Gos vol marcar beb

Gats, gossos i ocells i tots els nostres animalots.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Gos vol marcar beb

EntradaAutor: Mum15 » ds. ago. 01, 2015 3:12 pm

Hola. Tenim una gossa creuada de cocker de 8 anys, esta molt mimada... dorm a un cabas a lhabitacio, al sofa quan fa fred hi puja... mai sha relacionat amb gossos ni nens.

El cas es q ara tenim un bebe dun mes. Fins ara dormia sota el moises a la q plora saixeca... no li feia massa cas. Pero aqsta setmana sapropat mes.. un cop li va llepar un peu i laltre lesquena pero posteriorment li anava a fer una mossegadeta daqlles q dic jo x marcarlo i clar la vam separar i el meu marit renyar.

Pero ahir quan li estava donant el bibe va fer igual sense arribar a tocarlo pq vai apartar el nen... esta gelosa pq admes ens mira de lluny quan parlem amb ell i tal... i aixo q continuem mimantla jugant amb ella i demes... algu li ha passat? Q puc fer? Es normal aqets intents de marcarlo?
Imatge
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Gos vol marcar beb

EntradaAutor: gusiluz » ds. ago. 01, 2015 11:12 pm

Segurament per ella té motius per tenir gelos. Encara que l'intenteu cuidar i mimar com abans, això és impossible perque ara teniu algú més de quí ocupar-vos. És important que ella associ la criatura com algo positiu, per tant se li ha de prestar atenció i fer mimos sobretot quan esteu amb el nen, no només al revés, perque així veu que tenir el bebè és "guai", perque també hi guanya.
Si només li feu cas quan el bebè dorm, no hi és, etc, ella enten que el bebè és qui li ha robat el protagonisme. No sé si m'explico...que vegi que la presència del nen és algo positiu i que ella també s'en beneficia.
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: Gos vol marcar beb

EntradaAutor: hera » dt. ago. 18, 2015 4:47 pm

hola!

jo tambe tinc una gosseta,te 5 mesos i tambe esta molt mimada, es un labrador maquissim! estic embarassada, encara em queda molt embaras, però ja hem començat a introduir-li els canvis, per ex ella abans dormia amb nosaltres, doncs ara ja l'hem separat, dorm a la cuina toti que plora.

el meu marit sera qui la treura mes a passejar quan neixin, doncs ara ja hem començat que ell sigui mes amo que jo...

segons he llegit, es bo el reforç positiu, premis, que associi el nen en algo guai, no fer diferencies, deixar q s'apropi al nen vigilant-lo i premiar-lo, de mica en mica!

a males consulteu amb un etoleg, segur que es passetger, però clar s'ha de contemplar!

Torna a “Mascotes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::