Nens amb Síndrome de Down

Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Nens amb Síndrome de Down

EntradaAutor: angelina » dg. març 07, 2010 7:42 pm

Hola noies,
ja hi ha un post queparla del síndrome de Dawn, però es en el d'embarassades, ja que era per qüestió s'un carotip o una amnio.

Bé doncs jo voldria saber si en el SP amb tanta gent i mamis que hi ha, n'hi ha amb fills o familiars ambSD, per poder compartir dubtes, evolucions dels nostres petitons, i altres coses que poden venir al cas, problemes amb l'alimentació o de salut...

El meu nen te 7 mesos quasi, vam saber que tenia SD al naixement a les ecografies, no hi havia res que fes pensar que podia ser possible. En l'anàlisis a la s15 d'embaràs on miren les molecules de sang del nen en la sang de la mare, els riscos van sortit mooolt alts 1/209, en algu de la emva edat (24) el normal es 1/1600 em sembla. El nostre metge ens va dir q els resultats eren correctes i jo ja no em vaig ni mirar el percentatge ni el paper dels anàlisis ni la frase que hi ha a sota q deia q el risc era alt. De totes maneres abans de fer l'analisis aquest ja haviem decidit que no fariem res fós el q fós elr esdultat i que no volia arriscr la vida del meu fill en una amnio. Ja que nomes es mira el SD i no les altres Trisomies que no son compatibles amb la vida o en poques provabilitats, no em pregunteu perquè no miren les altres qe es moot mes greu!)

Doncs bé per ara no hem tingut cap problema ni de salut ni de retards... ja tenim 2 dents, no s'aguanta assentat sol però li encanta estar assentat i dret i l'esquena l'aguanta molt recta i el cap també. al 1r mes ens van dir que tenia un buf al cor, però al fer-li una eco al 3r mes no van veure res de greu i ja quasi ni se sent per no dir que no se sent gens!

El problema que tenim i unic per ara es que al introduir-li altres aliments que la lleteta de la mami va molt restret...però anem fent i mica en mica anem buidant :-D

Si algú vol compartir dubtes i il.lusions aqui em teniu a l'espera de mes mames per "xerrar".
De fet em sembla que en el SP no hi ha masses post dedicats a malalties de nens o no ho he sabut trobar.... si sabeu un lloc mes adequat on psoar aquest post doncs comentem al Toni que el canvii pq la veritat no sabia on posar-lo! Pq voldria poder parlar amb mames o familiars de nens de totes edats i no sols de 0 a 12... enfin... aviams is hi ha un lloc més adequat!
:-()-) :-()-)
PEtons a tots i totes i ànims a aquelles/aquells que han trobat una pedreta en aquest camí tant bonic de ser mares/pares!
angelina l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 27, 2010 7:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: mirins » dl. març 08, 2010 8:48 am

Hola Anjelina!


Jo l'experiència que tinc és molt bona. Tinc un company de feina amb SD i et puc assegurar que és la persona més estimada i coneguda de l'empresa, amb diferents centres de treball i més de 1000 persones. És un noi molt autosuficient, treballador, amable i molt i molt dolç. Fa d'ordenança, porta els sobres d'un departament a l'altre i sempre té una paraula amable, graciosa o punyetera per tothom.

Tot gràcies als pares que hi ha al darrera. A part d'anar a l'escola, ara que ja és gran (té 30 anys) fa ballet per ser més armònic en els moviments, bàsquet pel joc en equip i també fa teatre i d'altres activitats. Uns mesos a l'any viu en un pis tipus estudiant amb un monitor que de tant en tant passa per la feina a veure com està integrat. Viatja amb els pares i també sol amb amics del poble on estiuegen.


Un petonàs. Et poso un video on surt el meu compi.








http://www.youtube.com/watch?v=Xy7NTtM5 ... re=related
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dl. març 08, 2010 9:10 am

Jo....nosé pq no puc veure el vídeo!! Gràcies Mirins! Com està en Raimon?


Suposo que dec ser l'unica mama... pq ningú ha dit res més.... bueno em faré preguntes a mi mateixa :-D :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dt. març 09, 2010 8:02 am

bueno... :miko:

o no hi ha ningú que tingui preguntes o familiars amb SD o ningú vol col.laborar... bueno... m'hauré de pregungtar i contestar jo soleta... :ok:
:-()-) :-()-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: Pukeko » dt. març 09, 2010 9:39 am

angelina ha escrit:m'hauré de pregungtar i contestar jo soleta... :ok:
:-()-) :-()-)



neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Buenu, com a mínim tens el meu suport..... No et puc ajudar molt la veritat: només conec el tema per un treball que vaig fer a la facultat arrel de fer pràctiques a una aula amb una nena amb SD.
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dt. març 09, 2010 11:05 am

neu:-D neu:-D neu:-D
ja es algu ♥ que em sento sola en aquest post!!! :-D

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: mirins » dt. març 09, 2010 1:44 pm

Hola guapa!!!

En Raimon està fet un pastisset amb quinze dies ja!!! me'l menjaria a petons

Busca al you tube en Frank T la cançó Optimista i soñador.

Ja et buscaré informació però per exemple em sembla que el restrenyiment serà igual que la tots els nens.

Un petonas i cuida't molt!!
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dt. març 09, 2010 2:00 pm

Ara l'he vist! molt xulo! i la canço tb!
15 dies ja aquest baldufo ja!! que rapid passa.... nosaltres avui hem anat a la visita dels 7 mesos... buff els fa d'aqui 3 dies! neu:-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: magrana » dt. març 09, 2010 2:08 pm

Hola, angelina!

tampoc et puc donar gaire conversa sobre la SD, perquè tampoc ho visc de prop. Però et vull dir que m'omple d'alegria llegir-te. Transmets molt amor pel teu fill, i optimisme. :globus:
Ah, i el restrenyiment: no té res a veure amb la SD, segur. La meva filla em va fer patir molt i molt amb aquest tema, ho vam probar tot... En fi, va ser terrible (havia estat una setmana sencera sense fer caca!).

Molta sort amb tot! Jo no puc parlar gaire del tema però t'envio una forta abraçada.

Maria
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dt. març 09, 2010 2:19 pm

Va doncs mames veteranes en restrenyiment!!! digueu-me que li dono!!! des que hem començat amb la verdura q pobret... poso molt poca patata a les papilles, una mica per lligar, bé ara q introdueixo la carn potser no sera btan necessari la patata.... eliminem el platan i la poma? intento donar-li molts aigua però no hi ha manera no en vol... el suc de mandarina si, però no li fara molta acidèsa?!?

No cal que tingueu experiencia en nens amb SD però amb nens! que ja es molt i sempre ajuda! a saber tb si les coses son normals o no! :-D Gràcies per col.laborar en el meu post!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: magrana » dt. març 09, 2010 3:04 pm

Mira,

jo ho vaig provar tot. Eliminar alguns aliments, afegir-ne d'altres... I tot seguia més o menys igual. Hi deu haver nens amb un sistema digestiu més immadur i la introducció de nous aliments els fa restrenyiment.
A mi el pediatre de la meva filla em va dir que "per la boca no ho arreglaràs". És a dir, que tant era el que li donés per menjar perquè continuaria anant restreta... Ell em deia que amb el temps la cosa milloraria i així va ser. Quan ella es va començar a moure, a gatejar, etc... el seu sistema digestiu també es va començar a "moure" i a funcionar perfectament. De fet, un dels consells pel restrenyiment dels adults és fer esport o moure't...
En crisis de restrenyiment, supositoris de glicerina.
L'Eupeptina també em va anar força bé, en ocasions.

Sort!
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dt. març 09, 2010 3:25 pm

si ja haviem ajornat l'introducció per aquest tema... pq la meva pediatre als 4 mesos em va dir de començar a ensenyar-li la cullera... pero no li anava gaire fí... i tenia molt rots àcids...

que es això de la eupe....noseque?? :-P neujor:-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: magrana » dt. març 09, 2010 8:28 pm

Hola,

l'Eupeptina són una mena de polvets blancs que venen a la farmàcia. Representa que desfan la caca a dins la panxa, de manera que si tenen tendència a tenir restrenyiment els costa molt menys anar de ventre perquè no és dura i no els fa gens de mal ni han d'empènyer. A mi em va anar bé, però només la feia servir puntualment, perquè havia sentit a dir que el sistema digestiu s'hi podia acostumar.

Paciència, és el que millor em va anar... El canvi va venir quan va anar creixent i es va començar a moure més, com t'he dit.
Imatge
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: sol » dt. març 09, 2010 8:41 pm

hola angelina guapisima!!!!!!!!!!!!
primero felicidades por tu pequeño creo que es precioso, yo nunca he visto una foto pero me lo ha dicho un pajarito je je(mi hermana), y decirte que con solo 24 años demuestras una madurez y responsabilidad que flipo, vamos yo a tu edad solo sabia pensar en tonterias, muy bien si señor ole tus huevs >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

despues mira a mi sobrina martina la dan la eupeptina , creo que se compra en farmacia y era una niña que iba super restreñida en plan bolas duras que la hacian llorar y salir sangre cada vez, hasta el punto de que la pobre criatura dejo de hacer caca por no sufrir y desde que lo toma ha mejorado un monton :ok: :ok: :ok: :ok:

y por ultimo, te aclaro, la amniocentesis no solo detecta la sd si no varios sindromes mas que son mucho mas graves e incluso incompatibles con la vida, asi como varias alteraciones cromosomicas algunas de ellas sin signos aparentes exteriormente y otras que si los tienen.

tambien decirte que una de mis mejores amigas, estudiamos juntas enfermeria, tuvo una sobrinita ,su cuñada( joven como tu tenia 25 años) deportista, no fumadora con un embarazo perfecto le salio un triple screening justito tampoco malo pero justo teniendo en cuenta su edad, y su medico le resto importancia y zas la niña sindrome de dawn diagnosticado al tercer dia de haber nacido, para elloos fue tremendo brutal no se lo esperaban y fue como un jarro de agua fria, incluso la mama llego a tener un rechazo las primeras horas, fue muy triste y sin embargo esa niña ademas de ser una pasada de bonita es lo mejor que les ha podido pasar, es una criatura encantadora, lista simpatica y cariñosa, es una pasada!!!!!!!!!!!!
bueno un saludo y un besazo a tu niñin!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dc. març 10, 2010 9:37 am

Gràcies noies!! :love:
Sol i quien es tu hermana?
A mi me dijeron que solo miravan el SD i no los otros síndromes! Bueno igual entendí mal :-p
La verdad es que los niños con SD son encantadores i la mar de dulces!

Magrana ara he trucat la pedi pq ahir pobret molt malament la cacona, sang i tot... vaja que m'ha donat una mena d'aigua per posar al bibi en lloc de l'aigua normal (però només li dono un bibi al dia,la resta tot pit i la verdura a migisa i la fruita la tarda..)
però m'ha donat una llista de verdures verdes i a l'ataque... comença la guerra contra les cacones dures.. i si no guanyem la batalla m'ha dit que lolavors mirarem un tractament pel restrenyiment,però que primer s'ha de preobar tot lo natural!

apa ja us aniré informant! :-D
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
lacruitxi
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: lacruitxi » dc. març 17, 2010 8:15 am

Aneglina, primer de tot dir-te que m'encanta veure't tan alegre i percebre aquesta energia positiva que desprens!!! :ok: :ok: Tens raó, jo no he vist mai cap post sobre aquest tema i estic segura que a alguna mare li aniria bé!!!

Jo no et puc ajudar amb aquest tema, però t'animo a que participis a un post. El teu nen va néixer a l'agost? per què no t'animes i participes al post dels nens/es nascuts a l'agost del 2009?? segur que coincidiu amb molts problemes i dubtes com ara el restrenyiment!!! a aquesta edat els hi passa a gairebé tots!!

Un petó ben gran pel petit!!! :ok: :ok:
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dc. març 17, 2010 9:54 am

Hola Cruitxi! ara no se´si ho he escrit bé:-D Gràcies!
Si aj hi participo ja al post de les agosteres! però pensava que hi hauria per aqui alguna mare que tindria un nen o familiar amb SD, que sembla que no! però bueno aqui queda per si algú te dubtes o coses per explicar neukiss-)

A les que em vau aconsellar tema restrenyiment... hem millorat però no gaire de moment eanem amb supositoris al canto tot i que allòno es tant dur ara aviam si ara que ja ha tret del cos tots els aliments que fan restrenyer mes si la cosa es regula una mica! Gràcies! Un petó :-()-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: llumer » dc. març 17, 2010 10:02 pm

Hola angelina, ja ens haviem creuat en algun altre post, pero feia molt que no t'havia tornat a veure...
Li van agradar els CD del Baby Einstein al Walid? Espero que sí.
Bé, en un dels posts que haviem coincidit parlavemde amnios i de que fariem. jo ja vaig comentar alla que la meva filla no té SD pero te una malaltia congenita minoritaria (que no l'afecta en res per ara), pero... en SD no et puc ajudar.

El que si que et puc recomanar algo es per el eestrenyiment. Posa-li unes quantes prunes (de les del rostit) a la verdura. Les has de bullir o escaldar. es natural, pero va moolt bé. I despres les tritures amb la verdura normal i corrent. Queda mes dolceta i fosca pero els va molt bé, i potser evites la Eupeptina. Jo la vaig comprar i la tinc per estrenar, perque amb les prunes ho vaig solucionar. També posar poca patata, poca pastanaga i poca poma...

apa, si necessites res... estic per aqui!! jeje!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: angelina » dj. març 18, 2010 8:38 am

Llumer!! ostres saps que tinc aqui una carta que fa segles que s'espera per vosaltres? el que passa que tinc un cap... aviam si algun dia em desperto i la poso a la bustia...

Doncs de pastanaga i poma res de res... i de patata nomes l'¡ndispensable epr lligar una mica la verdura... però poca cosa tb! Ara provarem lo de les prunes!!

Ostres el Baby Einstein li va encantar i sobretot els animalitos de la selva que sel's mira amb uns ulls!!!

Ostres no m'havia quedat pas amb que eres tu la que havia dit que tenia una nena amb una malaltia minóritaria!
Que té? si noe t fa res explicar-m'ho!!

Vinga guapa un petoo i mil gràcies (per les prunes i un cop mes l'einstein!)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Nens amb Síndrome de Dawn

EntradaAutor: Castanyeta » ds. març 27, 2010 7:07 pm

Angelina, no havia vist aquest post teu fins ara! Vaig per temes:

-restrenyiment: una altra cosa que pots fer és passar per una herboristeria i comentar-los el problema. En Martí no té problemes d'aquesta mena, però jo durant l'embaràs en vaig patir, i molt, i m'ho van solucionar millor els consells de l'herborista que els de la llevadora. I tinc una amiga amb problemes crònics d'estrenyiment i morenes que ja estaven a punt d'operar-la i tot, i gràcies a la barreja de coses naturals que li van recomanar, ja no haurà de passar per quiròfan.

-amnio: amb l'amnio detecten qualsevol anomalia cromosòmica; en 3 dies poden tenir els resultats de les 5 alteracions més comunes (SD, Sd'Edwards, Turner i no recordo les altres dues) si fan la prova curta, i la resta triguen unes tres setmanes, però t'acaben donant el retrat de tots els parells de cromosomes. Ho sé pq a mi, després d'una biòpsia de corion fallida, em van haver de fer l'amnio (ja que abans de l'embaràs d'en Martí en vaig tenir un amb Sd'Edwards --aquesta alteració és pràcticament incompatible amb la vida-- i vaig avortar).

-les poques respostes del post: potser no hi ha ningú més amb fills amb SD per aquí; o potser ho porten en silenci; o potser no van veure el teu post a l'índex quan el vas publicar, i després a mesura que passa el temps va quedant 'enterrat' i passa desapercebut fins que algú recorre al cercador buscant un terme... i per això et recomano que corregeixis el títol i posis bé Down, pq si no, el dia que algú ho busqui, tampoc no et trobarà!

-la germana de la Sol és la Marchita, una altra SPera.

I estic d'acord amb el que ja t'han dit per aquí: admiro la teva (vostra) valentia i la dolçor i l'amor que transmets sempre que parles d'en Walid!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge

Torna a “Pares de nens i nenes amb discapacitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::