Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: sil30 » ds. set. 25, 2010 11:27 am

Hola noies!!

Felicitats pel post, no hi havia entrat i hi ha coses xuliiiiissssimeeeesss!! De qualsevol cosa en feu una preciositat!! M'encanten les idees!!

Us volia demanar consell. Jo tinc una taula escritori d'Ikea, és la típica d'un taulell de fusta blanc amb quatre potes metàl.liques. Em va la mar de bé, perquè és gran i m'hi cap tot els aparells, però amb el temps el blanc s'ha començat a picar i s'ha posat groguenc. Volia pintar-la o fer-li alguna cosa per reciclar-la, però el que em preocupa és que depen el que li fagi no se'm piqui falcilment ja que en ella escribim, tenim aparells i l'utilitzem diariament. També voldria que fos fàcil de netejar. Volia alguna solució resistent, teniu alguna idea?

Gràcies :ok:
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: piruleta » dj. set. 30, 2010 2:33 pm

Ramtri t'ha quedat molt xula la taula! quin rentat de cara.

Sil30, si vols una cosa molt resistent i fàcil de netajar, qué tal un vinil? Com que s'enganxa facilment i és com de plàstic és molt resistent, i si no sempre hi pots fer el que et vingui de gust, pintar... i després a sobre posar-hi una capa de vernis, que sempre protegeix o de folre que també és plàstic.
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: sil30 » dj. set. 30, 2010 6:26 pm

Piruleta, moltes gràcies per la idea. Però jo em pregunto: el vinil no es picaria, és a dir amb tots els aparells no se'm trencaria. La veritat és que no sé quin acabat té un vinil, és com plastificat, oi? Si fos resistent, on en podria trobar. He vist pàgines amb dibuixos decoratius, però per metres es ven?
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: piruleta » dl. oct. 04, 2010 10:27 am

El vinil és com un plastificat, hi ha moltes empreses que a més et poden fer el dibuix que vulguis, una foto... és que l'Albert ha estat una temporada treballant per mail boxes a Granollers i sé que allà n'han fet. De totes maneres si t'interessa li puc preguntar d'on ho pots treure que ell és el que entén d'aquestes coses.

Per cert mireu-vos aquest tutorial del blog, és una flor fantàstica i rapidissima:

http://lapetitamarieta.blogspot.com/201 ... -flor.html

Tinc pendent fer més tutorials amb aquests tipus de flors queden "estupendus" i no passa res si no saps cosir!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: piruleta » dl. oct. 18, 2010 10:24 pm

Gràcies :love: Sempre he fet cosetes i em feia ràbia no tenir fotos, a vegades per repetir-ho o recordar-ho i mira així ho tinc tot controlat i de pas em modernitzo que els nostres petits neixen no amb el pa, sinó amb el portàtil a sota del braç!!
Avatar de l’usuari
shanti
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: shanti » dv. nov. 26, 2010 11:37 pm

ostres que bé!!! per cert lo de les capsules de nespresso com va??? son dues juntes o com???
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: piruleta » dt. des. 07, 2010 3:07 pm

Si noia dues de juntes, enganxades amb imedio, superglu, o de fet qualsevol pega que tinguis per casa i que probis i funcioni, es deixen fer les càpsules.
De fet ara n'estic fent alguns per el Nadal i cumples i convinant les càpsules amb alguna flor de tela o feltre queden molt bé!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Manualitats varies, bijuteria, tuning, reciclatge...

EntradaAutor: angelina » dj. jul. 21, 2011 8:49 am

Nenes que ho teniu molt avall això i feu coses molt xules!!!!
A mi ara m ha donat pel fimo, però obriré un post nou, de moment estic buscant si ja n'hi ha preò no trobo res... pq aqui tracteu més elr eciclatge per fer coses xules i ja està bé que hi hagi un post apart per això!!!
Jo pel reciclatge no soc gaire bona... de moment, llastima q no tinc nespresso i no conec ningú que la tingui!!!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::