Com treballa un neuroleg?

Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Com treballa un neuroleg?

EntradaAutor: fox » dj. oct. 16, 2014 2:59 pm

Hola,

Vaig anar al meu pediatra perque el meu fill té algún tic, jo anava per saber com enfocar-ho nosaltres, si no fer-li cas, dient-li... i despres d'explicar-li tot em va dir d'anar al neuroleg per descartar o no el sindrome de Tourette. Despres d'informar-me del que és estic molt angoixada, la veritat, i entre molts dubtes que tinc un és si anar o no al neuroleg ja que ara mateix per nosaltres no és un problema i no voldria marejar-lo si no cal, a més nomès hi ha tractament en casos molt greus, i m'agradaria saber com treballa un neuroleg, quines proves fa? si hi vaig o deixem passar el temps i anem veient com evoluciona. gràcies
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
afrodita11
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

Re: Com treballa un neuroleg?

EntradaAutor: afrodita11 » dj. oct. 16, 2014 7:52 pm

Hola!!
El meu fill també fa uns mesos que té un tic. Ell es toca el front, o els cabells. No es super exagerat pero ho fa sovint. L'altra dia vam anar a la pediatra i li vaig comentar i me va dir que no li fes cas de moment, i no li dones importancia. Que si s' exagerava o en tenia mes hi tornés.
I el vostre pediatra nomes pel tic us ha enviat al neuropediatre?
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Com treballa un neuroleg?

EntradaAutor: fox » dv. oct. 17, 2014 9:13 am

No t'aĺarmis x un tic sol no. Ell desde els 3 q fa coses pero jo ho veia com ha agafat aquesta mania, ara un altre, epoques q res... el meu tampoc te pq tindre el síndrome, potser es ansietat o jo q se, la veritat q estic feta un embolic.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!

Torna a “Pares de nens i nenes amb discapacitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::