Nen amb Hipospàdia

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AnnaGP » dt. ago. 20, 2013 4:02 pm

En el mes de juny vaig tindre al meu petit Pol, tot normal, simplement que ha nascut amb una hipospàdia al penis (el foradet per on surt el pipi està una mica més avall d'on hauria de ser-hi). Des de l'hospital, ens van aconsellar que visitèsim a un cirugià pediatric, i així ho vam fer.

Aquets ens va dir que es una hipospàdia "suau", i que ho haurem d'operar, encara no perquè es molt petit, però que això s'opera quan el nen tingui entre 18 i 24 mesos. Que l'anem visitant cada tres mesos per tal de dur-li un control i llestos.

El cas es que el nostre pediatra ens ha dit que ell no veu que sigui tan greu com per operar, que ho veu més un assumpte per guanyar diners que no per benefici del petit, i ens ha recomanat que visitem un altre cirugià pediatric perque ens doni una segona opinió.

Hem mirat i consultat per internet fòrums i videos de l'operació que se li ha de fer, i deu ni dó!!!! no es una operació sencilla. I vulguis o no, no deixa de ser el penis del meu fill, i no m'agradaria que sorgis alguna complicació o que li deixessin lleig.

Algú de vosaltres li ha pasat? heu operat al vostre fill ?? que tal ha anat l'operació ??? a quin metge l'heu portat ????
Avatar de l’usuari
roseta1977
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: roseta1977 » dt. ago. 20, 2013 5:13 pm

Hola, si vols una segona opinió pots anar al dr. Rodó, és un expert en aquest tema.
http://www.doctoralia.es/medico/rodo+sa ... n-10359590
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: raquelsabadell » dt. ago. 20, 2013 8:04 pm

Hola guapa,

a mi hijo, le operaron de hipospadia a finales del año pasado.
El tambien tenia una hipospadia "suave" y realmente en estos casos no hay un problema funcional (en casos mas graves los riñones pueden verse afectados), pero se les opera, para que no se sientan diferentes a los demás niños, ya que estos niños, tendrían que hacer pipi sentados, para no mojarse.

A nuestro hijo le operaron en Sant Joan de Deu, la doctora Castañon. Es una operación con anestesia general, y dura unas horas. El postoperatorio es lo más complicado. Una semana en cama atado de pies y manos para que no se toque la sonda. Te ofrecen la opcion de estar en en casa, y que una enfemera vaya cada cierto tiempo, pero nosotros preferimos estar en el hospital.

Despues de esto, tiene un pene normal, hace pipi con fuerza, y no ha tenido ningún tipo de complicación adicional.

ESpero haberte ayudado!
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: artemis » dc. ago. 21, 2013 5:09 am

Jo tinc un fill operat d'hipospàdia, quan va néixer ,el pediatre ens va dir que tenia el forat de la uretra desplaçat, cap a mig penis i que s'hauria d'operar. 

Ens vam posar en contacte amb la cirurgiana pediátrica del nostre centre pediàtric, la doctora Marta de Diego, i superbé, li va fer la primera operació per ampliar el foradet de la uretra quan tenia 9 o 10 mesos i la operació de reconstrucció quan en Nil tenia 17 mesos. Ens va dir que havia de ser abans que fos continent i retingués l'orina.

Bé, doncs la operació va anar superbé, va durar una hora i pico, va ser llarga i fa patir, però realment la recuperació va ser super ràpida, el primer dia si que estava més dolorit però l'endemà ja estava tan feliç i corria tan panxo. 

Li ha quedat molt bé i si que fa respecte, però s'ha de fer, per temes de funcionalitat quan sigués gran ( que no fos cas que per culpa meva, no deixi a la xicota contenta jejej)

Per cert, cosa important!!!! Acostuma a ser hereditari!! Així que si teniu més fills nens, es pot repetir. I en el meu cas, ha estat així, l'Aniol també haurà de passar pel mateix... :ufs: 

Qualsevol dubte, aquí em teniu :-()-)
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: artemis » dc. ago. 21, 2013 5:12 am

Per cert, al meu fill no el van lligar ni res ehhh, duia doble bolquer per controlar la sonda el primer dia, un cop va fer el primer pipi, fora sonda i ell tan feliç!

La operació és molt espectacular, però el postoperatori és molt ràpid. El van operar,a la clínica Sant Jordi. Dos dies ingressats i el tercer a casa i en Nil ja caminava i es movia perfectament ell sol i quan feia pipi ni es queixava.

Salutacions!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AnnaGP » dc. ago. 21, 2013 11:55 am

Raquelsabadell, Roseta1977 i Artemis, moltes gràcies per el vostres comentaris, em deixeu una mica més tranquila sapiguen una mica com funciona, més que l'operació, el pos operatori.

Prenc nota dels vostres comentaris i alhora consultaré els vostres metges, no està de més tenir varies opinions.

Artemis, ja sabem que es hereditari, ha sigut un "regalet" del pare...i veig que compartim més coses a part del fòrum de "mamis juny 2013"

Gràcies noies!!!!
Avatar de l’usuari
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: Laia29 » dj. ago. 22, 2013 8:38 am

Bon dia! Jo et recomanaria que demanessis una derivació des del teu CAP a la Fundació Puigvert... Jo hi treballo i hi han cirurgians pediàtrics molt bons. Ànims!!
Imatge

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: numa1982 » dv. set. 13, 2013 8:10 pm

Hola!

M'interessa el post perquè el meu marit també té hipospàdia i dilluns ha de néixer el nostre fill, en Pau, i potser també té aquest regalet de son pare!

Al meu marit el van operar de molt petitó i ni s'enrecorda. En principi l'haurien d'haver operat de més gran, però els meus sogres van passar. Llavors, quan ens vam quedar embarassats, vam saber pel meu sogre que no haver-li fet la segona operació hauria pogut afectar les possibilitats d'aconseguir panxeta. Jo també et recomanaria que si el metge diu que s'ha d'operar, ho facis (és el que penso fer jo en cas que ens toqui). Molta sort!!!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AnnaGP » dg. set. 15, 2013 11:26 am

Numa1982, si el pare de la criatura te hipospadia, molt probablement el teu fill també en tingui.

Nosaltres, hem anat a un altre cirugia pediatric i ens ha dit el mateix que el primer. Que s'ha d'operar, que sinó pot tindre problemes de fertilitat de gran. No m'agradaria no poder ser àvia algun dia per culpa meva. Ara estem així, amb els controls cada tres mesos.
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: raquelsabadell » dt. set. 17, 2013 9:11 pm

A nosotros nunca nos dijeron lo de la infertidlidad, imagino que también depende del grado de hipospadia, el nuestro era leve, pero si que hicieron muchisimo hincapié, en hacerlo antes del control de esfinteres y antes de que los demás niños vieran que hacia pipi de forma diferente.
Imatge
AINNAN
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2013 6:38 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AINNAN » ds. nov. 02, 2013 8:40 pm

Hola a totes,

Jo també he d' operar al meu petit, el dijous passat vaig anar a la doctora Castaño de Sant joan de deu i en va comentar que aniriem a la visita al maig i s'operaria als dos anyets.Juntament amb el doctor Rodo és la doctora que més m'ha agradat ja que en un principi el cirurgía que li tocava no estava segur d'operar-lo, pq deia que era molt lleu el que tenia, jo al.lucino com pot haver disperirtat d'opinions en una cosa així.
Espero que li vagi bé tinc ganes de que estigui operat i de no tenir problemes amb "los recortes".
AINNAN
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2013 6:38 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AINNAN » ds. nov. 02, 2013 8:40 pm

Hola a totes,

Jo també he d' operar al meu petit, el dijous passat vaig anar a la doctora Castaño de Sant joan de deu i en va comentar que aniriem a la visita al maig i s'operaria als dos anyets.Juntament amb el doctor Rodo és la doctora que més m'ha agradat ja que en un principi el cirurgía que li tocava no estava segur d'operar-lo, pq deia que era molt lleu el que tenia, jo al.lucino com pot haver disperirtat d'opinions en una cosa així.
Espero que li vagi bé tinc ganes de que estigui operat i de no tenir problemes amb "los recortes".
kyra
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:42 am

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: kyra » dl. nov. 04, 2013 9:52 am

Hola AnnaGP, el meu nen tb va neixer amb hipospadia suau. Bem mirar i mirar...tot i que és una operació "sencilla", no deixa de ser el teu fill. Nosaltres al principi ens visitavem per mutua privada peró ens van recomanar la fundació puigverd a barcelona, un dels millors centres d' urologia, és per seg. Social. El van operar just quan va fer 1 anyet i i tot superbé, li fan revisio cada any.
L' operació ja no és que sigui per funcionalitat en el casos de hipospadia suau pero si a nivell estetic per quan siguin grans.
Tot i que tenen una bona erecció s' han adonat que hin han casos d' infertilitat masculina ja que quan ejaculen el semen no puja cap amunt.
Jo t'ho recomano
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: raquelsabadell » dl. nov. 04, 2013 11:06 am

Ainnan, a mi hijo también lo operó la Dra. Castañon y todo genial. De esto hace casi un año, y hemos tenido ni un solo problema. También lo operaron justo con dos años, y ya te digo que todo genial.
Imatge
AINNAN
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2013 6:38 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AINNAN » dc. nov. 06, 2013 9:09 pm

Moltes gracies,

Sempre és molt agradable llegir una bona opinió sobre la persona que operarà al teu peque,: En un principi he llegit que aquest hospital és el "puntero" en operacions de hipospàdies infantils, pero bueno....jo ja tinc ganes d'operar-lo i oblidarme del tema. Ja aniré informant, per cert algún dels vostres nens té alguna cosa genética més?

Salutacions
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AnnaGP » dt. nov. 12, 2013 2:53 pm

Hola noies!

Després de demanar una segona opinió, ja ens em decantat per un metge. Com que tenim mútua, ho farem a la Dexeus amb el Doctor Montaner. La nostra pediatra ens va dir que es un cirugià molt bó, i a més l'hospital el tenim prop de casa.

L'altre dia vam anar a la revisió i ja ens va comentar que operaran pasat l'estiu del 2014, o sigui que el nen tindrà un any i poc més. Ens va comentar per sobre l'operació, que a més estaria una setmana ingressat a poder ser sense visites (només els pares), ja que es vol que el nen estigui tranquil i no es mogui. A tot això, va sortir una segona operació, ja que la primera es per corretgir i la segona, un cop s'hagi comprovat que ha sortit bé, una d'estètica per tallar la pell. I ja per arrodonir el tema, que l'han de sedar per poder treureli els punts i que tenim un 75% de probabilitats que tot quedi bé.

He de dir que aquella nit no vaig poder dormir només pensar-hi, i això que queda un any. Sé que totes les que ja heu pasat per això, totes deieu que sempre va bé, però collona, no m'ho puc treure del cap. Snif snif.
pat80
Entrades: 2
Membre des de: dv. nov. 15, 2013 9:49 am

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: pat80 » dv. nov. 15, 2013 9:55 am

Hola a totes les mamis

Escric perquè he llegit tots els missatges sobre hipospàdia i ja que el meu fill està ja operat m'agradaria aportar la meva experiència i opinió.
Crec que és important diferenciar la part estètica (que també la té i l'heu comentat algunes mamis) i la funcional.
El primer és arreglar i centrar el forat per on fan pipi. Després també està la part estètica ja que en molts casos de hipospàdia, tenen en les ereccions el penis corbat cap avall i aquest problema si no es corregeix ara de petitons, els pot ocasionar problemes a partir de l'adolescència. També ha comentat AnnaGP, en una segona operació que al seu nen li van a tallar la pell del penis (la circumcisió, que lleven tota la pell del prepuci i el gland queda al descobert sempre), i crec que ja que els operen de hipospàdia, estèticament, higiènicament i funcionalment la circumcisió ajuda al fet que no tinguin problemes en el futur, sempre que ho recomani el metge. També és important dir que els nens que són operats de petits de circumcisió, quan creixen, al no tenir pell que cobreix el gland, creix més el gland i tenen el gland més grandecito de l'habitual.

La hipospàdia és una patologia que pateixen molts nens, però amb un bon metge i una cirurgia ben realitzada, a la vista únicament sembla que ho hagin operat de fimosis (si li lleven la pell) (al meu nen li ha quedat un penis molt bonic estèticament) i les cicatrius amb el temps desapareixen o els queda una marqueta molt petita.

A totes les mamis que van a operar als seus nens de hipospadia, tranquil·les que tot sortirà bé i sense problemes. El d'estar ingressats i a ser possibles sense visites és perquè estiguin tranquils, evitin tocar-se i moure's molt, igual que per treure-li els punts. Amb la vitalitat que tenen de petits, ho passen com si res.
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: DRACO » dg. nov. 17, 2013 3:23 pm

Hola mamis, al meu fill tambe l'hquran d'operar d'hipospadia. Ara té 6 mesos i a la visita de cirugía ens van dir que fins las 3 anys no l'operarien. Han de controlar els esfínters. Pero no entenc pq si l'han de sondar hem de esperar tant. Puc demanar una derivació a un altre hospital públic?
pat80
Entrades: 2
Membre des de: dv. nov. 15, 2013 9:49 am

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: pat80 » dg. nov. 17, 2013 4:39 pm

Hola Draco. Crec que si, pots demanar que et derivin a un altre hospital públic, i la raó per la qual esperen a operar és que creixin una mica més i assegurar-se que no tenen més patologies en el penis.
AINNAN
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2013 6:38 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AINNAN » dv. set. 12, 2014 4:36 pm

Hola de nuevo,
A mi peke ya lo operan el proximo martes, en Sant Joan de Deu, parecia que nunca llegaba el momento y ya estamos a las puertas.Lo que pasa es que me han adelantado la intervención y el anestesista justo lo tengo el dia de antes...La duda que tengo es si os recomendaron algo los dias antes de la operacion...las unicas referencias que tengo son las vuestras y la informacion que hay en internet, la verdad es que su cirujana es bastante parca en palabras.
Gracias!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::