AJUDA. Evitar que els gats miolin

Gats, gossos i ocells i tots els nostres animalots.
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

AJUDA. Evitar que els gats miolin

EntradaAutor: Ninetaa » ds. maig 31, 2014 5:27 pm

Per començar, es diu maular o miolar en català?
Mireu, tinc dos gats, un que aquest any en fa 8, i l'altra que te 1 anyet. El de 8 anys el vam esterilitzar als 8-9 mesos. La gata la vem esterilitzar als 6 mesos recent fets. Tenen aigua a disposició en una fonteta tot el dia, pienso a tuti plen, de tant en tant llauneta,tres capses amb sorra per fer necessitats, joguines per tot arreu, total viuen com a reis! Pero ara fa un mes i pico que ens porten bojos,.. van començar com si estiguessin el cel, la gata miola i el gat es posa tonto i intenta montarla, aixo tot i que raro perque estan castrats, ens va semblar suportable, el fet es que cada cop va a pitjor. Quan marxem a dormir generalment venen a l'habitacio i dormen per alla, pero ara la gata no s'hi esta, se' va a passejar pel pis i comença a cridar al gat, el gat es posa nerviós i comença a miolar, i va a buscarla, intenta montarla, s'esvarallen, ella se'n cansa i s'amaga on sigui per dormir, i l'altre ruc, comença a miolar per tota la casa buscant la gata, fins que surt i tornem a començar... total un joc super divertit que pot durar des de un parell d'hores a tota la nit! total no se si a alguna us ha passat res semblant i si ho heu pogut solucionar, tenim un feliway (feromones d'aquelles per gats) pero em sembla que no serveix de gaire..i la veritat es que hi ha dies que es desesperant, :gat: :gat: :gat:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: AJUDA. Evitar que els gats miolin

EntradaAutor: Tutty29 » ds. maig 31, 2014 6:36 pm

Jo tinc un gat de 5 anys i es mascle, no et puc ajudar gaire ja que nomes tinc aquest i no miola perque mai ha estat amb altres gats, nomes amb els seus germanets quan va neixer.
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: AJUDA. Evitar que els gats miolin

EntradaAutor: Inda » dg. juny 01, 2014 2:08 am

Hola!! Jo no entenc gaire...només l'experiència...és possible que s'estiguin "coneixent"? Si la gata té un anyet fa relativament poc que estan junts.
Jo és que el nostre cas son dues gates. Quan va arribar la petita (amb 2 mesos) la gran tenia 3 anys. I ara, després de 4 anys que ja s'accepten millor. Però el primer any eren carreres amunt i avall tota la nit, bufant-se, grunyint i després venint a miolar a la nostra habitació. Però en el nostre cas vam pensar que la petita volia jugar i jugar i a la gran ja a la protectora ens van dir que no li agradava gaire estar amb altres gats....pobreta, i li vam portar una "germaneta" que la pobre estava al carrer moooolt primeta.
Total, que no sé si t'ajudo gaire perquè el teu cas és mascle i femella i pot ser un altre motiu el que els hi faci estar així. Si estan castrats no deu ser el cel. De fet la nostra petita té nits que vinga a miolar fins que un dels dos l'acompanya a menjar....ai mare com.son!!!
A veurr si algú et pot ajudad més!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mariayfran
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

Re: AJUDA. Evitar que els gats miolin

EntradaAutor: mariayfran » dg. juny 01, 2014 7:10 am

Hola Inda!

Jo tinc també dos gats, un mascle i una femella com tu. Els meus també estan castrats, però tit i aixi tenen temporades en que també es comporten com si no ho estiguessiin. Això és l'instint, el mascle está operat i no pot muntar a la femella, pero tot i així es posa damunt d'ella com si pogués fer-ho :-:) Jo et recomano que vagis al veterinari i li comentis, jo quan els meus es posen tan pesats els hi poso per la casa feromones, de la marca "Feliway" i es tranquilitzen. Com et dic, per molt que intentis separar-los, ells segueixen el seu instint i no el poden controlar.

De tota manera, ara la gateta és molt petita i té ganes de buscar al gran, els meus ja tenen un 9 anys i la gata 7, t'asseguro que el "ritme" baixa molt a mida que es fan grans :ok: Paciència! :-()-)
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
ratetarainbow
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:00 pm

Re: AJUDA. Evitar que els gats miolin

EntradaAutor: ratetarainbow » dc. des. 03, 2014 10:20 pm

Hola, sóc veterinaria. No és per alarmar-te però si més que un problema comportamental et sembla que té un component sexual (que és el que a mi em sembla) et recomanaria que visitessis el teu veterinari habitual. Les gates poden tenir el que es coneix com síndrome de l'ovari remanent . No es tracta d'una mala operació de del qui la va castrar si no que fragments microscòpics de l'ovari impossibles de veure amb els ulls humans es multipliquen i acaben produïnt hormones. Es pot saber fent una ecografia, ja que, quan ja hi ha símptomes ja és gran. No es tracta de res tumoral ni per l'estil i es soluciona reintervenint l'animal.
Perdó el rotllo, espero que et serveixi.

Torna a “Mascotes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::