plagiocefàlia
Re: plagiocefàlia
Hola Raquelsola, nosaltres ja fa 2 mesos que anem a l'osteòpata infantil. El primer mes va ser cada setmana, el segon cada quinze dies i ara hi anem cada tres setmanes. Ella ens diu que el problema que té en Nil ara ja és purament estètic, que JA no està gens contracturat, que pot moure perfectament el cap cap als dos costats i que el nen està perfecte, per tant, que no li afecta a nivell intern. Diu que segurament tota la vida tindrà la tendència de girar el cap cap a la dreta, que quan sigui més gran i estigui cansat ho notarem perquè inclinarà el cap una mica cap a la dreta... A més diu que l"aplanament" del cap és mínim, que quan tingui cabell no se li notarà!!
Sempre intentem cridar-li l'atenció cap al costat esquerra, al cotxet constament li giro el cap (hi està un moment però després, tornem-hi, cap a la dreta!!) el que passa és que ell sempre dorm cara amunt i amb el cap de costat (molt més a la dreta que a l'esquerra). Encara que el posem a dormir de costat, ell es posa cara amunt i el pediatre em va dir que els deixés dormir com ell volgués!!! La osteòpata diu que li posem una tovallola enrotllada al costat dret perquè no pugui girar el cap però a mi em fa por que el giri i no pugui respirar!!! Ho faries? Alguna ho fa? Suposo que més o menys estem fent el que cal, però pensem que una visita amb un neuropediatre no hi serà de més, i a veure què. Si ens diu que continuem així, perfecte, i si ens diu una altra cosa mirariem també un altre opinió. Si arriba el cas ja et demanaré el núm del Dr. Costa.
De tota manera ja us aniré informant! MOLTES GRÀCIES!!!!!!
Sempre intentem cridar-li l'atenció cap al costat esquerra, al cotxet constament li giro el cap (hi està un moment però després, tornem-hi, cap a la dreta!!) el que passa és que ell sempre dorm cara amunt i amb el cap de costat (molt més a la dreta que a l'esquerra). Encara que el posem a dormir de costat, ell es posa cara amunt i el pediatre em va dir que els deixés dormir com ell volgués!!! La osteòpata diu que li posem una tovallola enrotllada al costat dret perquè no pugui girar el cap però a mi em fa por que el giri i no pugui respirar!!! Ho faries? Alguna ho fa? Suposo que més o menys estem fent el que cal, però pensem que una visita amb un neuropediatre no hi serà de més, i a veure què. Si ens diu que continuem així, perfecte, i si ens diu una altra cosa mirariem també un altre opinió. Si arriba el cas ja et demanaré el núm del Dr. Costa.
De tota manera ja us aniré informant! MOLTES GRÀCIES!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |