Llitet per gossos

Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Llitet per gossos

EntradaAutor: Duneta » dl. des. 28, 2009 3:46 pm

Mireu tinc un problema i és que la meva gossa és una mica destrossa-tot (almenys només ho fa amb les seves coses) i ha destrossat la seva colxoneta de dormir i ara dorm a una tovallola que també està mossegant....

He pensat de fer-li un llitet jo, perquè els que venen a les botigues són una mica cars. He pensat comprar espuma i una tela ben forta i fer-li jo....

Teniu alguna idea??? Jo tinc alguna idea de com fer-ho, però no sé si sortirà bé.... quan ho tingui acabat us poso una foto ok??
Imatge
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Nuvolmagic » dl. des. 28, 2009 6:32 pm

Hola Duneta!!

Es muy jovencita tu perra? Es que el mio hasta que no echo un poco de conocimiento se comia todos los colchones habidos y por haber. Le compre uno super chulo y super caro, duro un suspiro. Asi que me canse y le ido comprando de los chinos, hasta que se ha cansado y ya no se los come xx:-D
De todas formas hay tiendas de colchones o de ropa del hogar que venden espuma, que te pueden hacer los trozos de la medida y el espesor de espuma que tu quieras. Despues le podrias hacer una funda, no se si te he ayudado mucho, pero es que en el tema de costura no estoy puesta xxo.0.o
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: laucob » dt. des. 29, 2009 6:49 am

al aldi en treuen el dia 31 uns de molt chulis per uns 9 euros.

encara que nosaltres tambe haviem pensat en fer-li un al 4 potetes pero pel preu que tindra i lo chuli que es veu a la foto crec que acabara amb aquest.
es que el seu es blanquet nuclear i ja et pots imaginar cada setmana rentadora i ara amb el fred es fa uns tips de dormi sobre una samarreta o sobre tovallola que el tio ens mira amb cara de dir tu que no hem compres llit.
molts cops li deixem el lleo (un coixi ) al principi li anava be pero ara no hi cap i el tio en lloc de ficar el cap i fica el cul per lo que hem sap tant greu que ni li deixo.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Ítaca » dt. des. 29, 2009 8:46 am

Jo miraria aquest de l'Aldi i sino, com a mínim al mercadillo de Sant Cugat, hi ha una parada q ven colxonetes per gossos. Ma mare va comprar una ben grossa i munyideta per 18 €... si comptes el q et gastaràs en la roba, l'espuma i l'estona de fer-ho... no sé si et sortirà a compte o no...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Lau » dt. des. 29, 2009 10:33 am

Als xinos també en venen d'econòmics.
Lau. :girafa:
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Duneta » dt. des. 29, 2009 2:09 pm

Gràcies noies!! la meva gossa és joveneta i per això ho mossega tot... I ja sé que als xinos n'hi han, però em fa il·lusió fer-lo jo... a més com aquests dies he de fer repòs relatiu, així em distrec...

Aquest matí he anat i he comprat relleno per fer coixins i m'ha costat 5 euros. Ara em falta una tela gruixuda i resistent.
Imatge
closca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: closca » dc. des. 30, 2009 11:10 am

Duneta ha escrit:Mireu tinc un problema i és que la meva gossa és una mica destrossa-tot (almenys només ho fa amb les seves coses) i ha destrossat la seva colxoneta de dormir i ara dorm a una tovallola que també està mossegant....

He pensat de fer-li un llitet jo, perquè els que venen a les botigues són una mica cars. He pensat comprar espuma i una tela ben forta i fer-li jo....

Teniu alguna idea??? Jo tinc alguna idea de com fer-ho, però no sé si sortirà bé.... quan ho tingui acabat us poso una foto ok??


Hola! La meva gossa quan era joveneta feia el mateix i va destrossar un parell de llits. Ho vam solucionar amb un matalàs d'escuma de mida per gos mitjà amb una funda que li vaig fer jo molt senzilla. Vaig cosir per tres costats unes catifes que venen a l'Ikea que fan un 1m de llarg aprox per uns 60 cm d'ample, molt baratetes, de cotó molt gruixut. Crec que cada catifa valia uns 6 euros. D'això fa uns 4 anys aprox. i està com el primer dia. A més a més es pot treure l'escuma i rentar la funda a la rentadora. Si més tard tinc un moment penjo la foto (si puc pq no tinc encara 100 missatges). Espero que et serveixi.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Duneta » dc. des. 30, 2009 2:58 pm

Moltes gràcies Closca... em pots posar un enllaç de la pàgina d'ikea on surten aquestes alfombres? és per fer-me una idea, perquè em sembla que de fotos no en podràs penjar...
Imatge
closca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: closca » dj. des. 31, 2009 8:59 am

Duneta ha escrit:Moltes gràcies Closca... em pots posar un enllaç de la pàgina d'ikea on surten aquestes alfombres? és per fer-me una idea, perquè em sembla que de fotos no en podràs penjar...


Moltes de res!! :ok:

Encara són més barates del que jo recordava les catifetes 1.99 euros. Aquí tens el link: http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/30052399
Per si no funcionés es diuen signe.
Jo vaig fer servir una catifa de ratlles blaves i una de ratlles vermelles i així el llitet és reversible. A veure si et fa servei! \o.o/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Duneta » dj. des. 31, 2009 9:04 am

Gràcies Closca, vaig a veure que trobo per Tarragona!
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Duneta » dj. des. 31, 2009 11:47 am

He anat al mercadillo i he comprat una tela per fer abrics molt barata.... després forraré l'espuma i a veure quan dura...
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Duneta » dv. gen. 01, 2010 7:34 pm

Noies estic super emocionada!!! ja he fet el llitet i des de que l'he posat a terra que la Canya s'hi ha instal·lat al damunt i no es mou!!

Demà us posaré fotos!
Imatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: laucob » dv. gen. 01, 2010 8:06 pm

doncs aixo vol dir que de moment li agrada força perque veu que li has fet amb amor.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: Duneta » ds. gen. 02, 2010 2:27 pm

Mireu la meu llitet!
Fitxers adjunts
P1030919.JPG
Imatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: laucob » ds. gen. 02, 2010 10:29 pm

doncs a quedat chuli pero de llitet te el nom perque es un llitas a comparacio dels del meu gosset, tambe he de dir que fa molt menys bulto el meu nene.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
closca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

Re: Llitet per gossos

EntradaAutor: closca » dg. gen. 03, 2010 12:50 pm

Oh! T'ha quedat xulíssim!!! I a la foto es veu ben clar que li agrada molt el seu llitet nou!!
Imatge
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::