GOS MOLT MIMAT

Gats, gossos i ocells i tots els nostres animalots.
shieldmaiden
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

GOS MOLT MIMAT

EntradaAutor: shieldmaiden » dl. nov. 23, 2015 5:09 pm

Hola noies!

Volia saber de les vostres experiències amb les que teniu algun gosset.
El meu cas és que tenim un gos des de fa 11anys. Per nosaltres és com un "fillet" i tot i que és un gos molt educat (demana permís per tot) el tenim molt mimat, el deixem pujar al sofà i sobretot, dorm amb nosaltres des de sempre (als peus del llit fet una boleta)
Ara estic embarassada (encara de molt poquet) però m'agradaria que si li he de canviar alguna rutina, fer-ho ja. No sé, a mi em sap greu que deixi de dormir al llit, però penso que per molt net que vagi és poc higiènic si d'aquí poc hi ha de dormir també el nostre petitet.

M'agradraia saber de vosaltres! Si veu canviar alguna cosa i com ho veu fer i com viuen ara els vostres fills i gossos!

Moltes gràcies!!!

PD: per cert el fet que us digui que és molt mimat no em representa cap por perquè hagi d'acceptar el bebe, és un gos molt bo i tranquil i es porta genial amb tothom (humans grans, petits i gossos)
Imatge
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: GOS MOLT MIMAT

EntradaAutor: Tànit » dl. nov. 23, 2015 9:45 pm

hola bonica!!! jo no tinc nens encara!!però alguns amics meus si que han tingut bebes amb gossos a casa, diuen (no se si es cert) que els bbes que conviuen amb animals tenen mes defenses que els que no. jo crecq ue no hauries de canviar rutines. parla ho amb algun pediatre, pero si dorms amb eel bebe imagino que el bebe estara dins els llençols i el gos fora,..però si et fa cosa potser li pots posar al gos una manteta als peus del llit (al terra no a dalt) per que el pobre al menys no es senti apartat amb l arribada del bebe
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: GOS MOLT MIMAT

EntradaAutor: Clara13 » dt. nov. 24, 2015 8:06 am

Hola! Nosaltres tenim gosset i per cert bastant mal carat però pacient amb el nostre nen. Té 8 anys i des de sempre dorm amb nosaltres a l'habitació, però no al llit, sino al terra, al seu llitet. En el nostre cas no dorm damunt del llit perque és un animaló que té molta tendència a fer una mica de pudor encara que el dutxis, i preferim que dormi al seu llit.

Personalment també penso que no cal que canviis rutines, si a vosaltres us va bé que dormi als peus doncs deixeu-lo i ja esta, de fet així no es sentirà desplaçat quan neixi el vostre patufet/a.

:ok:
shieldmaiden
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

Re: GOS MOLT MIMAT

EntradaAutor: shieldmaiden » dt. nov. 24, 2015 9:36 am

Moltes gràcies boniques per les vostres respostes >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs crec que si, que el deixarem que segueixi dormint al llit. NO m'agrada la idea de què es pugui sentir desplaçat, farem tot el possible perquè no sigui així. El nostre patufet estarà super inmunitzat llavors! :: orrr:: jajajajaja

Petons maques!
Imatge

Torna a “Mascotes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::