Doneume idees per mirall

Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Doneume idees per mirall

EntradaAutor: Lau » dl. abr. 30, 2012 10:43 pm

Hola noies,
jo soc fatal per les manualitats per aixo avui he pensat que segur que entre totes em podeu ajudar a solucionar un problemet

Hem montat un mirall al lavabo... el vam comprar a ikea fa temps i el teniem per penjar i avui al penjar-lo... patam! l'hem descantillat... d'una punta se'ns ha esquerdat.

Al principi hem pensat de comprar-ne un altre... però després he pensat que igual ho puc solucionar amb algun vinil o alguna cosa per l'estil...però no se m'acut com i he googlejat i no trobo res que em pugi servir..

Demà o demà passat intentaré posar-vos fotos perquè no estic segura que em sàpiga explicar.

Lau
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Doneume idees per mirall

EntradaAutor: Yanara » dl. abr. 30, 2012 11:01 pm

Com a manualitat, al cole, vam copiar un dibuix a la part de darrera d'un mirall i, amb un punxó, en vam rascar la pintura reflectant, seguint el dibuix, de forma que en va quedar un vidre transparent. A continuació, amb pintura negra, vam pintra la part buidada.
No sé si et servirà, però l'efecte és com el d'un vinil, però "enganxat" per l'altre costat.
Imatge
Avatar de l’usuari
kukies
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. des. 30, 2009 5:35 pm

Re: Doneume idees per mirall

EntradaAutor: kukies » dt. maig 01, 2012 8:56 pm

Lau, jo tambe et recomano el que et diu la Yanara. L 'efecte es molt xulo i possiblement dissimulis la cantonada trencada. Tot dependra del dibuix que triis.
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Doneume idees per mirall

EntradaAutor: Lau » dc. maig 02, 2012 2:33 pm

No noies, no em serveix perquè està esquerdat per la part de davant... ja us posaré una foto!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Doneume idees per mirall

EntradaAutor: edae » dj. maig 03, 2012 6:04 pm

Pots posar-hi rajoletes, d'aquestes tipus piscina, o algunes peces fetes amb fimo, amb algun motiu i color que et quedi bé al teu bany
Imatge
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::