Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

Gats, gossos i ocells i tots els nostres animalots.
Avatar de l’usuari
steelman_family
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: steelman_family » dj. set. 25, 2014 5:22 pm

Bones..

Nosaltres tenim una gateta de fa dos o tres anys.
Ara fa cinc mesos varem tenir el nostre fill i fins ara tot molt bé, de moment la gata no s´hi apropa massa.
I si el nen plora la gata miola, com queixant-se de que no atenem a nostre fill.....

Ara bé..jo vull tenir un gos, per que m´agraden molt i trobo que pels nens un gos és un excelent companyia.
Però no sé quin ha de ser el moment per portar-lo a casa... (el vull cadell pq amb el gat....)

I clar amb el nen que en breu començarà a apendre a menjar, en breu començarà a gatejar i desprès caminar...

Quant serà el moment bó per portar-lo?
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: FloR » dj. set. 25, 2014 6:16 pm

Doncs el millor seria que anéssiu a una protectora d'animals i adoptéssiu un gos adult, ells us poden aconsellar perfectament quins gossos estan acostumats a viure amb gats i/o nens i no tindreu sorpreses desagradables..
Encara que jo m'esperaria, com a mínim, fins l'any! Ara el bebé no es mou i no s'interessa pel gat, per molt que el miri i li rigui.. A casa meva era igual i aquest últim any, dels dos als tres del meu fill, estan sent un infern pel gat, estem tenint episodis de molt d'estrés i ansientat per part de l'animal, pobret fem el que podem, però el nen el busca i el vol tocar i el gat no esta gaire per la labor..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. set. 25, 2014 6:58 pm

Hola Steelman, doncs jo estic amb tu!
Crec q el millor, si no has tingut altres gossos, és demanar consell a una protectora o a un veterinari! Jo tinc dues gates i ara que estic embarassada em sap greu no tenir també un gos perquè sé que per un nen créixer en contacte amb animals és molt beneficiós tant des del punt de vista neurocognitiu com per la seva salut en general, i a mes et permet ensenyar-li de manera més natural el respecte pels animals i el compromís amb un altre esser viuen.
No sé si hi ha un moment "perfecte" per prendre el gos, de fet estic penedida de no haver-ne agafat un a la protectora abans per això...perquè ara suposa més rollo prendre la decisió i decidir el moment més adequat. Jo el que faria és anar mirant i demanant sense pressa per si de cas, i segurament això que et deia....preguntar a professionals!
Molta sort!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: ginko biloba » dv. set. 26, 2014 8:25 am

Jo tinc gossos, gats i nens. Alguns ja els tenia abans de tenir els nens, i altres, els he tingut de cadells quan ja tenia els meus fills. Fins a l'any o any i mig, els meus fills han ignorat els animals. Bé, se'ls miren, els senyalen, però no interactuen.
Fa mig any (el meu fill gran tenia 5 anys i el petit 1,5) vam agafar dos gatets petits. A sigut xulissim veure com jugaven tots plegats! Com els gatets han crescut en mig de les abraçades-apretadades dels nens, i com allò que en principi sembla maltractament (estirades de cua, llençaments de gats, etc...) en veritat era un joc més de la camada, ja que aquesta gatets van tot el dia darrera els meus fills.
Ara, també estem buscant un cadell, ja que un dels gossos que tenim s'està fent vellet.

Penso que hauries d'esperar una mica a tenir el cadell, fins que el teu fill sigui una mica més gran i hi pugui jugar. Quan el teu fill tingui un any i mig o dos podrà disfrutar molt més del seu nou company de jocs, ja que els dos seran semblants. El vincle que es crearà serà molt fort. Si l'agafes ara, però, el teu fill es perdrà veure creixer el cadell i poder-hi jugar de debó.
Avatar de l’usuari
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: sasha_vikos » dv. set. 26, 2014 8:48 am

Mai hi ha una formula perfecta. Però des de la meva experiència com a coofundadora d'una associació de protecció dels animals t'aconsello que ho pensis molt. Ara mateix hauries de pensar si tindrieu el temps suficient per dedicar-li al gos, més si es un cadell. Els animals passen per un periode d'adaptació en el que poden fer-se pipi/caca a casa, trencar coses, etc. Per una altra banda no s'ha de pensar en els animals com un "regal" o una "joguina" pels nens. Cap mare/pare deixaria jugar al gos o al gat a molestar o a fer mal a un bebe, doncs al reves tampoc ha de ser de cap de les maneres. Però si que son una bona manera d'enseñar i educar als nens en el respecte i agafar responsabilitats.
Si tot i així, et decideixes a tenir un gos, en la meva opinió es molt millor un adult jove. Ja sabras el seu caracter, si es molt actiu o tranquil, si borda molt o no, el seu tamany definitiu, si es compatible amb nens i gats, etc.
Perdoneu la parrafada, però estic farta de que ens arribin animals amb amenaça d'abandonament amb l'excusa de tinc un bebé i no em puc fer carrec, el gos/gat mossega/esgarrapa al meu fill, i coses per l'estil.
Avatar de l’usuari
steelman_family
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

Re: Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: steelman_family » dv. set. 26, 2014 2:48 pm

Moltes gràcies a tots/es per les vostres aportacions..


ginko biloba ha escrit:Penso que hauries d'esperar una mica a tenir el cadell, fins que el teu fill sigui una mica més gran i hi pugui jugar. Quan el teu fill tingui un any i mig o dos podrà disfrutar molt més del seu nou company de jocs, ja que els dos seran semblants. El vincle que es crearà serà molt fort. Si l'agafes ara, però, el teu fill es perdrà veure creixer el cadell i poder-hi jugar de debó

Crec que si, que serà el millor esperar a que el meu fill ja sigui més concient de "la vida" i tenir un gos al costat (com el gat que ja tenim) li ajudi a adquirir molts valors.


sasha_vikos ha escrit:Perdoneu la parrafada, però estic farta de que ens arribin animals amb amenaça d'abandonament amb l'excusa de tinc un bebé i no em puc fer carrec, el gos/gat mossega/esgarrapa al meu fill, i coses per l'estil.

T'entenc perfectament..però no és/serà el meu cas.
Estimem als animals i com he dit ja tenim una gateta des de fa uns dos o tres anys.

Gràcies !
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: la_lluna_rodona » ds. des. 06, 2014 9:12 am

Jo personalment m'esperava a q el nen fos més gran! Així ho viurà més! 4,5 o 6 anys.....!! I això q a casa tenim gos (però ja hi era quan va néixer el nen) i amb lo complicat q ho tenim ara....!!!

Sort!!
Avatar de l’usuari
steelman_family
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

Re: Volem un cadell i tenim un nen de 5 mesos

EntradaAutor: steelman_family » ds. des. 06, 2014 9:25 am

la_lluna_rodona ha escrit:Jo personalment m'esperava a q el nen fos més gran! Així ho viurà més! 4,5 o 6 anys.....!! I això q a casa tenim gos (però ja hi era quan va néixer el nen) i amb lo complicat q ho tenim ara....!!!

Sort!!

Al final és la decissió que varem pendre.
Ara ja té gairebé 8 mesos i esperarem a com a mínim un parell d anys

Torna a “Mascotes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::