Problemes amb el gos i el petit

Gats, gossos i ocells i tots els nostres animalots.
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Problemes amb el gos i el petit

EntradaAutor: la_lluna_rodona » ds. des. 06, 2014 9:19 am

Bon dia!!! Ja estic cansada del tema...des de q va arribar el nen a casa (25 mesos) q el gos ha tingut sempre una gelos... Fins aqui ho anàvem portant!! Però d'uns dies cap aquí que el petit només li va al darrere i el gos marxa roncant....fet q al nen li fa gràcia....!!
Jo li dic q el go no el podem enredar! Que fins i tot ens podria mossegar!
Però clar ell deu veure que amb aquest és l'únic q li passa això...tots els altres gossos amb qui tenim tracte no passa res d'aixo......

Per altre banda, si el nen plora....és el gos qui va primer a veurel!! O quan arribem a casa corre cap a ell....i si algú de fora s'acosta al nen està pendent delcas per defensar.....!! En fiiiii!!!

Espero q ho poguem normalitzar!!! Xq em sap tan geeu..... :(
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Problemes amb el gos i el petit

EntradaAutor: Mum15 » dg. des. 07, 2014 6:45 pm

Aguanta bonica, no deixeu el gos de banda, estigueu per ell. Quan un toqui el nen que l'altre toqui el gos... és com un germà gran!! Conec gent que li va passar i un cop el nen ja era una mica més gran van ser els millors amics, però durant l'època que el nen "tocava els nassos" al gos, aquest s'enfadava i roncava... paciència, i sinó un ensinistrador a veure que us diu.
Imatge
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Problemes amb el gos i el petit

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dg. des. 07, 2014 10:31 pm

Gràcies mum!!!! Tin ccclar, o si més no em sembla, q són gelos el q té el gos....però em trenca el cor veure q no poden estar junts!!!!

Ja us explicaré!!!

PEPOS!!
thegared
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. feb. 06, 2015 8:51 am

Re: Problemes amb el gos i el petit

EntradaAutor: thegared » dv. feb. 13, 2015 11:42 am

Tingueu paciència i penseu que el gos és com un nen de 3 a 5 anys tant de comportament com d'aprenentatge.
Com dius el gos va el primer en anar a veure si li passa algo al nen, això denota que l'estima tot i que li té gelos. Només l'heu d'ensenya que és un més de la "manada" i que l'ha de respectar i ho tindreu tot fet
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

Re: Problemes amb el gos i el petit

EntradaAutor: Niu » ds. nov. 21, 2015 9:10 pm

El meu gos quan els nens eren més petits (4 i 7) si jo no hi era, s'amagava. Ara que ja han crescut i no li toquen els nassos, està contentíssim amb ells i fins i tot se'n va a dormir amb ells.
Temps al temps.

Torna a “Mascotes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::