire... jeje Sort!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: GIANNA » dv. feb. 18, 2011 12:12 pm

Mot, primerament enhorabona per aquest embaràs!
Nosaltres, per informar els nostres pares (futurs avis), els hi varem dir que els hi portavem un regal. quan el van desenvolicar hi havia un llibre (ple d'ilustracions tipus còmic de fàcil llectura) que es titula: AMB ULLS D'AVI (de Francesco Tonucci). La meva mare nomes de veure'l es va posar a plorar i m'anava dient: en serio? en serio? i el meu pare es va quedar amb la boca oberta i li va caure el llibre de les mans al terra i dspres es va posar a plorar... jajajaja els sogres no ho van entendre o no ho van voler entendre i ens deien: què voleu dir amb aixó??? i nosaltres: que sereu avis!!!!!!! Molt recomenat!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: lila » dv. feb. 18, 2011 12:57 pm

Nosaltres també vam fer això del llibre, però era un altre que deia "Com fer d'avi avui en dia..." o alguna cosa per l'estil... el vam comprar a l'Abacus.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dv. feb. 18, 2011 1:21 pm

Nosaltres, per l'Abril, com que coincidia amb el Nadal, a la meva germana i el mau cunyat (que en son els padrins), els vam regalar un marc de fotos digital amb una foto ja a dins, la foto era d'ells dos i hi posava.... "Necessitem padrins pel mes d'agost.. algun voluntari?". La veritat és que ningu s'ho esperava pq ho haviem portat mooolt en secret i tots es van quedar ben parats, i quan van reaccionar (els meus pares mooolt tard.... santa paciencia amb això de les noves tecologies, jeje) doncs hi van haver llàgrimes i tot.... va estar molt bé... però clar, coincidia el regal... Podries fer un muntatge en una foto, i llavors buscar una excusa per ensenyar-la, (que ja tens les fotos de les últimes vacances i les vols ensenyar,... ) o ho envies com una postal... o ara se'm acut fer un punt de llibre de l'estil aquest i regalar un llibre qualsevol (que li agradi a la persona que l'ha de rebre o relacionat amb el tema directament o indirectament, per exemple "receptes suaus.." per la iaia que s'haurà de posar les piles per fer bons dinars als nets.. ) amb el punt de llibre a dins.

Espero haver-te ajudat una mica, la veritat és que és molt divertit dir-ho d'alguna forma especial... jo el primer simplement un dia al vespre vam anar a veure als meus pares i ens vam asseure els dos al sofà en silenci... quan el meu pare va veure que hi havia alguna cosa rara els vam dir que s'asseguèssin i llavors els vam dir "us hem de dir una cosa.... us hem ascendit", i el meu pare que tot i que no en tenien ni idea que estavem buscant, ho va pillar a la primera i se li va quedar una cara de felicitat que li va durar dies... també va ser una manera bonica de dir-ho, menys preparada, però que decididament recordaràn tota la vida, sobretot pq era el primer...

Ja explicaràs què has decidit al final, que vagi mooolt bé!! i felicitats!!!!! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SONIBCN
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: SONIBCN » dv. feb. 18, 2011 1:47 pm

Hola!! Nosotros lo dijimos tambien en Navidad, les dimos a los abuelos unas botellas de cava con una nota que ponia: "aunque no nos ha tocado el gordo, ya nos a tocado el niño! Felicidades abuelos!!" Se pusieron como locos, jejeje. Tienen la tarjeta guardada y con la botella pues a brindar por la noticia.

Por cierto felicidades!!!!!
Imatge

Imatge



El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » dv. feb. 18, 2011 2:10 pm

Guau!!! quantes idees!!! sou estupendes, noies. Totes les vostres experiències són xul.líssimes!!! se m'ha fet un nus a la gol.la i tot!!!

M'han agradat molt totes, però com que ho vull dir als cosins primer (en total son uns 14, que per parelles podrien ser uns 9) i després als tiets (són 3 parelles més) i ja tenim data per fer un sopar de cosins en un restaurant... segons què no podria dur-ho, i amb segons quines altres coses, ens surtiria un pèl car...

Quina emoció!!! dir-ho d'una manera diferent... em treu el son!!! si se us acuden algunes idees més baratetes (per tanta gent vull dir), doncs... benvingudes seran. I que consti que m'encanta tot el que heu dit.

Els pares ja ho saben, i em sap greu que fos tan... normal la notícia, perquè a més, jo no ho volia dir, em volia esperar una mica més, i el meu marit els hi va deixar anar, un dia que estavem al sofà, estirats, super cansats, i mons pares drets, mirant-nos... em sap greu no haver reaccionat a temps i haver-los preparat alguna cosa, així que segurament algun dels llibres que heu comentat, caurà, junt amb la eco de les 12 setmanes... :P

Moltes gràcies a totes!
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: bipa » dv. feb. 18, 2011 3:03 pm

Jo vaig aprofitar que venien tots a casa a dinar i també ho vaig posar al pastis.... una opció és fer una targeteta i deixar un sobre a damunt de cada plat on posi "no obrir fins que hi siguem tots" o que el posin amb els cafès o encarregueu un parell d'ampolles de cava pel final i que ho portin els cambrers amb una noteta (tot i que et passaras tot el sopar patint neujor:-) neujor:-) )

Apa, ja diras !
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » dv. feb. 18, 2011 3:42 pm

També és una bona idea, Bipa, però com dius, necessito dir-ho al principi, per no passar-me el sopar patint, a més, la meva cosina, que està de dues setmanes menys, va anunciar que estava embarassada per telèfon a tothom (perquè no hi havia ocasió de veure'ns) i era el seu sant, així que no va poder evitar-ho... o sigui que si es passen el sopar parlant del seu embaràs... no podré callar-me!!! aaaiiixxxxx...
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: neus10 » dv. feb. 18, 2011 4:22 pm

Moltes felicitats >.-<: !! Nosaltres també vam aprofitar en fer un dinar a casa pels volts de Nadal i quan, els meus nebots (de 3 i 1 anyet) estaven jugant a terra amb una manta vaig dir: Quina imatge i pensar que d'aquí a poc hi haurà un altre! (més o menys). Va ser súper emocionant! Els meus germans i cunyats, tot i que un dia o altra s'esperaven la gran notícia, es van emocionar molt. Evidentment van caure moltíssimes llàgrimes.
Sort!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » dv. feb. 18, 2011 5:41 pm

Que maco neus... jo només en tinc un de nebot i els cunyats ja ho saben, de fet haviem pensat que fos el nebot que digués algo així com "tindré un cosinet!" però la criatura només repeteix allò que li dius i no és capaç de pronunciar-ho bé... té dos anys i mig, així que vam tirar pel camí fàcil: ensenyar-los l'ecografia i ja va estar. llàgrimes amunt i avall. jajaja
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: gege » dv. feb. 18, 2011 7:00 pm

Nosaltres vam fer diferents versions de targetes.
Pels avis i tiets d'en Guiu que tots són exageradament culers vam agafar una cartolina d4 i la vam plegar per quatre trossos. A davant es llegia copa, lliga i champions (ningú sospitava de què anava la cosa, com que el meu company és soci ma mare ja es pensava que li deixava el carnet per anar al camp, la meva sogra que era una conya i quasi ni prestava atenció...), després obries i deia i l'any que ve.... i quan obries aquest... naixerà un nou culer. Van tardar uns segons a reaccionar i quan un va començar a plorar ja s'hi van afegir tots jajjaja

I els besavis els vam fer un muntatge amb una foto nostra i si estirave suna pestanya sortia l'eco de les 12 setmanes. Els cosina se'n van enterar el dia dels avis ;)

I moltes felicitats!!!

pel següent m'apunto això de la samarreta!
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » dv. feb. 18, 2011 8:19 pm

M'encanta!!!! potser ho fem, però... el meu marit és merengón!!!! jo sí que sóc culé i tots els meus cosins també... ja pensaré alguna cosa així... potser el meu marit no cal que ho sàpiga i quan ho vegi... jajaja, com riuriem tots!!! jajaja Ara, aquest any... no sé pas què els diria, potser podria fer una gracieta amb l'anunci d'Estrella... amb frases d'aquelles... però això costaria més de pillar...

A veure si se m'acudeix alguna idea relacionada... Gràcies!
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: ninetapetita » dv. feb. 18, 2011 9:37 pm

A mi m'agrada molt la idea de la samarreta del germanet. Perquè no "aprofites" al nebodet i li posses una samarreta amb un missatge??

No sé, és una idea, però totes les que he vist per aquí, m'agraden!!!!


ENHORABONA!!!

Per cert, quan has de ser mare?
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: xinxeta » dv. feb. 18, 2011 9:58 pm

Si vols una cosa barateta t'explico que vaig fer jo, als avis i tiets vaig comprar uns pitets i la intenció era escriure amb retolador per roba la frase "vais a ser... (abuelos, tios.,,,)" però els pitets que vaig comprar anavem malament per escriure aixi que vaig enganxar-li una tarja feta amb l'ordinador amb la frase, ho vaig embolicar i els hi vaig donar directament.

Als amics els hi vam regalar un xumet amb una tarja enganxada que posava "vamos a ser papis" i els nostres noms. Baratet i facilet! :content:
Imatge

Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: gege » dv. feb. 18, 2011 11:57 pm

Si t'agrada la idea dels pitets a l'ikea en venen uns de blancs tirats de preu. Una amiga els va personalitzar, a conjunt amb uns draps tb de l'ikea, per un amic invisible i li van quedar xulíssims!
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » ds. feb. 19, 2011 5:36 pm

ninetapetita ha escrit:A mi m'agrada molt la idea de la samarreta del germanet. Perquè no "aprofites" al nebodet i li posses una samarreta amb un missatge??

No sé, és una idea, però totes les que he vist per aquí, m'agraden!!!!


ENHORABONA!!!

Per cert, quan has de ser mare?


Hola ninetapetita!!! he de ser mare a principis de setembre, per això encara estic amb la idea de donar la notícia.
La idea és molt bona, és genial! l'únic inconvenient és que els cosins són de la meva banda familiar, i el meu nebot és de la banda del meu marit, per la qual cosa, no vindran al sopar i, per tant, no puc "treure-n'hi profit" (jejejeje, si em sentís sa mare)... però és una idea genial!

Per cert, igualment, Enhorabona! Segur que la teva filla és maquíssima, si heu decidit anar-li a buscar un germanet... i demà comences la ovulació... potser hi ha hagut sort aquest mes?!
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » ds. feb. 19, 2011 5:47 pm

Xinxeta, té molt bona pinta, també, aquesta solució, i si són tan baratets com diu la gege, dilluns mateix passo per l'Ikea!!!! jejejeje, tinc ganes de decidir-me ja!!!! i potser els enrotllo com proposava una de vosaltres, com si fos un tovalló al costat del plat i quan s'ho trobin... tatxan! mmm...

A veure, a veure...

Gràcies!!!
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: Estic peix » dl. feb. 21, 2011 10:21 am

Nosaltres als futurs àvis els vam fer una postal. Vam portar a fer una foto d'un dibuix meu i pel darrera en un paper vam simular una postal, Hi posava "Heu de saber que aviat arribaré" com si fos el bebé que enviava la postal avisant.

El joc era que havien d'endevinar de què anava la cosa, i hi tenia que veure el dibuix del davant :)

L'expressió de: Què és això???? i anar girant la postal i llegint el text (curt a proposit) fins arribar a l'expressió d'astorament i després al·legría va ser genial :)

Aquest és el dibuix:
http://magda.carbonmade.com/projects/37537#12
Una doble imatge :), segon com el miris el dibuix és una espiga + un sol o espermatozous + un òvul, el vaig fer quan ja feia un temps que buscàvem la criatura.
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Idees per donar la notícia

EntradaAutor: mot » dl. feb. 21, 2011 11:42 am

Eiii!!! Estic peix... és una idea genial!!!! i el dibuix el vas fer tu?? quina passada!!! quina traça!!!! ets una crack!!!

Moltes gràcies!
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.

Torna a “Regals i detalls de bateig”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::