Pediatres a girona

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
taniadlt
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 3:30 pm

Pediatres a girona

EntradaAutor: taniadlt » dc. feb. 01, 2012 3:36 pm

Hola, soc nova per aqui, el cas es que l'Elia va neixer al desembre i m'han recomanat un pediatre (Joan Titus) i m'agradaria saber si algu n'ha sentit a parlar i si m'en pot donar alguna referencia, o del contrari a veure si em pdeu recomanar algun pediatre del qual en tingueu bones referencies.
Us agrairia quelsevol tipus d'informació.

Gracieshttp://forum.socpetit.cat/postin ... fda6e0bbe#
Avatar de l’usuari
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: petitindis » dc. feb. 01, 2012 7:01 pm

Nosaltres també som de Girona i portem el nostre fill des de que va nèixer al doctor Jaume Macià. Era el cap de pediatria de l'Hospital Trueta i ara té una consulta privada. Té molta experiència i nosaltres n'estem molt contents pq a part des del primer dia ens va donar el seu número de mòbil pq quan tinguessim algun problema fora d'hores de consulta el poguessim localitzar.
Avatar de l’usuari
suan1981
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. des. 21, 2010 11:24 am

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: suan1981 » dg. feb. 05, 2012 6:16 pm

taniadlt ha escrit:Hola, soc nova per aqui, el cas es que l'Elia va neixer al desembre i m'han recomanat un pediatre (Joan Titus) i m'agradaria saber si algu n'ha sentit a parlar i si m'en pot donar alguna referencia, o del contrari a veure si em pdeu recomanar algun pediatre del qual en tingueu bones referencies.
Us agrairia quelsevol tipus d'informació.

Gracieshttp://forum.socpetit.cat/postin ... fda6e0bbe#

jo no et puc recomenar ningu pq jo soc de Portbou, pero nomes vull donar'te un consell, busca un pediatre que el puguis localitazar sempre!!!!!jo porto a les meves nenes a l'illa salut de Figueres, pero nomes visiten dilluns, dimarts i dijous, si les nenes s'em posen malates un altre dia m'haig de buscar la vida per una altre banda, i es un rollo, menys mal que sempre he anat combinant amb la pediatre del cap!!!!que en el meu cas ens ha anat millor que la de pago!!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: DEMETER » dt. feb. 07, 2012 5:00 pm

Hola,

jo porto els meus petits a l'Anna Piera i n'estic molt contenta. Com que visita al carrer Juli Garreta a la Clínica Girona, si ella està de vacances un company/a seu em visita la mainada si en tinc necessitat i així ja no he d'anar a urgències.
A més tinc el mòbil que nomès agafa a unes hores determinades, això si, per si em convè comentar-li alguna cosa.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: Maroa » dv. feb. 10, 2012 1:17 pm

En Titus és un excel·lent pediatre però no és la simpatia en persona... sempre que el vas a veure et diu que el nen no té res, excepte si té alguna cosa molt greu. Si ets mare primerenca amb molts de dubtes i necessitat que t'ho expliquin tot, etc. no t'ho recomano. Ara, si vols rigor, és el millor.
Avatar de l’usuari
taniadlt
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 3:30 pm

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: taniadlt » dg. feb. 12, 2012 7:27 pm

Hola
Moltes gràcies per les respostes! S'agraeixen les opinions, i de fet la veritat es que de l'anna Piera me n'han parlat molt be, i ara he d'anar a la Clinica girona a fer-li la proba de l'oida i li farà ella així valorare per mi mateixa.
I Maroa, si que et dono la raó de q no es la simpatia en persona però he de dir q alguna pregunta que li he fet m'ho ha explicat amb molts arguments! Però si que es molt estricte, i sobretot es pro lactància materna total!!!
Moltes gràcies a tots per les respostes, mirare a veure que fem... Pq la veritat es q n'hi ha tants q al final no saps per on tirar. Merci
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: Maroa » dc. feb. 15, 2012 8:00 pm

Saps si l'Anna Piera entra per Asisa a la Clínica Girona???
Avatar de l’usuari
taniadlt
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 3:30 pm

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: taniadlt » dc. feb. 15, 2012 9:20 pm

Doncs no t'ho sabria dir però imagino que si perque quasi totes les mútues entren amb la Clinica girona o la Bofill. Has mirat la web de asisa? Allà segur quehi surt!!
Avatar de l’usuari
ryan2014
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 08, 2014 6:04 pm

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: ryan2014 » dj. maig 08, 2014 6:23 pm

Hola! volia comentar, que quan va nèixer el meu fill, el vam portar a tres pediatres diferents per mirar quin ens agradava més, i a més a més, el nen no ens dormia gens, ni pel matí ni pel dia, i el seu plor era molt exagerat, com si tingués mal, així que preocupats vam voler mirar amb varis professionals. El vam portar a l'Anna Piera, i al doctor Pascual per privat. I per la SS a la doctora Crehuet. Bé, doncs dos cops a la privada i cap li va detectar res anormal, la doctora de la ss li va detectar un petit buf al cor, i ens va enviar amb el cardióleg. No té cap buf, si no una estenosis valvular pulmonar lleu, és a dir la vàlvula pulmonar més estreta de lo normal, però de moment és lleu. Cap dels altres pediatres ho va detectar. I això encara que sigui lleu s'ha de controlar, perquè pot tenir evolució tan negativa com positiva. Així que jo, mai recomanaré cap d'aquests dos pediatres. La veritat és que de primeres la doctora Piera em va agradar, però ara, passat aixó res. També és veritat que el meu nen només de nèixer ha sigut un nen molt mogut, i el pediatra hi havia d'estar una estona amb el fonendon escoltant, perquè si no res. Cap dels dos ho va fer, només ràpid i mal fet, i a sobre pagant. MAI MÉS!
Avatar de l’usuari
Lludriguera
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 17, 2016 10:56 pm

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: Lludriguera » dl. oct. 17, 2016 11:11 pm

Un amics ens havien recomanat el Dr Joan Titus i hi hem anat magrat el comentari de més amunt que diu que no mostra gaire simpatia. La nostra sorpresa ha sigut comprovar que és una persona molt afable, a més de mostrar un gran coneixement i experiència en nadons.
D'acord amb l'experiència dels nostres amics, el Dr Titus va detectar un error de creuament en uns anàlisis clínics provinents d'un conegut hospital, la qual cosa va permetre amb tota probabilitat salvar-li la vida.
giannabononi
Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 14, 2017 5:28 pm
Contacta:

Re: Pediatres a girona

EntradaAutor: giannabononi » dj. des. 14, 2017 5:43 pm

Hola benvinguda, et recomano que busques en els missatges, crec que em vaig veure fa uns dies, sobre això, podria ajudar-te.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::