Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: vinyet2012 » dt. nov. 23, 2010 11:46 am

Bon dia, noies

Us volia fer una consulta a aquelles que heu encarregat alguna vegada alguna cosa a Vistaprint. He mirat la web i la trobo molt interessant, a més, hi ha moltes cosetes per fer per Nadal (postals, calendaris, etc). Però per casualitat, navegant per internet, he vist molts forums i webs on diuen que és una estafa i ara no sé què fer. A vosaltres us ha funcionat?

gràcies!! :p-)
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: soleilua » dt. nov. 23, 2010 11:51 am

holaaa!!! nosalres vam fer les targetes d'agraïment de la boda a vistaprint i la veritat que ens va anar molt bé, molt bé de preu i ens va agradar molt com van quedar...

nosé què dir-te... no havia sentit mai aquest comentari de que era una estafa... molta gent del guia nupcial es va fer cosetes pel vistaprint...

jo no en tinc cap queixa, al contrari!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: noviachuky » dt. nov. 23, 2010 11:54 am

nosaltres també hem fet algun encàrrec i molt bé :ok: :ok:
i també volem fer les felicitacions de nadal : lasito : : lasito : : lasito :
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
flit
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:53 am

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: flit » dt. nov. 23, 2010 12:01 pm

nos. vam fer-hi moltes cosetes pel casament i cap problema
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SILVIA82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:45 pm
Ubicació: Bages

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: SILVIA82 » dt. nov. 23, 2010 12:01 pm

hola,

estafa no crec...jo avui he rebut les postals que vaig fer per aquest nadal..

lo unic que moltes coses que posa que son gratis..has de vigilar..pq no TOT es gratis..cada cosa que hi afegeixes de mes..o els gastos d'enviament per exemple en TOT s'ha de pagar..pero aixó si..t'estalvies diners..

mira't abans el que vols demanar..i tingues clar els gastos i tot lo que hi poses de mes..que cobren bastantes coses..

pero jo de moment estic contenta..m'el van recomanar, i de moment ok!!

sort!!
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: Ítaca » dt. nov. 23, 2010 12:04 pm

Nosaltres l'any passat vem encarregar uns quants calendaris i tot perfecte!
Aquest any vull encarregar també calendaris i les felicitacions de nadal... a veure si ens hi posem aquest cap de setmana ja...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
eolya
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: eolya » dt. nov. 23, 2010 12:11 pm

Nosaltres l'any passat a vistaprint.co.uk vam fer 2 calendaris gratis i només vam pagar l'enviament.
Però com ho diu silvia 82, no tot és gratis, si vols alguna cosa extra que no está afegida en la promoció has de pagar més, nosaltres no hi vam afegir res i estavem super contents amb els clendaris. Aquest any ho vull tornar a fer, a veure si m'espavilo a triar les fotos, ja que el nadal s'acosta rapidissim!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: vinyet2012 » dt. nov. 23, 2010 12:13 pm

Moltes gràcies a totes, la veritat és que em deixeu molt tranquila. Em feia molta il.lusió fer les postals de nadal i ara ja m'heu convençut per fer-les. Gràcies de nou i un petó ben fort!
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: pigadeta » dt. nov. 23, 2010 12:44 pm

Jo hi he fet dues tongades de tarjetes difernts, també hi vaig comprar el segell per marcar la roba...tot suposadament "gratis" pero has de tenir en compte els ports i si modifiques alguna cosa ja l'has cagat...pero vaja jo les 3 vegades ho solventant només pagant els ports i molt bé :ok:
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: vallpresona » dt. nov. 23, 2010 1:36 pm

Jo ja porto 3 o 4 anys fent-ho amb ells aprofitant els productes que posen gratuits i la veritat és que t'estalvies uns diners. Es evident que has de pagar les despesses d'enviament, però tot i així estalvies moltíssim i tens moltes cosetes a bon preu!!
Jo n'estic molt contenta i ja estic esperant que m'arribin els calendaris del 2011 i les felicitacions de Nadal!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: xinxeta » dt. nov. 23, 2010 1:45 pm

Jo he demanat moltes coses a aquesta web, pel casament: targetes d'agraïment, enganxines pel tabac. Porto 3 anys fent calendaris amb fotos, els de paret i els de taula i també imans per la nevera. També he fet postals de nadal i sempre molt bé!

només una vegada al principi vaig posar l'enviament a 21 dies i passat un mes no m'havia arribat res així que vaig reclamar i m'ho van tornar a enviar sense cap despesa extra, o sigui que cap queixa. La qualitat dels productes és molt bona però si que es veritat que gratis gratis no surt res, al preu que surt a l'inici has de sumar iva i ports (segons els dies són més o menys diners) i després si fas productes amb foto per exemple has de pagar per pujar les fotos nosé si dos euros i algo, i si fas alguna modificació potser també t'ho cobren, però igualment surt bé de preu. Si fas alguna cosa i esculls un dissenys dels seus és més barat, però també pots fer tu el disseny de tot i pagar més per pujar les fotos i les imatges. Jo he fet 30 postals de nadal amb foto i personalitzada i amb les despeses d'enviament ha pagat 20€
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: MaCeNe » dt. nov. 23, 2010 2:20 pm

Nosaltres fa 3 anys que feim calendaris de fotos de les nenes per regalar a la família i molt bé. L'any passat, a més, es van retardar una mica; els vaig enviar un mail per saber com estaven els meus calendaris doncs els necessitava i no arribaven, doncs me'ls van tornar a enviar per missatgeria urgent no fos que els altres s'haguessin perdut i sense cap despesa. Al final em vaig juntar amb la comanda que s'havia retardat i els que ells em van tornar a reenviar :ok: massa calendaris però em quedo que es van portar molt bé.
Avatar de l’usuari
eolya
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: eolya » dt. nov. 23, 2010 3:05 pm

Vosaltres per quina pagina ho encarregeu? per espanyola? Es que sempre miro la pagina anglesa ja que alla hi ha molt més ofertes de productes gratis.
Ara m'heu donat la idea de fer postals de Nadal personalitzats i alla et fan 10 gratis, però pujant les fotos i amb l'enviament el preu final és £5.36.
No se que tal és? Qué en penseu?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: JUDIT V » dt. nov. 23, 2010 7:42 pm

Nosaltres vam fer un tampó d'aquests amb el nom de l'Èric i un dibuixet que vaig fer-li jo i per marcar la roba va molt bé, l'únic problema és que a la roba fosca no es veu però per tot lo altre com, bates, samarretes, pantalons i tot el que has de portar marcat a la guarderia va molt bé i no marxa al rentar. Si vols poso una foto i pots veure-ho però no sé si el tampó t'interessava.
Jo n'estic contenta encara que no he demanat res relacionat amb tarjetes ni calendaris però pel que veig és de fiar pq moltes ho han fet i n'estan satisfetes.
Que vagi molt bé! :content:
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: vallpresona » dt. nov. 23, 2010 8:48 pm

JUDIT V ha escrit:Nosaltres vam fer un tampó d'aquests amb el nom de l'Èric i un dibuixet que vaig fer-li jo i per marcar la roba va molt bé, l'únic problema és que a la roba fosca no es veu però per tot lo altre com, bates, samarretes, pantalons i tot el que has de portar marcat a la guarderia va molt bé i no marxa al rentar. Si vols poso una foto i pots veure-ho però no sé si el tampó t'interessava.
Jo n'estic contenta encara que no he demanat res relacionat amb tarjetes ni calendaris però pel que veig és de fiar pq moltes ho han fet i n'estan satisfetes.
Que vagi molt bé! :content:



Ostres, no conec aquest producte però vaig a mirar-ho ara mateix!! I si et vagi bé penjes la foto, així ho veiem!!!
Merci!!!
Per cert ... jo també recordo que un cop també trigaven en enviar-me una comanda i després la vaig rebre per doble partida sense despeses de més!!!
Jo aquest cop i en 3 comandes he fet, 3 calendaris de pared, 1 de taula i 20 felicitacions de Nadal per uns 25€!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: vallpresona » dt. nov. 23, 2010 8:51 pm

Judit V, no ho trobo ?-)
Imatge
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: JUDIT V » dt. nov. 23, 2010 9:51 pm

Demà poso la foto, és el tampó normal de tota la vida, per paper, i va perfecte a la roba i no marxa rentant, estalvies planxar o cosir noms. Demà poso foto. Bona niiit!
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: JUDIT V » dc. nov. 24, 2010 9:55 am

HOLAAA! :content:

Aqui us poso la foto del tampó, és el típic de posar sobre paper, de fet és el mateix però per roba també va bé i no marxa rentant, de totes maneres us vaig dir que sobre roba fosca no es veia bé.
Hi ha 3 colors per escollir, negre, blau o vermell, em sembla recordar que ténen preus diferents segons el color però no us ho puc assegurar, de fet varia molt poc. També pots escollir si vols posar un dibuix o no, el que hi tinc jo el vaig fer jo mateixa, és el nino de dormir de l'Èric, però també pots escollir un dels dibuixos que ténen que n'hi ha un munt per escollir i de diversos temes. :ok:
Jo no vaig tenir cap problema de res. De totes maneres jo tb tinc les tires que es planxen per la roba fosca.
Espero que us agradi! :-()-)

Ah! Un consell, téns la opció de posar 1, 2 o 3 linies de text, jo n'hi tinc 2, aconsello posar màxim 2 linies i triar la lletra més gran que pugueu perquè es vegi millor.

Fins aviat!!! :p-)
Fitxers adjunts
Tampó.jpg
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: vallpresona » dc. nov. 24, 2010 1:45 pm

Judit V, moltíssimes gràcies però a Vistaprint és el que anomenen "sellos de caucho"?
Imatge
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Algú que hagi encarregat a Vistaprint?

EntradaAutor: JUDIT V » dc. nov. 24, 2010 3:39 pm

Si, ja veuras si és el mateix que he posat jo a la foto, n'hi ha de diferents tipus em sembla.

Torna a “Materials i botigues”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::