retràs maduratiu llenguatge

botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: retràs maduratiu llenguatge

EntradaAutor: botafoc » dv. març 04, 2016 6:55 pm

Hola ! donc al resultat de la audiometria si va sortir petita perdua... a sons greus a aguts no.No se de quan és. Tenim otorrino a principis d'abril....Fa uns dies que se'm queixava de l'altre orella...ara ja no diu res.
Trobo curiós que el meu fill no té mai mocs....no recordo l'últim cop que vam anar al pediatra...no es sol ficar mai malalt!!! Potser és de. la piscina??? que estrany...
A nosaltres ens van fer potencials quan tenia 2,5 anys aprox i van sortir bé...però potencials evocats de tronc cerebral no estudien greus..només aguts...
Jo crec que otorrino dirá de fer neteja a quirofan..o drenatge...no??
De fet parlant amb la logopeda...ella creu que és otitis perquè és lo més sovint però també està estranyada...no l'ha vist mai malalt! Timpanograma pla es segur 100% otitis mitja??. o pot ser per altres causes???
El meu fill jo no diria pas que no hi sent...a vegades mira dibuixos i si el crides no contesta però crec que és perquè està concentrat amb els dibuixos....Si memer..fica les causes d'otitis mitja quan puguis...
L'altre dia vam tenir reunió a la seva escola amb la seva mestra...em va dir si li havien fet una resonancia cerebral per veure si estava afectada l'area del llenguatge!!!!! em vaig quedar de pedra....pot ser????? Em va dir també que el valoraria la logopeda de l'escola que té molta experiència.
Volia escriure mails als del creda però no trobo la direcció...i fica que la via d'accés es derivació d'otorrino i derivació del EAP.
Que tinguis sort amb la valoració del EAP!!!!!
Jo signaria perquè tot se solucionés amb un audifon....a vegades ja no se que pensar...i no tinc recolzament de ningù doncs son pare diu que és maduratiu i ja parlarà bé.

Torna a “Pares de nens i nenes amb discapacitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::