Goma eva/Foam Estamapat

Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Goma eva/Foam Estamapat

EntradaAutor: samsung » dg. jul. 20, 2014 1:11 pm

Hola gent!
Soc nova al fòrum i pot ser ja hi ha algun fil obert referent al tema però no l'he trobat, sorry.

Busco rotllo o làmines grans i barates (posats a demanar. oi?!) de goma eva però estampada, no llisa ni ni amb purpurina. Però em costa de trobar, al menys per aquí a Osona.

Si hagués de baixar expressament cap a Barcelona, per exemple, em recomaneu un lloc on trobar-ho segur, plis?

I per internet, recomaneu cap pàgina concreta on comprar aquesta mena de coses?

I una pregunteta més ;p Quin material em recomaneu per unir peces de foam? es poden cosir a màquina si són primetes?
Merci!
Avatar de l’usuari
estefi
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 3:40 am

Re: Goma eva/Foam Estamapat

EntradaAutor: estefi » dg. jul. 20, 2014 10:55 pm

Hola,
Sinó recordo malament a la web mitiendadearte tenen foam estampat. Jo el faig servir llis o de purpurina. N'he comprat als xinos I l'abacus.
Del que comentaves d'unir peces de foam jo et recomano silicona calenta. Si enganxes el foam a paper també serveix la cola blanca o cola especial per scrap. Desconec si es pot cusir, tot és provar-ho.
Espero que algú t'ajudi una mica més amb les botigues.
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url][/url]
qukades
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 02, 2015 6:49 am

Re: Goma eva/Foam Estamapat

EntradaAutor: qukades » ds. maig 02, 2015 7:03 am

Hola!!
Si esteu interessats en goma Eva de tot tipus colors estampats dibuixos, tinc la representació de evacrom i us la podria ensenyar la gran varietat que hi ha, no s.han de comprar grans quantitats.
Soc d.osona us deixo el meu numero de mòbil per qualsevol informació i contacte 639309434 David

Torna a “Materials i botigues”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::