PEDIATRA a la CLINICA SANT JORDI o SANT ANDREU
PEDIATRA a la CLINICA SANT JORDI o SANT ANDREU
Holaa!
Com veieu, estic a punt de tenir la nena i ja començo a preocupar-me per trobar un bon pediatra.
Sóc de DKV i visc a Sant Andreu, per tant m'aniria molt be algun pediatra de la clinica Sant Jordi o que tingui consulta al barri. Algu me'n pot recomanar algun??
Es que anar així, sense referències, al primer que em surti al llibre de la mutua, ho trobo una mica arriscat.
Moltes gràcies per avançat!
Com veieu, estic a punt de tenir la nena i ja començo a preocupar-me per trobar un bon pediatra.
Sóc de DKV i visc a Sant Andreu, per tant m'aniria molt be algun pediatra de la clinica Sant Jordi o que tingui consulta al barri. Algu me'n pot recomanar algun??
Es que anar així, sense referències, al primer que em surti al llibre de la mutua, ho trobo una mica arriscat.
Moltes gràcies per avançat!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA
PAU (26 febrer 2013)

Re: PEDIATRA a la CLINICA SANT JORDI o SANT ANDREU
Hola raqrodser!!!
Jo no sóc d'allà però els meus cosins viuen a sant andreu i el porten al pediatre de la clinica sant jordi i es diu Dr. Martí, a part de tenir consulta a la mateixa clinica, té consulta privada molt a prop d'allà. Ells sempre em parlen molt bé d'aquest pediatre.
Espero haver-te ajuda't.
Que tinguis un part molt curtet, veuràs que es maravellòs.
Jo no sóc d'allà però els meus cosins viuen a sant andreu i el porten al pediatre de la clinica sant jordi i es diu Dr. Martí, a part de tenir consulta a la mateixa clinica, té consulta privada molt a prop d'allà. Ells sempre em parlen molt bé d'aquest pediatre.
Espero haver-te ajuda't.
Que tinguis un part molt curtet, veuràs que es maravellòs.
- kobayashi
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dg. març 07, 2010 10:25 pm
- Ubicació: el cor de la ciutat , barcelona
Bon dia !!!
La meva primera entrada al forum ...
!!!
Jo visc a St.Andreu i estic moooolt contenta amb el meu pediatra, te consulta a la rambla Onze de Setembre amb carrer Gran , és el Dr.Mauri un sol d'home i amb moltissima experiència.Treballa amb moltes mútues mira aveure si el trobes al llibre !!!
Que tinguis una hora ven curta i a disfrutar de la petita!!!!
La meva primera entrada al forum ...
!!!Jo visc a St.Andreu i estic moooolt contenta amb el meu pediatra, te consulta a la rambla Onze de Setembre amb carrer Gran , és el Dr.Mauri un sol d'home i amb moltissima experiència.Treballa amb moltes mútues mira aveure si el trobes al llibre !!!
kobayashi ha escrit:Bon dia !!!
La meva primera entrada al forum ...!!!
Jo visc a St.Andreu i estic moooolt contenta amb el meu pediatra, te consulta a la rambla Onze de Setembre amb carrer Gran , és el Dr.Mauri un sol d'home i amb moltissima experiència.Treballa amb moltes mútues mira aveure si el trobes al llibre !!!
jajaja!!!
M'ha fet gràcia aquest missatge!!! Es que el fill del doctor mauri és un dels meus millors amics!!!
Es bon home i mooolt divertit!!!
Pero em sembla que no entra a dkv! No l'he trobat mai al llibre, pero ho confirmaré... no hi havia pensat!
PETITS, el doctor Martí sí que em surt al llibre! Gràcies.
A veure si algú més coneix algun altre...
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
PAU (26 febrer 2013)

Hola!
Pujo aquest post aviam si em podeu ajudar... Busco pediatre si pot ser a prop de Sant Andreu... El dr Martí que recomanen no m'ha acabat de fer el pes... Me'n recomaneu algun altre?
Pujo aquest post aviam si em podeu ajudar... Busco pediatre si pot ser a prop de Sant Andreu... El dr Martí que recomanen no m'ha acabat de fer el pes... Me'n recomaneu algun altre?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |