angioma

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: angioma

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 13, 2012 11:02 pm

NyiNyi, bonica, a veure què us diu el pediatra quan l'hi vegi. Ja ens explicaràs.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: angioma

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 19, 2017 11:37 am

Em sumo al post.
El meu Nil té una taqueta al clatell i també a la coronilla del cap. Al ppi no li vaig veure, potser ho tenia del naixement no ho sé, però com va nèixer molt vermell (va estar 2 hores al canal de part) i amb molt cabell, no m'hi vaig fixar. Després vaig pensar que era del roce amb la roba o de la cuna (tot i que intento que dormi sempre de costat), perque és com vermell irritat. Pero a la revisió amb la pediatra em va dir que era un hemangioma i que això és de naixement i que NO marxa. Ahir una enfermera em va dir també que no li marxarà. Em xoca que em diguin que no quan a internet hi ha info que diu que marxa sobre els 2 anys aprox.
En fi, no em preocupa pq apenes se li veu. Només em sap greu per quan sigui gran , si es vol rapar el cap i estèticament no queda bé, pero vaja, que és una tonteria ja ho sé. Coses més greus hi ha.
Jo de tant en quan li poso crema hidratant (la corporal) que és amb civada, pensant que si li irrita això li pot calmar. Vosaltres també hidrateu la zona afectada?? La pediatra no em va dir res de si li havia de posar algo... no li va donar importància.
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::