AJUDA: ODONTOPEDRIATRES

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
PILIJAPS
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. març 17, 2011 10:19 am

AJUDA: ODONTOPEDRIATRES

EntradaAutor: PILIJAPS » dj. oct. 13, 2011 2:36 pm

Hola noies!

La meva filla gran té ara 5 anys i mig i la vaig portar al meu dentista (és un encant!) per fer una revisió. Va ser en dos díes, ja que el primer dia va liar una....que no va ser possible. un altre dia la vaig portar i ja es va deixar mirar,...però molt tensa i va patir moltíssim.

Ens va comentar que de cara a principis d'any caldria fer una altra revisió i radiografies per veure si les dents noves ja s'aprecien, ja que va veure dos taquetes a dues dents que creu acabaran en càries, i crec que no vull que torni a passar pel mateix. Haig de dir, que mai l'hem enganyat en res, li vaig explicar que anirien de blanc, es posaria mascareta, la cadira, la llum, l'aigua, l'aire, els sorolls,...fins i tot que potser sentiria una extranya olor rara, però ho va passar fatal.

Podeu aconsellar-me algún odontopediatra a la zona de Granollers o rodalies que tingui allò que un nen necessita quan va al dentista?, aquell filling que volen tots?. Si aquelles "taquetes" acaben en càries serà un cacau el poder empastar-li. ja tremolo!

Gràcies per avançat!!!
Avatar de l’usuari
RAM
:: gosset
:: gosset
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

Re: AJUDA: ODONTOPEDRIATRES

EntradaAutor: RAM » dj. oct. 13, 2011 3:32 pm

Hola!
No et puc donar cap recomanació personal pq no ho he fet servir, però a Granollers hi ha el centre pediàtric granollers del dr Bau q tenen especialitat de ortodoncia i odontologia pediàtrica. Et passo el link
https://sites.google.com/site/albertbau ... granollers

Potser algú hi ha anat i et pot aconsellar!

Vagi bé!
19/7/11: Neix la princesa!!!
Avatar de l’usuari
PILIJAPS
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. març 17, 2011 10:19 am

Re: AJUDA: ODONTOPEDRIATRES

EntradaAutor: PILIJAPS » dj. oct. 13, 2011 3:39 pm

Moltes gràcies RAM!

Ets molt ràpida!.
Ja m'informaré i us posaré un missatge per posar-vos al dia.

Gràcies de nou!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: AJUDA: ODONTOPEDRIATRES

EntradaAutor: nivaira » dj. gen. 12, 2017 12:42 am

Hola! Jo també busco odontopediatre a Granollers. He anat a un i vull una segona opinió
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::